Najciekawsze materiały do: Warhammer 40,000: Dawn of War II
Warhammer 40,000: Dawn of War II - High resolution UI scaling patch v.12052023
modrozmiar pliku: 1,1 MB
High resolution UI scaling patch to modyfikacja do Warhammer 40,000: Dawn of War 2, której autorami są ripleytom i ThirteenAG.
Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry
poradnik do gry25 lutego 2009
Poradnik do gry „Warhammer 40,000: Dawn of War II” zawiera wiele informacji na temat zasad prowadzenia rozgrywki, opis kampanii dla pojedynczego gracza, a także garść porad dotyczących gry w trybie wieloosobowym.
Warhammer 40,000: Dawn of War II - recenzja gry
recenzja gry23 lutego 2009
Światowa premiera 19 lutego 2009. W Dawn of War II mamy interesujący świat, ciekawą koncepcję zabawy, oryginalne założenia multiplayera… a jednak czegoś brakuje. Zapraszamy do lektury recenzji najnowszej gry z cyklu Warhammer 40,000.
Na Steam za darmo można zgarnąć wszystkie dodatki do świetnych strategii Warhammer 40K: Dawn of War 1 i 2
wiadomość20 września 2024
Sega przygotowała rocznicowe wydanie Dawn of War i Dawn of War 2. Z tej okazji posiadacze tych produkcji otrzymali za darmo wszystkie dodatki.
Warhammer 40K: Dawn of War 2 z survivalowym co-opem dzięki Elite Mod [Aktualizacja: wersja 2.9.11]
wiadomość11 czerwca 2023
Ukazała się nowa wersja projektu Elite Mod, czyli jednej z najważniejszych modyfikacji do Warhammer 40,000: Dawn of War II – Retribution. Aktualizacja dodała Ordo Malleus jako grywalną frakcję.
Eternal do Warhammer 40K: Dawn of War 2 wystartował, projekt odmienia kultową strategię [Aktualizacja]
wiadomość3 maja 2023
Eternal, fanowskie rozszerzenie do Warhammer 40K: Dawn of War II, daje miłośnikom tej popularnej strategii znakomity powód, by powrócić do świata produkcji Relic Entertainment.
- Elite Mod do Warhammer 40K: Dawn of War 2 z nową wersją 2022.11.01
- Vengeance of the Blood Ravens - nowa wersja moda do Warhammer 40K: Dawn of War 2 2021.12.09
- Wieści ze świata (Teenage Mutant Ninja Turtles: Danger of the Ooze, Warhammer 40,000: Dawn of War II, Way of the Samurai 4) 5/9/14 2014.09.05
- Wieści ze świata (Warhammer 40,000: Dawn of War III, Nvidia GeForce) 24/4/13 2013.04.24
- Guild Wars, Total War: Shogun 2 i Warhammer 40,000: Dawn of War II w tańszych seriach wydawniczych 2011.11.18
- Najciekawsze modyfikacje (15/06/11) 2011.06.15
- Znakomita sprzedaż serii Dawn of War 2011.04.26
Gra na słowa - Honor Harrington, Fałszywi bogowie i egipscy asasyni
artykuł26 sierpnia 2012
W sierpniowym wydaniu "Gry na słowa" recenzujemy "Fałszywych bogów" - powieść ze świata Warhammera 40 000, "Lwa Kairu" czyli wariację na temat asasynów oraz przyglądamy się klasyce militarnego SF. Zapraszamy!
Steam twierdzi, że grałem w nią 17 godzin, a że niektóre misje opcjonalne pominąłem (i parę razy pauzowałem na kilka minut), nie spieszyłem się też zbytnio... Myślę, że maksimum na normalnym poziomie trudności (Sierżant) to 20 godzin.
A sama gra jest świetna, chyba czas zapolować na dodatek... ;)
Pierwsze misje troszkę nużą, ale im dalej tym lepiej. Klimacik W:40K faktycznie świetnie oddany.
Klimat warhammera 40k oddany? Właśnie nie- jedynka była miodna. Można było poczuć, że ta woja się toczy na pradę, a całe pokolenia rodzą się tylko po to, by ginąć na wojnie. Dwójka za to to cierpi na syndrom one man army- 10 osób rozrąbuje kilkaset wrogów w kilka minut? I GDZIE JEST STRATEGIA W STRATEGII??????? Jedynka (nie, nie jedynka- dodatek Dark Crusade) wciągała na długie tygodnie- różnorodnością i disignem- brudny, brutalny, krwawy świat. A tu nawet Skirmisha nie ma! A to, że niektórzy pykają od czasu do czasu DZISIAJ w Dark Crusade chyba coś znaczy, nie? A jak tydzień temu włączyłem dawn of war II (sprzed 2 lat....) to z trudem znalazłem graczy po 10 minutach. A w DC jakoś o każdej porze dnia i nocy jest około 80 osób. mało, bo mało- ale grają! i to wiele osób z Polski.
