autor: Marek Grochowski
Quake 4 z obsługą technologii amBX
Koncern Philips podał do wiadomości, że na mocy umowy podpisanej przezeń ze studiem id Software, będzie on uprawniony do dostarczenia graczom specjalnej modyfikacji dla FPS-a Quake 4. Nakładka ta pozwoli użytkownikom cieszyć się nowoczesną technologią Ambient Intelligent Environment (amBX), multimedialnym patentem, którego możliwości zaprezentowano ostatnio z sukcesem podczas sierpniowego konwentu
Koncern Philips podał do wiadomości, że na mocy umowy podpisanej przezeń ze studiem id Software, będzie on uprawniony do dostarczenia graczom specjalnej modyfikacji dla FPS-a Quake 4. Nakładka ta pozwoli użytkownikom cieszyć się nowoczesną technologią Ambient Intelligent Environment (amBX), multimedialnym patentem, którego możliwości zaprezentowano ostatnio z sukcesem podczas sierpniowego konwentu QuakeCon.
Dzięki połączeniu shootera z nowym programem fani FPS-ów będą mogli odczuć na własnej skórze, jak wykonywane przez ich postacie skoki, biegi i inne czynności przełożą się na podmuchy wiatru z wentylatorów marki Philips; oddawane strzały zostaną odzwierciedlone jako dynamiczne zmiany oświetlenia, a prezentowane w grze eksplozje spowodują wstrząsy wykorzystywanych do gry kontrolerów. Wszystko to przyczyni się w szczególności do spotęgowania wrażeń płynących z obcowania z quake’owym trybem multiplayer.
Mod powstały na potrzeby strzelanki jest już dostępny w ramach beta-testów. Chętni do jego sprawdzenia, przed pobraniem pliku, powinni zaznajomić się z informacjami zamieszczonymi na oficjalnej stronie amBX.