Najciekawsze materiały do: Dungeon Lords
Dungeon Lords - Dungeon Lords Widescreen Uwis v.1.03
modrozmiar pliku: 291,6 KB
Dungeon Lords Widescreen Uwis to modyfikacja do gry Dungeon Lords, opracowana przez WSGF.
Dungeon Lords - Collector's Edition
demo gryrozmiar pliku: 555,5 MB
Dynamiczna, w pełni trójwymiarowa gra akcji/cRPG z widokiem z perspektywy trzeciej osoby zrealizowana w studiu Heuristic, którego członkowie, w tym D.W. Bradley, brali czynny udział przy tworzeniu takich głośnych gier jak: Wizardry: Heart of the...
Dungeon Lords - poradnik do gry
poradnik do gry19 sierpnia 2005
Poradnik do „Dungeon Lords” zawiera kompletny i szczegółowy opis przejścia, wraz z załączonymi ponad 60 własnoręcznie wykonanymi mapami, opis wszystkich zadań dostępnych w gildiach, domach i organizacjach, a także wiele innych przydatnych informacji.
Dungeon Lords - recenzja gry
recenzja gry20 czerwca 2005
Światowa premiera 4 maja 2005. Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...
Zapowiedziano odświeżoną wersję cRPG Dungeon Lords
wiadomość14 kwietnia 2012
Mamy dobre wieści dla fanów wypuszczonego siedem lat temu Dungeon Lords. Firma Nordic Games zapowiedziała właśnie wydanie ulepszonej i rozszerzonej wersji tej produkcji.
Dungeon Lords w Kolekcjonerskiej Edycji
wiadomość14 grudnia 2005
Firma DreamCatcher Games poinformowała, że planuje wydanie specjalnej Kolekcjonerskiej Edycji gry RPG o nazwie Dungeon Lords. Produkt ma zadebiutować na rynku 27 stycznia 2006 roku.
Poradnik: Dungeon Lords
wiadomość4 sierpnia 2005
Poradnik do „Dungeon Lords” zawiera kompletny i szczegółowy opis przejścia, wraz z załączonymi ponad 60 własnoręcznie wykonanymi mapami, opis wszystkich zadań dostępnych w gildiach, domach i organizacjach, a także wiele innych przydatnych informacji.
- Prace nad Dungeon Lords: The Orb and the Oracle wstrzymane? 2009.10.01
- Powstanie kontynuacja Dungeon Lords 2008.06.26
- Dungeon Lords - dodatek i sequel w drodze 2007.11.20
- Dungeon Lords - patch w przyszłym tygodniu 2005.05.08
- Dungeon Lords w "złocie" 2005.04.30
- Kwiecień bez Dungeon Lords 2005.04.15
- Testuj gratis grę cRPG pt. Dungeon Lords 2005.03.02
Dungeon Lords - v.1.40 ENG
patchrozmiar pliku: 139,5 MB
wersja: v.1.4 ENG Uaktualnienie do angielskojęzycznych edycji gry Dungeon Lords. Poniżej opisano poszczególne zmiany i poprawki:
siema, nie wiecie jak ponownie wejść do ruin cienia aby odnaleźć relikwie mocy? No bo za pierwszym razem dałem przed ruinami kamień no i pojawił się teleport i wszedłem, pochodziłem trochę ale później wyszedłem, ponieważ nie wiedziałem co dalej robić, teraz chciałbym wrócić, ale teleportu już nie ma... chociaż kamień nadal jest przed ruinami tam gdzie być powinien :/ proszę o pomoc i z góry dziękuje za odpowiedź
jakby ktoś nie wiedział ruiny cienia to po prostu Shadow Ruins (mam polską wersje tej gry z biedronki XD)
Proszę pomóżcie! Wróciłem z Arindale, oswobodziłem Lorda w Fargrove, powinienem teraz iść to tawerny w Fargrove i niejaka Glaiha ma mi powiedzieć że na Harrow Ruins czeka Mara atakowana przez kogośtam. problem w tym że Glaiha tego nie mówi a na Harrow ruins nie ma nic poza paroma goblinami... no więc nie moge iśc dalej, bo Mara miała dać mi jakiś list... czego nie zrobiłem?
