Najciekawsze materiały do: Dead Space 2
Dead Space 2 - Custom DxWrapper (Crash Fix) v. 20062024
modrozmiar pliku: 557,2 KB
Custom DxWrapper (Crash Fix) to mod do gry Dead Space 2, którego autorami są h3llf1re i Elisha Cloud.
- Dead Space 2 - mod Save Game Editor - 279,6 KB
- Dead Space 2 - mod Remove the DLC for Origin version (normal progression renabled) - 29,2 MB
- Dead Space 2 - mod Weapons/Armor unlocked at start Fix (normal progression renabled) v.Steam - 41,8 MB
- Dead Space 2 - mod RIG - ReShade Integrated Graphics v.1.0 - 13,6 MB
- Dead Space 2 - mod Dead Space 2 Mouse Fix v.1.2.1 - 356,2 KB
Dead Space 2 - poradnik do gry
poradnik do gry28 lutego 2011
Poradnik do gry Dead Space 2 zawiera przede wszystkim bardzo dokładny opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. Oprócz solucji w poradniku znalazły się również liczne wskazówki.
Dead Space 2 - recenzja gry
recenzja gry25 stycznia 2011
Światowa premiera 25 stycznia 2011. Isaac Clarke raz jeszcze staje do boju z żądnymi krwi istotami - tym razem na jednym z księżyców Saturna. Jak prezentują się nowe przygody dzielnego inżyniera, który Nekromorfom się nie kłania?
Dead Space znowu martwe. Wysokie oceny remake'u „jedynki” nie pomogły serii
wiadomość11 kwietnia 2024
W sieci pojawiły się wiarygodne doniesienia, że firma Electronic Arts porzuciła plany opracowania kolejnej produkcji z uniwersum Dead Space.
Jeszcze w tym roku EA wyłączy serwery trzech świetnych gier [Aktualizacja]
wiadomość8 sierpnia 2023
Serwery kolejnych gier od Electronic Arts zostaną wkrótce zamknięte. Jeszcze przed końcem roku żywota dokonają tryby online trzech tytułów: Dead Space 2, Crysis 3 oraz Dante’s Inferno.
EA pyta graczy, czy chcą więcej remake'ów Dead Space (przeciek)
wiadomość26 lutego 2023
Dzięki ankietom rozsyłanym podobno przez firmę Electronic Arts otrzymaliśmy kolejną wskazówkę, że wydawca rozważa opracowanie remake’ów gier Dead Space 2 oraz Dead Space 3.
- Dead Space Remake z easter eggiem sugerującym możliwy remake „dwójki” 2023.01.30
- Dead Space 2 też może dostać remake, sugerują słowa dewelopera 2022.10.16
- Byli pracownicy Visceral Games o zamknięciu studia i sprzedaży Dead Space 2 2017.10.18
- Wyprzedaż w sklepie Origin (Dragon Age II, serie Mass Effect oraz Dead Space i inne) 2012.01.30
- Dragon Age II i Crysis 2 w tańszych seriach. Audiobook powieści Dragon Age: Rozłam 2012.01.27
- Gry z serii Dead Space w planach - FPS, gra lotnicza oraz produkcja w stylu Uncharted? 2011.11.30
- Zimowa wyprzedaż kominkowa w sklepie Origin (seria Mass Effect, Battlefield: Bad Company 2, Crysis 2 i inne) 2011.11.28
Dead Space 2 - patch #1
patchrozmiar pliku: 41,3 MB
wersja: patch #1 Patch do gry Dead Space 2. Poniżej anglojęzyczny opis aktualizacji:
Najlepsze giwery w grach - nasza dziesiątka kultowych broni
artykuł28 grudnia 2013
Pukawka pukawce nierówna. Oto zestawienie dziesięciu kultowych giwer, bez których gry nie byłyby takie same.
