007: GoldenEye na silniku Source
Każdy posiadacz konsoli Nintendo 64 zapewne pamięta wydaną w 1997 roku strzelaninę o nazwie 007: GoldenEye, która swego czasu była najlepszy produktem w swojej kategorii, dostępnym dla tego urządzenia. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę grupa pasjonatów, próbująca przenieść specyficzny klimat tej gry do modyfikacji Half-Life 2, wykorzystującej – jak nietrudno się domyślić – silnik Source.
Każdy posiadacz konsoli Nintendo 64 zapewne pamięta wydaną w 1997 roku strzelaninę o nazwie 007: GoldenEye, która swego czasu była najlepszy produktem w swojej kategorii, dostępnym dla tego urządzenia. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę grupa pasjonatów, próbująca przenieść specyficzny klimat tej gry do modyfikacji Half-Life 2, wykorzystującej – jak nietrudno się domyślić – silnik Source.
Mod o nazwie GoldenEye: Source wkroczył już w fazę „alfa”, przekładającą się na wewnętrzne testy tego, co do tej pory udało się stworzyć autorom gry. Projektanci czynią olbrzymie starania, aby jak najwierniej oddać realia rozgrywki, które były udziałem gracza w oryginalnym produkcie. Wciąż trwają prace nad implementacją map, broni oraz tak prozaicznymi wydawałoby się czynnościami jak reakcję bohatera na wciskane klawisze.
Autorzy oceniają aktualny stan prac na 45%. Oznacza to, że do zrobienia pozostało jeszcze mnóstwo rzeczy, ale z każdym kolejnym dniem sukcesywnie zbliżają się oni do końca. Mamy nadzieję, że modyfikacja nie podzieli marnego losu innych, obiecujących projektów tego typu i zostanie pomyślnie sfinalizowana.
Więcej informacji na temat GoldenEye: Source uzyskacie na oficjalnej stronie projektu.