3D Realms pracuje nad strzelanką opartą na Quake Engine
Zapowiadając konsolowe wersje gry Ion Maiden, firmy 3D Realms oraz 1C Entertainment pochwaliły się, że wspólnie pracują nad jeszcze jednym projektem. Mowa o strzelance, która wykorzysta silnik Quake Engine, zmierzającej na komputery osobiste, PlayStation 4, Xboksa One i Nintendo Switch.
Jeśli interesuje Was temat oldskulowych strzelanek, z pewnością wiecie, że firmy 3D Realms oraz Voidpoint pracują nad Ion Maiden, czyli FPS-em działającym w oparciu o silnik Build, który napędzał kultowego Duke’a Nukema 3D. Zapowiadając wydanie konsolowych wersji tej produkcji (która trafi nie tylko na komputery osobiste, lecz również na PlayStation 4, Xboksa One oraz Nintendo Switch), firma 1C Entertainment ujawniła, że 3D Realms pracuje obecnie nad jeszcze jednym projektem.
Podobnie jak Ion Maiden, owa enigmatyczna produkcja ma być FPS-em. W odróżnieniu od wyżej wspomnianej gry, będzie jednak opierać się na znacznie bardziej zaawansowanej, choć również nie najmłodszej technologii Quake Engine, zaprojektowanej na potrzeby pierwszego Quake’a. Pozycja ma zadebiutować w bliżej nieokreślonym terminie, na tych samych platformach, co Ion Maiden.
Niestety na tym kończą się informacje ujawnione przez 3D Realms oraz 1C Entertainment – nie zdradzono jeszcze tytułu owej pozycji ani też nie zaprezentowano żadnych materiałów promocyjnych. Gracze tęskniący za „starymi dobrymi czasami” muszą więc uzbroić się w cierpliwość lub czekać na premierę gry Ion Maiden, która na komputery osobiste trafi w lutym 2019 roku, a na platformach Sony, Microsoftu i Nintendo pojawi się w drugim kwartale 2019 roku.