

Najciekawsze materiały do: Alien Rage

Recenzja gry Alien Rage - CI Games śladami starej szkoły strzelanek
recenzja gry24 września 2013
Światowa premiera 24 września 2013. Alien Rage to pomysł CI Games, mający udowodnić, że firma potrafi robić dobre gry. Czy połączenie elementów z Bulletstorm i Unreal Tournament to przepis na sukces?

Sniper: Ghost Warrior 2 i Alien Rage – rozczarowująca sprzedaż gier i kłopoty finansowe CI Games
wiadomość24 października 2013
Firma CI Games wpadła w tarapaty finansowe po tym, jak Sniper: Ghost Warrior 2 sprzedał się poniżej oczekiwań. Sytuacji nie uratował też wydany niedawno Alien Rage – gra spotkała się z dość chłodnym przyjęciem.

Alien Rage na PC już w sprzedaży
wiadomość25 września 2013
Studio CI Games wypuściło swój nowy produkt – pierwszoosobową strzelaninę Alien Rage. Dystrybucja gry odbywa się drogą cyfrową, na razie tylko na PC. Premiera wersji konsolowych odbędzie się w przyszłym miesiącu. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak wypada najnowsza produkcja polskiego studia, zapraszamy do przeczytania naszej recenzji.

Alien Rage – znamy wymagania sprzętowe
wiadomość10 września 2013
W serwisie Steam ujawniono minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe pecetowej wersji Alien Rage, nadchodzącej gry studia CI Games. Wygląda na to, że posiadacze komputerów o słabszych podzespołach nie mają się czego obawiać.
- Alien Rage – trailer prezentujący fragmenty rozgrywki nowego FPS-a od CI Games 2013.08.20
- Alien Rage zadebiutuje 24 września. Nowy zwiastun wprowadza w fabułę 2013.07.08
- Alien Fear – pojawiły się obrazki z nowej gry firmy City Interactive 2012.06.09
- City Interactive zmienia harmonogram premier i daje czas swoim deweloperom 2012.03.28
- World of Mercenaries – nowa gra free to play firmy City Interactive 2012.01.30
- Czy twórcy Sniper: Ghost Warrior 2 boją się konkurencji? 2011.04.14
- City Interactive w natarciu - nadchodzą Sniper: Ghost Warrior 2, Alien Fear i nowy Combat Wings 2010.11.18

Polska siła! Przegląd gier tworzonych nad Wisłą - część I
artykuł3 maja 2013
Polska nie jest może zagłębiem elektronicznej rozrywki, ale w naszym pięknym kraju powstaje całkiem sporo interesujących gier. Rozpoczynamy ich przegląd, na celownik biorąc najpierw te najbardziej znane produkcje.
Grę ukończyłem wczoraj (zakupiona kiedyś z CD-Action) na Trudnym poziomie. Jeśli ktoś szuka strzelanki w klimacie Sci-Fiction, to mogę polecić tę pozycję. :) Kilka przemyśleń z mojej strony:
Grafika jest sporym atutem. Lokacje są w miarę dopracowane, w trakcie przechodzenia gry nie czuje się, żeby kolejne pomieszczenia były przeklejane. Nie mam natomiast pojęcia po co jest funkcja skakania(nasz bohater jest w stanie wspiąć się na kawałek klifu, ale wskoczenie na byle kamyczek jest ponad jego siły).
Do wyboru kilka broni, jednak ja używałem cały czas vorusjańskiego karabinu = ciągła dostawa amunicji z zabijanych wrogów i efektywność (nie trzeba przeładowywać, rozrzut niwelujemy strzelając pojedynczymi kliknięciami). Poza karabinem właściwie potrzebna jest jeszcze tylko wyrzutnia rakiet, bo znacznie ułatwia walkę z bossami.
Fabuła jest, więc nasze bieganie ma jakiś cel. Prawdę mówiąc brakowało mi jakiegoś ciekawszego rozwiązania wątku z odsłuchiwaniem nagrań (nie odsłuchałem wszystkich, nie chciało mi się ich szukać).
Nie grałem na najłatwiejszym poziomie trudności. Zacząłem na mocno przesadzonym jak na początek Brutalu i szybko przerzuciłem na Trudny. Wcale nie oznacza to, że grało się cały czas łatwo i przyjemnie, bo miejscami śmierć z bliżej nieokreślonych przyczyn potrafiła zirytować.
Kilka razy miałem też problem z samą grą, bo cut-scenki zatrzymywały się w miejscu i tylko ponowne odpalenie gry pomagało. Raz też przy wczytywaniu Checkpointa nie mogłem strzelać i musiałem zacząć poziom od nowa...
Podsumowując, satysfakcja z ukończenia gry jest :) Na multi nie uświadczyłem nikogo poza mną, a szkoda. Motyw ze zdobywaniem punktów nie zachęcił mnie do ponownego przejścia gry, ale na pewno nie żałuję tych 8 godzin (wg Steam) mielenia kosmitów. Pozdrawiam.
Grę skończyłem wczoraj.Mimo,że nie przepadam za FPS to postanowiłem zagrać w tą grę z tego względu że dostałem ją od pewnej firmy za zakup czegoś tam.Jak dla mnie gra okazała się być trudna szczególnie w walkach z bossami mimo że grałem na najniższym poziomie ale to z względu że nie gram w tego typy gry.Grę oceniam pozytywnie,może nie powaliła na kolana szczególnie fabuła to mogła być ciut lepsza mimo to warta zagrania dla fanów FPS'ów.
Po raz pierwszy żałowałem, że wydałem 10zł na grę. Niesamowicie irytująca. Potrafi zaliczać spadki klatek z 60 do poniżej 20(zmiana ustawień graficznych na niewiele się zdaje(. Optymalizacja leży. W sumie, aż dziw, ze coś takiego zostało dopuszczone do dystrybucji. Zastanawiające jest też zaimplementowanie skoku bohatera. Nigdzie nie można tego wykorzystać, bo skok protagonisty jest tak mizerny, że nie daję wskoczyć na najniższe przeszkody. Nawet oskryptowane sekwencje wspinaczki po elementach otoczenia nie obligują nas, do wykorzystania przycisku spacji. No i monotonia. Poziomy bardzo podobne do siebie, cała mechanika gry opiera się na bezustannym parciu przed siebie, przeplatając to jazdą windami(platformami) a to w górę, a to w dół. Jednym słowem nuda. Dawno mnie tak żadna gra produkcja nie wynudziła.

