Universal Combat
Symulacje 6 lutego 2004
Piąta odsłona słynnej już serii futurystycznych symulatorów kosmicznych „Battlecruiser” o, jak to ujmują twórcy, „iście epickich rozmiarach”. W stosunku do poprzednich edycji idea gry uległa pewnym zmianom – do produkcji będącej czystą gwiezdną symulacją o ogromnym rozmachu (co reprezentowały poprzednie części) dodano sporą ilość elementów dynamicznej akcji.
Battlecruiser Millennium
Zręcznościowe 30 czerwca 2001
Wciel się w rolę dowódcy gwiezdnej jednostki i podróżuj po nieznanych obszarach kosmosu, tocz wielki bitwy, handluj, a przede wszystkim przeżyj w tym pełnym niebezpieczeństw świecie.
Battlecruiser 3000AD 2.0
Symulacje 7 stycznia 1999
Kosmiczny symulator oferujący graczowi szeroki wachlarz możliwości, poczynając od sterowania pojedyńczymi członkami załogi lub pojazdami, a kończąc na dowodzeniu potężnym kosmicznym krążownikiem i zwiedzaniu nowych niezbadanych układów planetarnych.
Battlecruiser 3000AD
Symulacje 30 września 1996
Zaawansowany symulator kosmiczny, którego produkcja trwała ponad 10 lat. W grze przejmujemy kontrolę nad krążownikiem galaktycznego sojuszu powołanego, by zakończyć wielką międzyplanetarną wojnę. Do naszej dyspozycji oddano kampanię oraz tryby Free Flight i Xtreme Carnage Combat Simulator, w których możemy swobodnie eksplorować galaktykę, bądź wziąć udział w epickich bitwach z wrogimi cywilizacjami.
Universal Combat: Hostile Intent
Akcji prace wstrzymane
Universal Combat: Hostile Intent to osadzona w klimatach science-fiction gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP). Za produkcję tytułu, bazującego na silniku Universal Combat, odpowiada studio BC3000AD. Gracze mają okazję wziąć udział w konflikcie pomiędzy rywalizującymi o dominację w kosmosie frakcjami - Military oraz Insurgent. Tryb rozgrywki wieloosobowej pozwala na wspólną zabawę nawet 128 uczestnikom. Prace nad grą zostały wstrzymane.
Universal Combat: Edge to Edge
Akcji prace wstrzymane
Universal Combat: Edge to Edge to swoiste rozwinięcie PeCetowej hybrydy elementów symulacyjnych i strategicznych, wydanej w pierwszym kwartale 2004 roku. Nowa pozycja reprezentuje gatunek taktycznych gier akcji, funkcjonując całkowicie samodzielnie oraz posiadając zupełnie inny charakter od produktu podstawowego i powiązanej z nim serii Battlecruiser.