Gry Logiczne PlayStation 1 po premierze - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry po premierze z gatunku logiczne na platformę PS1 ułożone według daty premiery.
Gry logiczne. Gatunek gier, w których nadrzędnym celem jest rozwiązywanie zagadek logicznych. Zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w szczątkowej formie. Rozwiązanie zagadek wymaga logicznego myślenia, strategii, umiejętności rozpoznawania schematów i spostrzegawczości.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

One Piece Mansion
Logiczne 21 czerwca 2001
Gra logiczna z elementami strategii, w której wcielamy się w zarządcę apartamentowca. Poszczególni mieszkańcy bloku posiadają własne potrzeby i nawyki, przez co wpływają negatywnie lub pozytywnie na swoich sąsiadów. Naszym zadaniem w One Piece Mansion jest takie rozmieszczenie poszczególnych osób, by wszyscy czuli się szczęśliwi.

Turnabout
Logiczne 6 kwietnia 2000
Gra logiczna, w której zabawa toczy się na dwuwymiarowej planszy pokrytej siatką pól, a naszym zadaniem jest obracanie polem gry i przemieszczanie po nim kolorowych kulek w taki sposób, by łączyć je z różnobarwnymi obiektami. W Turnabout czeka na rozwiązanie ponad sto tego typu zagadek o rosnącym poziomie trudności. Tytuł pozwala również na projektowanie własnych łamigłówek dzięki wbudowanemu edytorowi.

Monster Rancher Battle Card: Episode II
Logiczne 23 marca 2000
Spin-off cyklu Monster Rancher, w którym toczymy pojedynki na karty z udziałem innych sympatyków gry Battle Cards, istniejącej w uniwersum serii. Naszym celem w Monster Rancher Battle Card: Episode II jest zdobywanie nowych kart, co uskuteczniamy, wygrywając kolejne starcia lub wykorzystując funkcjonalność pozwalającą na generowanie nowych elementów kolekcji, na podstawie danych zapisanych na płytach CD.

Landmaker
Logiczne 9 grudnia 1999
Konwersja automatowej gry logiczno-zręcznościowej, w której celem zabawy jest budowanie jak największych konstrukcji. Wersja na PlayStation 1 zawiera kilka dodatkowych trybów zabawy.

Yu-Gi-Oh! Forbidden Memories
Logiczne 9 grudnia 1999
Karcianka opracowana przez firmę Konami, oparta na licencji popularnego anime Yu-Gi-Oh!. W Yu-Gi-Oh! Forbidden Memories gracze toczą kolejne pojedynki, pomiędzy którymi śledzą losy Atema i Yugiego – faraona próbującego uratować swoje królestwo przed niebezpieczeństwem i jego potomka z czasów współczesnych.

Kula World
Logiczne 10 lipca 1998
Kula World to trójwymiarowa gra logiczna, w której gracz steruje piłką plażową. Jego zadaniem jest wydostanie się z zawieszonych w powietrzu poziomów o kształcie brył geometrycznych. Poziomy pełne są pułapek oraz utrudnień, a cechą szczególną produkcji jest możliwość przetaczania się na bok podłoża, w wyniku czego zmianie ulega grawitacja otoczenia.

No One Can Stop Mr. Domino!
Logiczne 8 stycznia 1998
Hybryda zręcznościówki i gry logicznej, w której kontrolujemy antropomorficzne kostki domina. Nasze zadanie polega na tworzeniu reakcji łańcuchowych uruchamiających kolejne sztuczki; nim jednak tego dokonamy, musimy dokładnie poznać poszczególne plansze, uważając przy tym na niezliczone pułapki czyhające na naszych podopiecznych.

Swing
Logiczne 1 stycznia 1998
Gra logiczna inspirowana kultowym Tetrisem. W trakcie rozgrywki w Swing kontrolujemy specjalny podajnik, przy pomocy którego dobieramy kolorowe kule i zrzucamy je w dół, a naszym celem jest tworzenie rzędów składających się z co najmniej trzech piłek tej samej barwy. Deweloperzy ze studia Software 2000 pozwalają nam na zabawę tak w pojedynkę, jak i w towarzystwie drugiego gracza.

Sentinel Returns
Logiczne 1 stycznia 1998
Oryginalna gra logiczna, utrzymana w abstrakcyjnej stylistyce. Opracowany przez studio Hookstone Sentinel Returns jest kontynuacją gry Sentinel z 1986 roku. Gracze wcielają się w świadomość, której zadaniem jest pokonanie tytułowego Sentinela, co może osiągnąć jedynie wtedy, kiedy znajdzie się powyżej niego.

Kurushi
Logiczne 30 września 1997
Kurushi (znane też jako Intelligent Qube) to trójwymiarowa gra logiczna, w której zadaniem gracza jest niszczenie kamiennych bloków o konkretnych kolorach w wyznaczonym czasie. Grę stworzyło studio epics Inc.

Tetris Plus
Logiczne 6 września 1996
Konwersja gry logiczno-zręcznościowej z automatów. Obok klasycznego modułu znanego z kultowego oryginału, Tetris Plus pozwala też na zabawę w wariacji opracowanej przez studio Natsume.

Tecmo Stackers
Logiczne 25 grudnia 1995
Gra logiczna stanowiąca wariację na temat mechaniki Tetrisa. Celem zabawy jest łączenie żelkowatych stworków w grupy po cztery, by w ten sposób usunąć je z planszy.