Dead Space 2 to wyśmienita produkcja. Plusy... Gdy zobaczyłem i usłyszałem wszystko to, czego doświadczyłem w pierwowzorze, poczułem się jak w domu. Grafika i udźwiękowienie stoją tutaj na najwyższym poziomie. W tle towarzyszą nam nie tylko przerażające odgłosy, ale i odpowiednia muzyka. W tej zaś można doszukać się smutnych, acz pięknych partii smyczkowych. Jeśli chodzi o mechanikę gry, fizykę czy animacje, to tutaj dosłownie wszystko zachwyca. Gołym okiem widać wysoką jakość produktu. Po nowatorskich rozwiązaniach z pierwszej części nie sądziłem, że twórcy zaskoczą mnie czymś nowym. Tutaj jednak nie tylko rozwinięto świetne pomysły z „jedynki”, ale wprowadzono inne ciekawe rozwiązania. Dodam, że momentami można było poczuć się jak Iron Man. Naprawdę fajna sprawa. Dead Space 2 tworzy również wrażenie gry bardziej urozmaiconej. W moim odczuciu jeszcze większą rolę odgrywa tu zabawa fizyką. Na przykład kinezę można wykorzystać na różny sposób, czy to do operowania światłem halogenów, by oświetlić sobie ciemny korytarz, czy do ciskania przedmiotami w złe monstra. Osobiście często wykorzystywałem możliwości kinetyczne Isaac’a w przeróżny sposób, dobrze się przy tym bawiąc. Do tego od czasu do czasu napotykamy na sprytnie przygotowane zagadki. Aha, co do głównego bohatera, to intrygujące są schizy w jego głowie i inne szokujące wydarzenia. Zabiegi te robią naprawdę dobry efekt. W ogóle cut-sceny w tej grze to czysta poezja. Jak dla mnie Dead Space 2 jest wręcz przesiąknięty zajebistością. Dobra fabuła z nawiązaniami do poprzedniej odsłony w znakomity sposób rozwija całe uniwersum, które zdaje się mieć spory potencjał. Jedną z najciekawszych rzeczy w grze jest arsenał broni, które są po prostu kapitalne. Soczyste rozrywanie nekromorfów na strzępy moją ulubioną piłą tarczową nadal sprawia ogromną frajdę. Sterowanie jest w porządku, grywalność bardzo dobra, a interfejs to już klasa sama w sobie. Zadania postawione przed graczem są naprawdę ciekawe, nie zawsze łatwe i często pełne emocji. Lokacje, które przemierzamy to kolejny powód do zachwytu. A są też i ukryte miejsca. Klimat gry, nieco odmienny od tego w oryginale, nadal jest mięsisty. Minusy... Trochę zawiódł ważny dla horroru aspekt, czyli przerażenie. Praktycznie zero strachu, raczej elementy zaskoczenia. Skromny system rozwoju bohatera. Niespecjalnie podobały mi się dialogi. Nie przemawiał do mnie również głos podkładany Isaac’owi. Chyba bardziej pasował mi jako ten niemowa, który też nie ukazywał twarzy. Z drugiej strony fantastyczny jest widok otwierającego się hełmu. No i te zacne kombinezony. Ach! Ogólnie w Dead Space 2 twórcy podążają w dobrym kierunku, bo seria nie stoi w miejscu. Ode mnie brawa za kawał widowiskowego gameplay’u z porządną fabułą. Moja ocena – 9.0/10
EDYTOWANO
Ostatnia misja to przegięcie, to jest właśnie coś, czego NIENAWIDZĘ w grach. Mocno przegięty poziom trudności ostatniego bosa, ostatniej misji, czegokolwiek do wykonania na końcu gry, kretyński schemat tworzony po najprostszej linii oporu. Takie coś niestety psuje cały odbiór gry. Takie momenty mają dawać maksimum satysfakcji, a nie powodować wkurzanie. Udało mi się skończyć ostatni etap, po zmniejszeniu poziomu trudności. Pochopnie wystawiłem tej grze ocenę 5/10, ponieważ byłem wkurzony. Teraz kiedy emocje opadły, mógłbym dać max 7/10, czyli dobra gra. Szkoda tylko, że końcówka napsuła mi sporo krwi.
<1up> Popieram
<dododo> No cóż, też jestem wrogiem ,w grach, tych "bosów" i czasem strasznej męki nim ich pokonamy. Ale najlepsza zabawa zaczyna się w "grze +" kiedy jesteśmy już "zmodyfikowani" + broń, na full. Żadna maszkara nam nie straszna. Poziom "zelot" daje ubaw, o hard już nie wspomnę.