Przyzwoity shooter w starym stylu. Trochę ciężko się wraca do gier w stylu doom, quake 1 i 2. Dlatego się wydają nudnawe. Szkoda, że nie można mieć przy sobie więcej broni a niektóre achievementy bugują na steamie.
Chciałem dziś zagrać w multi i ...... nie wyszukuje serwerów, wyłączone już ?
poradzcie jak zatrzymać kręcenie się żołnierza po wyjściu z samolotu na początku gry,zaczyna kręcić się w lewo,zmniejszenie czułości zwalnia kręcenie, ale dalej się wolniej się obraca. Raz uruchomiło się bez kręcenia i udało się dojść do wysadzenia świdra,ale na drugi dzień znowu ten bączek lewo stronny.jak to zatrzymać??? możektoś poradzi
Dlaczego odchodzi się od DEMO gier; coraz żadziej można spotkać ...

Alien Rage to byłaby znośna gra gdyby tylko urozmaicono gameplay i dogłębnie przemyślano kwestię poziomu trudności. Jaki to problem dołożyć NORMAL albo EASY?! Wszystko odbywa się na monotonnych, nudnych, kiepsko wykonanych i kure*sko jednakowych poziomach. Przeciwnicy są równie nudni i jest ich mało. Bossowie także podobni i schematyczni. Strzelanie czyli trzon gry dyskusyjne. Pukawki dają radę tylko co z tego jak poziom trudności jest zawyżony (nawet na najniższym) i bardzo łatwo zginąć więc bieganie i chowanie się za przeszkody to absolutny mus aby przeżyć. Nawet nieźle się strzela w zwarciu bronią będącą gorszą podróbą Flak Cannona z Unreal Tournamneta. Gorszą bo przeładowanie trwa zbyt długo co przedkłada się na gorsze wrażenia z gry. Z większej odległości ta giwera już jest bezużyteczna. Reszta broni ok z tym, że irytujące jest przegrzewanie się lufy od ciągłego strzelania. Snajperką też można się pobawić bo jeden strzał i death. Bronie niby spoko ale amunicji non stop mało. Jak leży jakaś skrzyneczka na glebie...
Więcej na Supreme STAMNET: http://supremestamnet.blogspot.com/2016/03/110-alien-crap.html
Gra raczej jakościowo w dolnych stanach średnich. Widać, że ktoś chciał mieć Bulletstorma, ale wyszło cholernie przeciętnie. Graficznie nawet daje radę, oświetlenie, kosmiczny klimat jest w miarę OK. Dubbing też jest niezły - szczególnie Brian Bloom jako główny bohater (podkładał też głos Blazkowiczowi w New Order i Old Blood). Do zalet można jeszcze zaliczyć to, że gra pochodzi z raczej rzadko eksploatowanego obecnie podgatunku FPS (tzn. nie za wiele wspólnego z np. Call of Duty czy Far Cry). No i poza tymi plusami gra właściwie leży. Monotonia poziomów i gameplayu jest tak silna, że aż przypomniał mi się Alien Breed (ciągłe przemierzanie bliźniaczo podobnych lokacji). Fabuła jest właściwie żadna. Większość jest niuansów poznajemy przez odsłuchanie dzienników audio, których słuchanie wybija z rytmu gry (w dynamicznym FPS-ie musimy przystanąć i grzecznie odsłuchać wiadomości w danym miejscu). Broni jest strasznie mało i właściwie nie widzę sensu w używaniu broni obcych (szybko schodzi amunicja). Przez 90% gry używałem głównego karabinu z rzadka przeskakując na shotgun czy snajperkę. Mechanika strzelania nawet ujdzie w tłoku, ale gra ma wyraźne problemy z detekcją trafień (tzn. raz uzna headshota, innym razem nie). Gra jest również stosunkowo trudna, nawet na najniższym poziomie trudności. Ogólnie satysfakcja z gry jest raczej niska, więc produkt polecam wyłącznie wyposzczonym fanom tego typu FPS-ów.

