autor: Bartłomiej Kossakowski
Czy Master Chief pomoże Microsoftowi w walce z Apple?
Wprowadzony do sprzedaży przez Microsoft przenośny odtwarzacz multimedialny Zune radzi sobie ostatnio na rynku coraz lepiej i jest to zasługa gier video. A konkretnie, jednej z nich – oczekiwanego przez miliony graczy Halo 3.
Wprowadzony do sprzedaży przez Microsoft przenośny odtwarzacz multimedialny Zune radzi sobie ostatnio na rynku coraz lepiej i jest to zasługa gier video. A konkretnie, jednej z nich, czyli oczekiwanego przez miliony graczy Halo 3.
Przypomnijmy, że Zune to gadżet o funkcjach podobnych do popularnego iPoda. Produkt Microsoftu nie zdobył wielkiej popularności – do dziś sprzedano nieco ponad 1 mln egzemplarzy, podczas gdy słynny odtwarzacz firmy Apple nosi już w kieszeniach ponad sto milionów osób. W maju tego roku ogłoszono, że do sprzedaży trafi specjalna edycja Zune dla fanów Halo 3. Poza nawiązującymi do gry symbolami umieszczonymi na obudowie, na twardym dysku tej wersji Zune miało znajdować się sporo materiałów multimedialnych związanych z serią Halo, w tym ścieżki dźwiękowe z pierwszych dwóch części czy nowy odcinek serialu Red vs. Blue.
Produkt od 15 czerwca jest dostępny w sprzedaży w sklepie internetowym Game Stop w cenie 249 $ i… od razu trafił na pierwsze miejsce wśród najczęściej zamawianych produktów. Pracownicy sklepu nie zdradzają co prawda konkretnych liczb odnośnie sprzedaży, ale zainteresowanie jest jak widać duże.