Klimat pierwszego Dead Space'a był dla mnie swoistym arcydziełem. Nawet Ci którzy z przekonaniem twierdzą, że gra nie jest straszna, słaby z niej horror - po prostu muszą przyznać, że sam klimat jest niezwykle mroczny. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że najmroczniejszy w historii gier komputerowych. Moje zdanie, moje odczucia z tej wspaniałej serii. Początkowo przniesienie akcji do pewnego rodzaju miasta, wielkiej kolonii - czegoś dużo większego od statku Ishimura - trochę mnie wystraszyło. Stwierdziłem, że dwójka z taką lokalizacją nie dorówna już temu specyficznemu mrokowi znanemu z jedynki. Jak się cieszę, że się pomyliłem. Bardzo pomyliłem!
Dead Space 2 jest równie udanym produktem, co jej poprzednik a klimaty obu gier są równie mroczne. Umiejscowienie akcji w dużej kolonii "The Sprawl" ma swoje plusy i minusy. Trochę więcej otwartych, nie tak bardzo klaustrofobicznych pomieszczeń rekompensują niesamowite widoki na wspomniane mroczne "The Sprawl", które spowodowały, że w serii zakochałem się po raz drugi. Na szczęście jest to kolonia kosmiczna, dryfująca w przestrzeni kosmicznej, więc ponownie występuje tutaj podobny motyw co w jedynce; jesteśmy w kosmosie - stąd nie ma żadnej drogi ucieczki.
Fabuła trzyma wysoki poziom. Na pewno pomaga w tym główny bohater gry - Isaac Clarke - który wreszcie postanawia wzbogacić produkt w którym występuje swoim głosem. :)
Oprócz tego przyjemne strzelanie do necromorphów misje w przestrzeni kosmicznej no i oczywiście świetnie zrobione kombinezony. :P
Podsumowując Dead Space 2 to świetna kontynuacja jednej z najmroczniej gier jakie kiedykolwiek dane nam było zobaczyć!
Wszystko praktycznie poprawione względem jedynki, rzeczy techniczne ale popsuty klimat, który powinien być najważniejszy, fabuła też gorzej poprowadzona.
Pierwszą cześć przechodziłem 2 razy. Gra zrobiła na mnie duże wrażenie, dając poczuć się jak uczestnik starych horrorów kosmicznych z lat 90-tych. Kontynuacja utrzymuje poziom poprzedniczki i mimo, ze jest to gra - idź, wyeliminuj, przetrwaj i opiera się na tych prostych zasadach, to gra się przyjemnie. Jak zawsze gram na najwyższym poziomie trudności. Nie rozumiem komentarzy ludzi, którym brakuje broni. Człowieku, ta gra to survival, a nie strzelanka typu Battlefield. Kluczem do umiejętnej gry jest wykorzystanie pełnych umiejętności bohatera. Wystrzeliwanie w potwory ostrych narządzi, czy w przypadku odcięcia kończyn, dobijanie przy użyciu stompniecia, oraz dokładne przeglądanie każdego zaułka. Co nadaje grze niepowtarzalny klimat. Zapomnij wręcz o biegu na hurra. Krocz spokojnie, oglądaj piękne lokacje, rozświetlaj ukryte ciemne miejsca i gromadź sprzęt. Wiele miejsc skrywa niespodzianki które się przydadzą. Klimat w drugiej części buduje zastosowanie przez twórców miejsc spowitych mrokiem, przez co obowiązkiem jest używanie wbudowanej latarki. Dead Space 2 to gra która nie ma rywala. Nie znajdziesz nic w podobnym klimacie. Fani filmów Aliens, Thing itd. będą zachwyceni. Ja jestem:) Polecam obowiązkową pozycje i pozdrawiam.
Oprócz klimatu zaszczucia, pod każdym względem lepsza od "jedynki". Przede wszystkim nie jest aż tak nudnawa i monotonna (co nie znaczy, że w ogóle taka nie bywa), a także ma ciekawszą fabułę. Co nie zmienia faktu, że jak dla mnie to gra na raz.
rewelacyjna ,spójna kontynuacja serii utrzymana w tym samym dusznym klimacie ciągłego napięcia i strachu...
Dobrze się bawiłem. Bardzo dobra kontynuacja Dead Space.