Jeśli ktoś zada pytanie- Dow 1 czy 2 to niech przeczyta to:
Dawn Of War wraz z Dark Crusade i Soulstorm (Winter Assault mi nie podszedł) są sto razy, nie- 300 razy lepsze niż to dziadostwo! A ostatnio Uniwersum (Dow+3 dodatki)jest z Topsellera za 40 złotych! STANOWCZO POLECAM DOW 1, jest to najlepsza strategia o wh 40k, ani w klimatach s-f, ale w ogóle jedna z lepszych strategi czasu rzeczywistego (bo turowe to wiadomo, że HoM&M III)
sawo18
Czemu wszędzie piszesz, że gra jest za 10 ł w biedronce? W sumie- zasługuje na to. Relic na to zasługuje. TO COŚ PSUJE OPINIĘ DARK CRUSADE I DAWN OF WARowi!!
P.S.- Po gdy chadzasz do biedronki?
Jak ktoś gra w preferuje multi w RTSach, to powinien być zadowolony, bo singiel w tej grze jest co najwyżej średni.
Jeżeli natomiast ktoś preferuje singla w RTSach, to niech lepiej wróci do DoW I, tym bardziej że w singlu DoW II to bieda-RTS mający więcej wspólnego z hack'n'slashami pokroju Dungeon Siege I niż z prawdziwymi RTSami. A że Dungeon Siege I w swojej kategorii nie ma sobie równych, to lepiej wrócić także do niego.
@berial6
dla mnie głupotą jest porównywanie rts'a z taktyczną grą RPG - a swoją drogą mówisz :
Klimat warhammera 40k oddany? Właśnie nie- jedynka była miodna. - więc psioczysz na klimat gry czy na jej miodność ?
I GDZIE JEST STRATEGIA W STRATEGII??????? - o kto powiedział że DoW2 to strategia ?
Gra Ci się może nie podobać, masz prawo wyrażać się o niej w negatywach, tylko dobrze by było gdybyś napisał co tak naprawdę powoduję Twoją antypatie do tej gry.
Mi ta cześć gry nie przypadła do gustu prawdopodobnie z powodu:
-Brak możliwości zakładania, rozbudowania i ufortyfikowania baz.
-Typowa walka 3 jednostki vs 3 jednostki.
-10 jednostek to dużo!
-A jedna nieco lepsza może je pokonać
-itp.
Ja będę pogrywał w ,,jedynkę" z dodatkami.
Proszę mnie nie tępić bo z gustami się nie dyskutuje.
@arcadius2
Sorry, ze odpisuję na dawny post (sprzed miesiąca) ale...
Czy gdybym zrobił rewelacyjnego RTS'a z średnią 87 na metacritic, to czy sens miałoby robienie sequela który RTS nie jest? Gry mają taki sam tytuł, podobne mechanizmy, a jednak DoW2 zapomniał, że jest RTSem. Po prostu twórcom brakło pomysłów
Co wy chcecie od tej gry ja ma 30 godzin na steam z podstawki a wliczając dodatki to jest to 70h, ja gram w nią od dnia premiery i nie narzekam na nudę, ponieważ gra ma wierne grono odbiorców w multi więc siedzieć cicho i grać! Choć i tak uważam że 1 lepsza, ale i tak oceniam ją na solidną 8+/10. Relic chciał zrobić co innego niż kalke 1 więc oklaski dla nich za taką odwagę i sukces produktu tej oto firmy z Kanady. PS Czekamy na dawn of war 3 i company of heroes 2!
Strzałka jestem fanem Dawn of War .Chciałem sobie zainstalować Dawn of War 2 ale gdy wkładam płytę do komputera to mieli przez 10 minut a potem wyskakuje błąd instalacji (mam zainstalowany steam ) PROSZĘ POMOCY
@wyrywacz Miałem ten sam błąd (wczoraj). Ściągnołem games for windows live z ich oficjalnej strony(najnowszą wersję). Potem zainstalowało się normalnie.
[430] Jak można nie znać WH 40k? Z jakiej Ty epoki jesteś ?xd
W zasadzie to jest RPG z elementami RTS, niestety według mnie pomysł chybiony. Story jako takie, ale jak na produkt w klasie sequela tego typu, niestety porażka...
Oooo ludzie. Gdyby zrobić z tego grę akcji i dodać trochę mroczności i ulepszyć trochę grafikę to mam wrażenie, że wyszła by gra idealna.
Gra trafiła idealnie w moje gusta, wolę sterować mniejszą grupką "wojaków" i do tego mieć możliwość ich rozwoju. Tutaj wszystko jest zrobione tak jakbym tego chciał, genialna produkcja którą będę odpalał chyba 3-ci raz. Razem z Chaos Rising mamy tutaj masę soczystej rozrywki.
I te sytuację kiedy przygważdżamy grupę orków ciężkim blasterem i podczas gdy ci siedzą skuleni wpadamy w nich grupą z piłami, coś pięknego :).
