Might & Magic - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry o tematyce Might & Magic ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Heroes of Might and Magic: Olden Era
Strategiczne sierpień 2025
Prequel trzeciej części kultowej serii strategii turowych z elementami RPG. Heroes of Might and Magic: Olden Era jest dziełem studia Unfrozen (Iratus: Lord of the Dead) i choć opiera się na założeniach HoMM 3, wprowadza też pewne zmiany.

Might & Magic: Clash of Heroes - Definitive Edition
Strategiczne 20 lipca 2023
Might & Magic: Clash of Heroes - Definitive Edition to zremasterowana i wzbogacona o dodatkową zawartość wersja ciepło przyjętej hybrydy strategii turowej, RPG-a i gry logicznej pod tytułem Might & Magic: Clash of Heroes.

Might & Magic: Chess Royale
Strategiczne 30 stycznia 2020
Might & Magic: Chess Royale to strategia typu auto battler, wyróżniająca się dużą skalą. Mecz rozpoczyna setka graczy, którzy toczą ze sobą pojedynki jeden na jednego, aż na polu bitewnym pozostanie ostatni ocalały. Starcia rozgrywane są automatycznie, więc kluczową rolę odgrywa właściwe dobieranie składu drużyny wojowników.

Might & Magic Heroes: Era of Chaos
Strategiczne 26 listopada 2019
Strategiczna gra z elementami RPG osadzona w popularnym uniwersum fantasy znanym z Heroes of Might & Magic. Might & Magic Heroes: Era of Chaos opowiada o królowej Katarzynie Ironfist, dążącej do odzyskania zniszczonego wojną Królestwa Erathii.

Might & Magic: Elemental Guardians
RPG 31 maja 2018
Might & Magic: Elemental Guardians to opracowane przez firmę Ubisoft bitewne RPG z turowym systemem walki, które wykorzystuje model darmowy z mikropłatnościami. Akcja osadzona jest w krainie fantasy, a gracze wcielają się w uczniów Akademii Magicznej. Po stworzeniu bohatera wybierają dla niego jeden z Domów Magii, a następnie wyruszają w świat szukać przygód. Podczas zabawy zajmujemy się głównie kolekcjonowaniem jednostek.

Might & Magic: Heroes VII - Trial by Fire
Strategiczne 4 sierpnia 2016
Samodzielne rozszerzenie do turowej strategii fantasy Might & Magic: Heroes VII z 2015 roku, przygotowane przez studio Limbic Entertainment. Akcja dodatku rozpoczyna się pięć lat po wydarzeniach z podstawowej wersji gry, w wyniku których Ivan Gryf został pierwszym władcą Świętego Imperium Gryfów. Spokój nie trwa jednak długo, gdyż szybko dochodzi do spięć z sąsiednim królestwem krasnoludów Grimheim.

Might & Magic: Heroes VII
Strategiczne 29 września 2015
Siódma odsłona jednej z najpopularniejszych turowych strategii fantasy, zapoczątkowanej w 1995 roku. Za powstanie gry odpowiada niemieckie studio Limbic Entertainment, które ma na swoim koncie dodatki do poprzedniej części serii oraz RPG-owy Might & Magic X: Legacy. Akcja gry przenosi nas do targanego wojną domową Imperium, w którym młody książę Ivan utworzył Radę Cieni, złożoną z przedstawicieli sześciu różnych frakcji.

Heroes of Might & Magic III: HD Edition
Strategiczne 29 stycznia 2015
Odświeżona edycja jednej z najwyżej ocenianych odsłon legendarnej serii Heroes of Might & Magic, przygotowana dla uczczenia 15 rocznicy wydania gry oraz 20-lecia całego cyklu. Gra została przygotowana na zlecenie firmy Ubisoft przez studio DotEmu, znane m.in. z remake’u kultowej platformówki Another World. Zawartość edycji HD pokrywa się z podstawowym wydaniem „trójki” (bez dodatków) i oferuje 7 kampanii fabularnych (łącznie ok. 50 map), tryb potyczek oraz funkcjonalny edytor.

Might & Magic: Duel of Champions - Forgotten Wars
Logiczne 9 kwietnia 2014
Przygotowane przez firmę Ubisoft oficjalne rozszerzenie do sieciowej gry karcianej Might and Magic: Duel of Champions, wydane także na konsolach w formie samodzielnej produkcji, łączącej zawartość gry podstawowej oraz DLC. W dodatku Forgotten Wars powracamy do słynnego uniwersum fantasy, by po wykreowaniu bohatera i skompletowaniu własnej talii kart brać udział w kolejnych epickich pojedynkach, których celem jest pozbawienie naszego przeciwnika wszystkich punktów życia.

Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku
Strategiczne 2 maja 2013
Samodzielny dodatek do przebojowej gry strategicznej Might & Magic: Heroes VI. Rozszerzenie wyprodukowane zostało przez studio Virtuos, znane przede wszystkim z dokonań w zakresie grafiki komputerowej (współpracowało m.in. przy tworzeniu NBA 2K13, MLB 2K13 oraz Generator Rex: Agent of Providence). Głównym atutem Might & Magic: Heroes VI - Cienie Mroku jest nowa frakcja – Lochy. Dodatek wprowadza również dwie nowe kampanie z Raelagiem w roli głównego bohatera.

Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack
Strategiczne 27 września 2012
Przygotowane przez zespół Limbic Entertainment drugie oficjalne rozszerzenie do gry Might and Magic: Heroes VI z 2011 roku. Fabuła dodatku zatytułowanego Danse Macabre koncentruje się wokół postaci Wielkiego Licza Sandro (czyli nekromanty znanego z jednego z dodatków do Heroes of Might and Magic III), który powraca, szukając zemsty na krainie Ashan i jej smoczych bogach.

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea
Strategiczne 12 lipca 2012
Pierwszy dodatek do wydanej jesienią 2011 roku gry Might and Magic: Heroes VI studia Black Hole Games, w odróżnieniu od gry macierzystej przygotowany przez ekipę Limbic Entertainment. Akcja rozszerzenia Pirates of the Savage Sea rozgrywa się rok po wydarzeniach znanych z kampanii podstawowej. Kiedy na tytułowym Dzikim Morzu z powodu sztormów przepada bez wieści coraz więcej statków, pojawiają się plotki, jakoby wydarzenia te nie były tylko i wyłącznie sprawą kapryśnej pogody.

Might & Magic: Heroes VI
Strategiczne 13 października 2011
Szósta pełnoprawna odsłona jednej z najpopularniejszych turowych strategii fantasy, zapoczątkowanej przez legendarne New World Computing w 1995 roku. Celem odświeżenia serii, produkcję tytułu powierzono zupełnie nowej ekipie studia Black Hole Games, mającej na swoim koncie cenione RTS-y Armies of Exigo i Warhammer: Mark of Chaos. Akcja gry toczy się 400 lat przed wydarzeniami ukazanymi w poprzedniczce i koncentruje na spisku Aniołów, mającym na celu rozniecenie na nowo zapomnianej wojny.

Might & Magic: Heroes Battles
Strategiczne 12 listopada 2010
Osadzona w popularnym uniwersum fantasy przeglądarkowa strategia MMO przeznaczona dla użytkowników platformy społecznościowej Facebook. Produkcja bazuje na mocno uproszczonych mechanizmach stworzonych na potrzeby Might & Magic: Heroes Kingdoms i stanowi swoiste wprowadzenie, do oferowanej przez nią bardziej złożonej rozgrywki. Zabawa koncentruje się na szybkich pojedynkach toczonych ze znajomymi oraz innymi, losowo dobranymi graczami.

Might & Magic: Heroes Kingdoms
Strategiczne 11 sierpnia 2010
Pierwsza próba przeniesienia popularnego uniwersum cyklu Heroes of Might & Magic na grunt przeglądarkowej strategii MMO. Zabawę zaczynamy od stworzenia bohatera należącego do jednej z 4 frakcji: niebiańskiej, piekielnej, nekromanckiej i akademickiej. Rozgrywka podzielona jest na sezony, a celem każdego z nich jest zdobycie przez graczy 13 artefaktów, znanych jako Łzy Ashan.

Might & Magic: Clash of Heroes
Strategiczne 1 grudnia 2009
Poboczna odsłona popularnej serii Might & Magic opracowana przez studio Capybara Games. Rozgrywka łączy w sobie elementy gry logicznej, fabularnej oraz strategii turowej i pod względem oprawy przypomina nieco produkcje z gatunku jRPG. Fabuła podzielona została na 5 zazębiających się ze sobą epizodów, podczas których zajmować się będziemy realizacją zlecanych nam zadań poprzez eksplorację, rozmowy z napotkanymi postaciami niezależnymi oraz oczywiście walkę.

