Point-and-click - Gry Xbox po premierze - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry po premierze o tematyce point-and-click na platformę XBOX ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Dreamfall: The Longest Journey
Przygodowe 17 kwietnia 2006
Druga część znakomitej gry przygodowej, The Longest Journey, jaka została zrealizowana i wydana w 2000 roku przez firmę Funcom. Jej akcja osadzona została w tych samych realiach, w których mieliśmy okazję przebywać w oryginalnym The Longest Journey, tj. kompilacja fantasy i science fiction.
Still Life
Przygodowe 3 czerwca 2005
Klasyczna gra przygodowa wyprodukowana przez firmę Microids, która jest odpowiedzialna za powstanie serii „Syberia”. „Still Life” prezentuje scenariusz, który z powodzeniem mógłby zostać wykorzystany do wyprodukowania klasycznego filmu akcji.
Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude
Przygodowe 5 października 2004
Ósma część serii gier przygodowych opowiadających o miłosnych perypetiach jegomościa o imieniu Larry. Tym razem musimy pomóc siostrzeńcowi Larry’ego Laffera wygrać telewizyjny randkowy show oraz rzecz jasna znaleźć i zdobyć wybrankę jego serca.
Syberia II
Przygodowe 29 marca 2004
Kontynuacja znakomitej gry przygodowej Syberia, stworzonej przez Benoita Sokala oraz studio Microids. Syberia II podejmuje wątki z pierwszej części, opowiadając dalsze losy Kate Walker, amerykańskiej prawniczki, którą chęć dopełnienia kontraktu przywiodła na szlak ku wielkiej przygodzie. Wszystko zaczyna się dokładnie w tym miejscu, gdzie skończyła się akcja pierwszej Syberii, tj. w rosyjskim mieście Romansbourg.
Broken Sword: The Sleeping Dragon
Przygodowe 14 listopada 2003
Trzecia część przygodowej serii Broken Sword. Ponownie wcielamy się w rolę George’a i Nico (bohaterów znanych z poprzednich części) i podążamy śladem tajemniczej historii sięgającej swym zasięgiem czasów średniowiecza.
Syberia
Przygodowe 23 lipca 2003
Gra przygodowa zaprojektowana przez Benoita Sokala, słynnego belgijskiego twórcę komiksów, we współpracy ze studiem Microids. Syberia stanowi pierwszy rozdział przygód Kate Walker, amerykańskiej prawniczki wynajętej przez firmę produkującą automatony, mechaniczne zabawki, by dokończyć formalności związanych z przejęciem fabryki położonej w małym miasteczku w Europie.