Point-and-click - Gry PlayStation 2 po premierze - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry po premierze o tematyce point-and-click na platformę PS2 ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Diabolik: The Original Sin
Przygodowe 3 lipca 2009
Przygodówka, ukazana w całości przy pomocy grafiki trójwymiarowej. Łączy ona klasyczny interfejs point & click z elementami skradankowymi. Gra bazuje na popularnym włoskim komiksie.
Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude
Przygodowe 5 października 2004
Ósma część serii gier przygodowych opowiadających o miłosnych perypetiach jegomościa o imieniu Larry. Tym razem musimy pomóc siostrzeńcowi Larry’ego Laffera wygrać telewizyjny randkowy show oraz rzecz jasna znaleźć i zdobyć wybrankę jego serca.
Syberia II
Przygodowe 29 marca 2004
Kontynuacja znakomitej gry przygodowej Syberia, stworzonej przez Benoita Sokala oraz studio Microids. Syberia II podejmuje wątki z pierwszej części, opowiadając dalsze losy Kate Walker, amerykańskiej prawniczki, którą chęć dopełnienia kontraktu przywiodła na szlak ku wielkiej przygodzie. Wszystko zaczyna się dokładnie w tym miejscu, gdzie skończyła się akcja pierwszej Syberii, tj. w rosyjskim mieście Romansbourg.
Broken Sword: The Sleeping Dragon
Przygodowe 14 listopada 2003
Trzecia część przygodowej serii Broken Sword. Ponownie wcielamy się w rolę George’a i Nico (bohaterów znanych z poprzednich części) i podążamy śladem tajemniczej historii sięgającej swym zasięgiem czasów średniowiecza.
Syberia
Przygodowe 28 marca 2003
Gra przygodowa zaprojektowana przez Benoita Sokala, słynnego belgijskiego twórcę komiksów, we współpracy ze studiem Microids. Syberia stanowi pierwszy rozdział przygód Kate Walker, amerykańskiej prawniczki wynajętej przez firmę produkującą automatony, mechaniczne zabawki, by dokończyć formalności związanych z przejęciem fabryki położonej w małym miasteczku w Europie.
Escape from Monkey Island
Przygodowe 18 czerwca 2001
Czwarta część przygód młodego pirata z Małpiej Wyspy pełna zwariowanych korsarzy, czarnych charakterów, poszukiwaczy przygód, a także zawikłanych zagadek i rozbrajającego humoru. Gra zrobiona jest na ulepszonym silniku ,,Grim Fandango'', dzięki czemu trójwymiarowe postacie poruszają się po pełnych detali pre-renderowanych tłach 2D.