Heroes of Might and Magic Online
Strategiczne 30 maja 2008
Sieciowa strategia MMO, osadzona w uniwersum popularnej serii Heroes of Might & Magic. Produkcja została stworzona przez studio TQ Digital pierwotnie na rynek azjatycki, zaś do graczy na całym świecie trafiła dopiero po ponad dwóch latach. W grze kreujemy własnego, unikalnego bohatera i opowiadamy się po stronie jednej z ośmiu dostępnych frakcji, aby rywalizować z przeciwnikami sterowanymi przez AI oraz żywymi graczami z całego świata.

Heroes of Might and Magic: Kolekcja Wszech Czasów
Strategiczne 4 stycznia 2008
Przygotowany przez firmę Ubisoft obszerny zestaw kolekcjonerski, zawierający wszystkie pięć wydanych w latach 1995-2007 gier z bestsellerowej serii Heroes of Might and Magic wraz z ich oficjalnymi dodatkami (łącznie 12 produktów).

Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy
Strategiczne 12 października 2007
Drugie oficjalne rozszerzenie do wydanej wiosną 2006 roku piątej odsłony cyklu Heroes of Might and Magic, za której powstanie odpowiada doświadczone, rosyjskie studio Nival Interactive. Dodatek zatytułowany Dzikie Hordy (ang. Tribes of the East) wprowadza do rozgrywki kolejny epizod w toczącej się w świecie Ashan wojnie z demonami.

Heroes of Might and Magic V: Kuźnia Przeznaczenia
Strategiczne 14 listopada 2006
Pierwszy oficjalny dodatek do gry Heroes of Might and Magic V, opracowany przez rosyjskie studio Nival Interactive. Najważniejszą z nowości rozszerzenia zatytułowanego Kuźnia Przeznaczenia (ang. Hammers of Fate) jest nowa rasa krasnoludów, która aktywnie włącza się w konflikt targający światem Ashan. Wnosi ona do rozgrywki nie tylko swoje legendarne zdolności bojowe, ale także bogaty zestaw całkiem nowych zaklęć.

Dark Messiah of Might and Magic
RPG 24 października 2006
Kolejna próba przeniesienia popularnego uniwersum Might & Magic w realia pierwszoosobowej gry akcji. Stworzeniem gry zajęło się mało znane studio Arcane na zlecenie koncernu Ubisoft, który nabył prawa do marki po upadku jej dotychczasowego wydawcy – firmy 3DO. W grze wcielamy się w młodego adepta magii i miecza imieniem Sareth, którego zadaniem będzie pokonanie panującego nad krainą Ashan tytułowego Ciemnego Mesjasza.

Heroes of Might and Magic V
Strategiczne 16 maja 2006
Piąta odsłona popularnej serii strategii turowych, osadzonych w stylistyce fantasy. Celem odświeżenia cyklu, przygotowanie jego kolejnej części powierzono doświadczonej rosyjskiej ekipie Nival Interactive, mającej na swoim koncie m.in. serie Rage of Mages, Etherlords, Silent Storm oraz Blitzkrieg. Akcja gry toczy się w krainie Ashan i koncentruje na walce z zastępami demonów, które po zgładzeniu króla pustoszą tereny królestwa.

Heroes of Might and Magic III: Złota Edycja
Strategiczne 20 września 2004
Kompletne wydanie osadzonej w realiach fantasy turowej strategii studia New World Computing, stanowiącej trzecią - i jak dotąd najwyżej ocenianą – odsłonę popularnej serii Heroes of Might and Magic. Oprócz wydanej w marcu 1999 roku gry podstawowej, w zestawie znalazły się także dwa oficjalne dodatki: Armageddon’s Blade i The Shadow of Death.

Heroes of Might and Magic IV: Winds of War
Strategiczne 26 lutego 2003
Drugie oficjalne rozszerzenie do wydanej wiosną 2002 roku gry Heroes of Might and Magic IV studia New World Computing. Akcja dodatku zatytułowanego Winds of War osadzona została w królestwie Channon, położonym na północnym kontynencie krainy Axeoth. Stało się ono obiektem ataku pięciu wrogich armii, pożądających bogactw zgromadzonych w stolicy kraju – Ryloss. W trakcie sześciu nowych minikampanii gracze mogą poprowadzić do boju jedną z armii najeźdźców.