Na plus:
+ grywalność
+ niezły scenariusz
+ ciekawe lokacji i klimat
+ nowe bronie, nowi wrogowie, zwiększony poziom trudności
+ ulepszona zerowa grawitacja
+ szybsza, dynamiczniejsza akcja
+ piękna grafika
+ świetny dźwięk
+ przyzwoity czas rozgrywki
Na minus:
- liniowość
- niektóre sceny są przekombinowane
- słaby tryb dla wielu graczy
- nie dla wrażliwych odbiorców
POLECAM! :D
Jest dostępna spolszczenia do Dead Space 2:
http://grajpopolsku.pl
Polecam też mod "ReShade v0.18.0 + SweetFX_2.0", a grafika będzie lepsza.
http://reshade.me
Grafika bardzo ładna,sterowanie lepsze niż w DS1,dobra fabuła,dźwięk jest doskonale dostosowany, i przyznam że jest na prawdę straszna.Jak się siądzie w nocy,i założy słuchawki to normalnie w niektórych momentach bałem się ruszyć z miejsca i stałem jak słup z naszykowaną bronią bo było słychać jak coś zza ściany zaraz wyleci ;D Muzyka,dziwne odgłosy,krzyki, i uczucie że coś za Tobą stoi i zaraz zaatakuje.Jak dla mnie ta gra jest genialna i bardzo dobrze zrobiona,tylko mogliby zrobić więcej mrocznych miejsc na tej stacji i mniej przewidywalnych ataków potworków :D 10/10
Pierwsza część była dużo mroczniejsza. Na prawdę bałem się i czułem obrzydzenie. Dwójka jednak jest bardzo podobna do Mass Effect 3. Jest o wiele prostsza niż jedynka. Trochę inny klimat, ale przyjemnie się grało. Więc polecam.
Nie do końca rozumiem czemu wszyscy piszą, że gra jest trudna. W porównaniu z pierwszą częścią jest prościutka. Tylko raz umarłem na samym końcu. Poziom trudności średni.
Po 5 latach jak gra działała to teraz po instalacji pokazuję mi się błąd.Program wyszukuję premierę daty gry po czym nie może znalażeć i piszę że jest błąd.Czy da się ten problem rozwiązać.Miał ktos podobny problem?.Nie chce żeby tylko gra leżała ma półce skoro jest świetna.:)
Epicka gra sto razy lepsza niż pierwsza część , na słuchawkach prawie o 3 w nocy POLECAM jak cholera :)
Jeszcze gorsza od poprzedniej części, twórcy dołożyli ze 2-3 modele nowych(nie mówię tu o bossach) nekromorfów i kilka broni, a tak to pierwsza część tylko lepsza graficznie. Znowu to samo: napierdalanie w nekromorfów i zapierdalanie przez ciasne korytarze i tak w kółko. Czy twórcy dali nowy rozwój postaci? Huja. Znowu musimy rozwijać postać od nowa, to samo ulepszanie zdrowia, pancerza i stazy. Widać, że twórcom się nie chciało robić czegoś nowego i skopiowali prawie wszystko z jedynki, tylko zmienili lokacje.
Bez dwóch zdań jest to bardziej udana kontynuacja, aniżeli późniejsze przygody naszego inżyniera. Dwójka choć dobra to nie tak dobra jak jedynka, aczkolwiek jeszcze trzyma poziom nie można temu zaprzeczyć. jest nieco więcej strzelania, oraz trochę więcej wciska nam się strachy, czasem lepiej czasem gorzej, ale jak każdy wie gra została dobrze przyjęta.
Szkoda natomiast że EA tego nie doceniło i dla nich to było zbyt mało, zmienili serię pod swoje widzi mi się, a trzecia odsłona wiadomo jak skończyła. Gdyby tylko EA nie wciskało paluchów tam gdzie nie trzeba to kto wie może ta seria jak i wiele innych by żyły i miały się dobrze.
A nie od dziś wiadomo że kto brata się z EA marnie na tym wychodzi.
R.I.P Visceral Games PAMIĘTAMY!!.
https://www.youtube.com/watch?v=Zdx5DNUVgtE
Wczoraj ukończyłam i bawiłem sie doskonale. Grafika po latach ciągle wygląda doskonale i mniej sie bałem bo doskonale wiedziałem co mnie czeka to jednak nadal bawiłem sie wyśmienicie. Szkoda że już nie ma studia któremu zawdzięczamy dwie tak udane gry.