Jako że na steamie jest promocja na tą gre, naszła mnie ochota żeby wkońcu w nią zagrać i tu pojawia sie moje pytanie. Gra oficjalnie wyszła w języku polskim, jednak na steamie nasz język jest oznaczony jako "nieobsługiwany" , więc jak to wkońcu jest ? Jak kupie na steamie to bede mógł grać po polsku czy nie ?
I tak by mi pewnie nikt nie odpowiedział, ale znalazłem juz odpowiedz na swoje pytanie
Gra bardzo grywalna, przyjemna, wciągająca, ale ma sporo minusów: powtarzalność misji jak i lokacji, słaby system osłon i brak aktywnej pauzy (w wielu przypadkach przydałaby się). Zabrakło mi w tym też trochę taktyki.
Brak robotników budujących budynki i JEDEN budynek główny tylko, ostatecznie zeszmaciły tą serię.
Z jednej strony rozumiem, że gra stała się bardziej taktyczna. Każda jednostka ma znaczenie i strata boli. Z drugiej zaś cierpię z powodu pomniejszenia skali, ucięcia tej epickości zawartej w DoW. Mam nadzieję, że DoW 3 połączy swoje poprzedniczki w miodną całość tworząc coś do tej pory niespotykanego.
Grałem tylko singla, na multi nie mam skila :/
Powiem szczerze, że nie spodziewałem się strategii w której nie będę budował jednostek. Malutkie mapki, a gra przypomina bardziej drużynowe RPG niż typową strategię. Fabuła nie porywa, potencjał jest, ale zupełnie nie wykorzystany (parę fajnych dialogów, nawet budujących klimat, ale nic poza tym, wstawki filmowe, łącznie z intrem raczej wydają się być oderwane od fabuły). Dodatków nie kupię, bo mnie nie wciągnęła. Gra się nawet OK, 15 godzin zajęło mi przejście kampanii i się nie nudziłem.
Grałem, porzuciłem ale i tak kupiłem kolejne (Chaos Rising oraz Retribution) które dały mi więcej frajdy. Po latach postanowiłem dać jeszcze jedną szansę.
Myślę że błąd był w utrzymaniu się przy nazwie „Dawn of War", jakby wzięli jakąś inną to ludzie przestali by się pluć o niebycie RTSem a sprzedaż by nie ucierpiała z tego powodu (to nadal WH40k).
Mikrozarządzanie do potęgi n-tej, mimo że lubię (7,62 HC czy OpenXcom i inne) to DoW2 mnie zwyczajnie zamęczył w momencie pojawienia się Tyrków. Nawet na najłatwiejszym było to żmudne czyszczenie. Ja nie wyobrażam sobie kto by chciał przez to brnąć na wyższych poziomach trudności.
Mam do oddania klucz na Steam. Ktoś chętny? Pierwszy mail w odpowiedzi na ten komentarz dostanie :)
Na wstępie powiem, że to była moja pierwsza gra z serii Warhammer. Jeśli dobrze ogarnąłem, to wcześniejsze tytuły były bardziej w charakterze strategii czasu rzeczywistego, może nawet podchodziło pod typ: 4X. Zbuduj bazę i pokonaj bazy wrogów. W drugiej części Dawn of War jest nieco inaczej. Rozgrywka nabiera charakteru erpegowej strategii. Prowadzimy grupkę mało liczebnych oddziałów, które rozwijamy w miarę zdobywania doświadczenia. Wprawdzie drzewko rozwoju i skalowanie ekwipunku zostały wprowadzone w prostych schematach, więc ten rys RPG jest jedynie smaczkiem, co nie oznacza, że wyszło to źle - wcale nie. To bardziej przypomina misje specjalne dla komandosów niż prowadzenie epickich bitew. I ten charakter rozgrywki przypasował mi do gustu. Mniejsza grupa do kontroli, więc łatwiej ogarnąć. Nie mogę porównać fabuły do wcześniejszych części, ale tu mi się podobało. Historia była dość wyraźnie rozpisana i całkiem ciekawa. Oprawa audiowizualna również bez większych zarzutów. Podsumowując, bardzo fajna rozgrywa w klimatycznym wydaniu!
Dla mnie fajen, mocno odeszło od mechaniki z poprzedniej części którą bardzo lubiłem na rzecz czegoś bliższego oryginałowi, ale jednak chyba adaptacja Warhammera 40 na klasyczny RTS z budynkami przekonał bardziej. Mimo to i tak super, choć może zbyt komiksowy klimat to odkupiony fajnymi szybkimi starciami i naszymi jednostkami chowającymi się za przeszkodami
Z okazji 15 rocznicy premiery gry Relic postanowił udostępnić w serwisie STEAM wszystkie dodatki jeśli posiadało się podstawkę na koncie: https://store.steampowered.com/news/app/15620/view/4674262774470822179?l=polish
Ponadto kupując od teraz podstawkę ma się dostęp do wszystkich dodatków które wyszły do gry.