Landmaker PS1
Konwersja automatowej gry logiczno-zręcznościowej, w której celem zabawy jest budowanie jak największych konstrukcji. Wersja na PlayStation 1 zawiera kilka dodatkowych trybów zabawy.
Landmaker Premiera PS1
9grudnia1999
producent: Taito wydawca: EON Digital
Angielskie napisy i dialogi
Specyficzna japońska gra logiczno-zręcznościowa, stanowiąca wariację na temat Tetrisa. Wydana na PS1 konwersja z automatu oferuje szereg różniących się założeniami trybów zabawy.
Mechanika
W produkcji Taito Corporation celem jest tworzenie jak największych konstrukcji z dostępnych kolorowych klocków. Gracze muszą spajać je w określone kombinacje, by w ten sposób składać kolejne piętra swoich budowli. W zależności od wybranego modułu, zwycięstwo jest możliwe do osiągnięcia po stworzeniu konkretnej konstrukcji, zebraniu wskazanej liczby monet lub wybudowaniu jak największego powierzchniowo miasta z bloków.
Tryby gry
Landmaker pozwala bawić się w kilku trybach. Podstawowym modułem jest przeniesiony 1 do 1 z automatów Arcade Mode. Utrzymany w rysunkowej stylistyce rzuca graczy w wir pojedynków pomiędzy specyficznymi postaciami powiązanymi z różnymi żywiołami i mocami specjalnymi. Zabawa polega na pokonaniu kolejnych oponentów poprzez szybsze budowanie większych konstrukcji.
Puzzle Mode stawia graczy przed wyzwaniem stworzenia budowli według konkretnych wytycznych w wyznaczonym limicie. Z kolei Battle Mode pozwala oddać się mniej zobowiązującej rywalizacji z konkurentem, w której zwycięży ten, kto po zebraniu stu monet pierwszy sięgnie po specjalny symbol.
Kwestie techniczne
Unikalnym elementem Landmaker na PS1 są dwa różne style graficzne zastosowane przez twórców. Tryb przeniesiony z automatów ma rysunkową grafikę i utrzymany jest w 2D. Z kolei dwa stworzone na potrzeby konsolowej edycji zostały zaprojektowane w 3D i prezentują akcję w rzucie izometrycznym.
Ostatnia modyfikacja 11 stycznia 2018
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: wspólny ekran Liczba graczy: 1-2
Wymagania wiekowe Landmaker: 12+