Kapitalna kontynuacja horroru .
Na plus zasługuje:
- Bardzo ładna oprawa graficzna
- Klimat
- Audio
- Ciekawie zaprojektowane lokacje
- Fizyka
- Duża różnorodność strasznych przeciwników
- Niezłe narzędzia zagłady
- Ulepszenia kombinezonu i broni
- Fabuła
- Grywalność
- Bossowie
- Kosmos , próżnia
- Strach , groza , lęk , poczucie niepewności
Na minus:
- W zasadzie brak
Zapraszam na całą serię z gry https://www.youtube.com/watch?v=Jj_j2yKmqTg&t=0s&list=PLVYHO_RNJKKiGxNSuvD-0T1dtUnNKT4r4&index=2
Druga część pokazała, że niektóre rzeczy można zrobić lepiej, ale niestety przy innych trochę poziom opadł. Na pewno nie jest lepsza od pierwszej części, ale na pewno nie jest też złą częścią. Trochę brakuje do poziomu jedynki, ale warto było po raz kolejny ograć tę część.
Zaczynając od pozytywnych zmian, to na pewno na plus można zaliczyć nowy sposób poruszania się w pomieszczeniach bez grawitacji. W poprzedniczce mogliśmy jedynie skakać od ściany do ściany, a tutaj mamy pełną swobodę latania, co umożliwiło stworzenie paru ciekawych etapów w misjach. Wolniejsze pojawianie się nowych typów przeciwników, oczywiście nie ma ich tu za dużo, a sporo z nich to po prostu powtórki, ale pojawiają się dużo wolniej, są wręcz rozłożone w rozdziałach, dzięki czemu nie poznajemy wszystkich przeciwników od razu i też dzięki temu nie wkrada się monotonia w walce. System pancerzy też uległ poprawie, ponieważ jest ich więcej, ale nie różnią się tylko wyglądem i statystykami pancerza oraz rozmiaru ekwipunku, ale również każdy ma swój buff, czyli jeden pancerz może mieć jakiś dodatek do stazy, drugi sprawia, że medykamenty leczą nam więcej życia, a trzeci z kolei dodaje bonusy do trzech konkretnych broni, to powoduje, że możemy wybrać pancerz, który będzie bardziej odpowiadał naszemu stylowi rozgrywki, a także go zmieniać, jeśli będzie wymagała tego sytuacja. Zmiana miejsca rozgrywanej akcji również wpłynęła pozytywnie na grę, ponieważ trudno oczekiwać od zamkniętego statku, aby miał sporą różnorodność pomieszczeń. Tutaj oczywiście zdarzają się lepsze i gorsze lokacje, ale nie można narzekać na monotonię w tym przypadku.
Z tych negatywnych zmian, to na pewno trochę klimat opadł, a to za sprawą zbyt dużej ilości akcji i zbyt dużej ilości dialogów, co powoduje, że traci się to poczucie osamotnienia, bo wiemy, że ktoś jest niedaleko nas. Fabularnie również nie jest tak dobrze jak ostatnio. Twórcy naprawdę mieli świetny pomysł, szaleństwo Isaaca spowodowane kontaktem ze Znakiem mogło zostać zrealizowane dużo lepiej, a tak otrzymaliśmy coś co mogło być niezłe, ale liczba głupot skutecznie sprawia, że czujemy zażenowanie. Nasz bohater w końcu zyskał swój głos i ma wreszcie coś do powiedzenia, to teoretycznie powinienem umieścić jako plus, bo jednak możemy w końcu usłyszeć co nasza postać ma do powiedzenia, ale czasami chcemy, aby jednak nie potrafił mówić, ponieważ często mamy wrażenie, że nie jest on zbyt mądry, a już na pewno nie jest inżynierem. Czas gry został też skrócony, tę część akurat przechodziłem mniej razy niż pierwszą, grałem na poziomie normalnym, a według czasu gry wyszło mi trochę ponad 5 godzin gry. Do tego błąd z poprzedniej części, czyli poza podstawową bronią, piłą plazmową, żadna inna nie jest nam potrzebna, a wręcz tylko nam zawadza. Dosłownie całą grę można przejść z tą jedną bronią.