Jest to nieudany Fps w science-fiction na odległej galaktyce.
Optymalizacja to kiepski żart. Raz gra działała mi w 60 klatkach, a na drugi dzień nawet 30 nie było. Liczba pukawek jest mała. Sztuczna inteligencja, a raczej głupota jest jaka jest. Fabuła jakaś tam jest. Jedynym plusem jest frajda z gry tylko przez godzinę. Niestety ta gra ma wiele fanów
Dość długi single player, duża umieralność nawet na łatwym poziomie, na "szczęście" przeciwnicy tępo powtarzalni, więc starcza podstawowy pistolet do headshotów i shotgun na zbliżenia. Po drodze kilku bossów. Jak się trafi za 3,00 pln ze steam to warto jak już się przeszło Doom 4 i chwilowo nie ma w co pykać :) Multiplayer puste serwery. Momentami mocno siada optymalizacja grafiki przy eksplozjach.
Gierka znośna, długi singleplayer. Duża umieralność nawet na łatwym poziomie, ale przeciwnicy tępo przewidywalni, więc nic przy ponownej próbie nie zaskoczy. Tylko cena 65,00 pln na PSN zdecydowanie za duża, wyceniłbym ją na max 15,00 pln. Na steam dla PC można trafić po 3,00 pln.

Ukończyłem te wypociny firmy CI w/g licznika na Steamie w 19 godzin. Na czas ten złożyło się również wyjście do sklepu, posiłki, kawa itp. To miała być gra czy jakiś marny dodatek do nie wiadomo czego? Rozczarowanie, kpina i żenada. Marna imitacja Quaka i Dooma z rankingiem punktów za zabijanie. Gra dla cepów jarajacych sie takimi produkcjami jak Bulletstorm. Ktoś się poczuł urażony? Ja też poczułem się urażony, gdy okazało się, że po raz kolejny kupiłem polski chłam marki CI.
Dobra gierka, klimatyczna, ciekawa :)
Polecam niektórym graczom Sci-fiction może się skuszą na tą grę ;) Spędziłem na nim 43h :) Warto zagrania.

Wszystko super tylko szkoda, ze nie da sie zmienic czylosci. Ja cs'owy gracz jestem przezwyczajony do małych czułości. Gra na 7

Za parę złotych (dałem 3 zł) może być. Nie najgorsza rozwałka, ale piekielnie trudna, jak dla mnie trochę za trudna... Bardzo agresywni wrogowie, liniowa, monotonne lokacje, całkiem fajnie się strzela.
Dobrze się w nią strzela czuć dreszczyk emocji. Świat i grafika też mi się podoba.
Nie jest to nudny spacerek jak w większości dzisiejszych gier czasem trzeba cofnąć czy uciekać :) Poziom trudności jest w sam raz podczas zwykłej gry, problem jest z bossami od 2 musiałem pobrać trainer nie chciało mi się rozkminiać co mam im robić.
Mogę się przyczepić do optymalizacji zwłaszcza AA. Z wyłączonym AA + SweetFx SMAA mam z 150 FPS, z wbudowanym w grę x8 mam spadki do 30FPS. Ogólnie obniżenie o każdy poziom suwaka AA to + 30FPS. AA w grze jest kosztowną opcją i lepiej to dać na 2x i nie więcej.
Kilka mniejszych błędów też jest ale grało się fajnie.

Fajna gierka fabuła spójna wciągnela mnie jak wir lecz utknąlem na etapie z przejezdzającymy kolejkami obok siebie , byc moze niewywazony etap trudnosci przez twórców gry podchodzilem juz ze dwa razy na srednim poż i klapa a co do grafiki jak dla minie bardzo ladna
Gra świetna. Prawdziwy klimat FPS science fiction.
-Znakomita grywalność
-Perfekcyjne uzbrojenie
-Kumate NPC
-Świetna fabuła
-Wspaniałe efekty
Gra jak na rok 2013 bezprecedensowo ponadczasowa.
Bardzo mało jest gier FPS na rynku w klimacie Alien Rage i Quake. Generalnie tylko te 2 gry... a szkoda
Zaczynałem na Comodore 64 na początku lat 90 ubiegłego wieku i nie bez przyczyny daje tej grze 10 na 10
wiadomo znajdą się hejterzy co szukają niedociągnięć i będą krytykować jak np ten zatroskany chłopczyk co wystawił ocenę 1.0
Pozdrawiam CI GAMES Polskie studio , i proszę o drugą część :)


Przyzwoita gierka dużo się dzieje , szybka dynamiczna , nie najgorsza oprawa audiowizualna . Polecam zagrać przejść . Zapraszam na serię z całej gry https://www.youtube.com/watch?v=WOa1mKBf4uk&list=PLVYHO_RNJKKgBDgP-40EwSl0RKXVXaDl0&index=1