Jest to gra, która ma sporo wad, ale też sporo plusów. Nie jest może lepsza od jedynki, ale również warta zagrania, dlatego według mnie jest to tytuł na mocne 8/10 :) Polecam każdemu fanowi kosmicznych strzelanek :)
Po ograniu wspaniałej pierwszej części ukończyłem drugą która wypada troszkę słabiej jednak dalej jest dobra.
Plusy :
- Te same mechaniki co z jedynki i to bardzo duży plus
- grafika jak na tamte lata również dobra
- w końcu więcej broni jest
- również czasem ciekawe lokacje
- dosyć sporo nowych przeciwników
Minusy :
- niestety klimatu już tu nie było jak w jedynce
- fabuła trochę mi się też nie podobała
- największy minus wg mnie od razu dostałem wszystkie bronie ... Serio pierwszy sklepik i mogę każdą broń przypisać jaką chce bez płacenia za nią ... Niestety to jest duży minus. Gdzie w jedynce na określonym poziomie była dana broń tak tutaj dostaje od razu wszystko. To samo tyczy się z pancerzem niestety ... Mogę wybrać co chcę za free. Niby dalej można zbierać karty żeby potem odblokować daną rzecz jednak to już nie jest to.
- żadnych walk z bossami a finałowy boss bardzo słaby ...
W tej części niestety klimatu już nie było ale gameplay jak z 1 ratował to :) Nie mogę dać więcej niż 7,5/10
W moim odczuciu słabsza niż pierwsza część. Da się ukończyć, jest to całkiem niezła gra ale bez większego szału.
Aktualnie nadrabiam serię, po przejściu pierwszej części zabrałem się za drugą i o matko jakie to jest dobre. Chyba mogę powiedzieć, że jest to sequel idealny. Po bezpośrednim przeskoku z 1 na 2 już tak naprawdę w pierwszych minutach gry widać różnice : lekko odświeżono grafikę, ulepszono animację/responsywność poruszania się, zmieniono trochę arsenał, główny bohater nauczył się mówić (ogromna zmiana na plus), tempo rozgrywki jest lepiej wyważone, gra nie pierdzieli się w tańcu jeśli chodzi o gore. Ogólnie czuć, że ktoś tutaj przysiadł i pomyślał jakby tytuł usprawnić. Pseudo jump scare'ow jakby mniej, ale i tak są irytujące i to w sumie tyle. Polecam, warto zagrać.
Druga część z serii Dead Space jest pod wieloma względami lepsza od części pierwszej, lecz ma też wady. Większa różnorodność lokacji, poprawione działanie gry (mowa o wersji na PC), fabuła, która ponownie stawia intrygujące pytania, na jakie gracz szuka odpowiedzi. Oprawa graficzna wypada podobnie do pierwszej części, ale da się zauważyć kilka poprawek. Twórcy dodali też kilka nowych mechanik oraz znacząco usprawnili latanie w próżni (które czasami mnie doprowadzało do szału w jedynce). Gra jednak przeszła trochę na stronę Gry Akcji niż na pozostanie w strefie Horror, ponieważ w wielu momentach ilość strzelania przewyższa proporcjami strach jaki mogliśmy przeżyć w trakcie całej gry. Reasumując jest to bardziej skierowana na strzelanie, ale nadal strasząca, usprawniona z licznymi dodatkami, zdecydowanie dobra i godna kontynuacja pierwszej części z tej serii. Polecam!
Jeżeli ktoś chce darmowy kodzik na DS2 dla platformy Origin z Prime Gaming to proszę się częstować :
spoiler start
4G9H-R3PR-9Y27-8ZMY-JVUN
spoiler stop
Ja od dawna mam tą grę tam, więc nie mam co zrobić z tym kodem.
Miłej zabawy,
Widzę, po wpisach ze to nie tylko u mnie WSZYSTKIE bronie i pancerze są za darmo w sklepikach. Ponoć jakiś patch to wprowadził. Przecież to całkowicie psuje gre i chęć szukania kredytów.
Dlaczego to zrobiono ? Da sie to jakoś naprawić ?
Super gra. Bawiłem się nawet lepiej niż w jedynce. Końcówka mocna. Walka mega satysfakcjonująca i nie irytująca.
Historia dobrze opowiedziana.
Z tymi odblokowanymi broniami i pancerzami to poradziłem sobie tak, że nie kupowałem tego co było za 0 kredytów.
ps. Dzięki