Ej chłopaki ( lub dziewczyny) Czy chciałby ktoś zagrać ze mną w Dungeon Lords w multi... Jak tak to napiszcie tu albo na gg 33798307 :D
jak moge się wydostać z tego pierwszego miasta po wyjsciu z kanałów i jak zabić tego demona który jest w domu tego maga.
pokombinuj ze świecami wilczur:D a potem ochrona zniknie i słaby bolek z ducha xD. ej podasz mi może swój ip do pogramy razem przez bezposredni adres
Matoaros napirz jaksie nazywrz.A teraz ni umiem wejsc do miasta elfów POMOCY!!!!
Nazywam się Metoaros . ip 192.168.1.101. Nazwa gry Metoaria bądż dzisiaj 0 19
... na czym dokładnie polega twój problem
Witam mam mały problem po opuszczeniu miasta fargow poszedlem do arirandle ale tam mówią przy bramie że muszę dostać uświęconą łaskę od PANI JEZIORA LOHR proszę o pw gdzie ja ją znajdę bo nie mam pojęcia
Jesli dokladnie pamietam to musisz skrecic przy bramie w lewo i dojsc do malego jeziora (Lohr?)
Tam doplynac do wiezy i pokonac banshee. Wtedy ci otworza
Btw >> mozna tez pojsc droga naokolo gor w prawo od Fargrove, tez w koncu dojdziesz
btw tu nie ma PW
ja mam problem bo próbuje wyjśc z fargrow i nagle gra sie zacina nie wiem dlaczego choc mam pozwolenie i zrobilem wszystko co trzeba
nie wiem czemu ta gra ma tylko ocene 6,3 ja bym dał tej grze 10,10 gra jest genialna i fajne są plany bardzo mi się podobna gra jest trudna ale fajna
Gra jest dobra moim Zdaniem 8.5|10 nie wiem jak Dla was Ale dla mnie 8.5
Witam. Aktualnie jestem w zamku nag. Zabiłem królową. No wszystko fajnie, mam artefakt. Pozostało jedno. Jak uwolnić tego księciunia ! Proszę o pomoc. :(((((
Cele mozna otworzyc tylko z zachodniej strony. Do uwolnienia ksiecia potrzebny jest zloty klucz, ktore jest na stole w ogolnej sali z wiezniami i straznikami wiezienia(blisko lawy) http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/walkthrough/nagatempleeast.php
Tomeis====== dziękuję bardzo za pomoc. Tylko ja przez przypadek ztrolllowałem grę. Kiedy zbliżam się do przepaści do jak zwykle się zapadała, ale tu boom włączam runę czasu. Zbliżam się do krawędzi i skacze. Ku mojemu zdziwieniu doskoczył skubany :D
Ps: Czy ktoś wie gdzie można znaleźć tego Sir Tyrana.... coś tam (trzeba go zajebać, żeby zostać rycerzem). Proszę o help !!!!
Daleko na polnocny zachod od Fargrove mapa pkt 3.
http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/walkthrough/guildoffighters.php
Tomeis ------- strasznie dziękuje Ci za pomoc. Mam pytanie odnośnie klas. Na początku przy tworzeniu wybrałem sobie wojownika. Następnie dostałem klasę maga i jeszcze później czarownika. no i po tym zadaniu na rycerza nie mogłem już wybrać klasy na ninja. o co comon bo nie rozkminiam jakieś klasy 1 rzędu, 2 i 3 ? :O
niech ktoś zaznaczy "X" (skopiuj obraz i w paincie) gdzie leży kraina zniszczenia (tam gdzie te drzewa pilnują wejścia. Proszę !
Jak znasz angielski to poczytaj http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/classes.php
Jak masz MXII to zmienianili cos w klasach http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/classes-mmxii.php
Nie wiem jaka wersje gry masz, bo sa 3 : zwykla, CE(poprawiona zwykla), MMXII(lepsza grafika?)
W tej grze rozwoj postaci trzeba zaplanowac na przyszlosc(bo wplywa to na dostepne umiejetnosci), bo mozesz miec 5 klas- dwie klasy 1 stopnia, 2 klasy 2 stp. i 1 klase 3 stopnia. Wybor klasy jest sztywny bo wybierajac klase 2 stopnia, decydujesz takze o klasie 3 stopnia, bo nie mozna "mieszac" klas.
Jesli dobrze rozumialem to masz fighter(1)->Knight(2) i i mage(1) i Sorcerer(2) Cyfry w nawiasie to stopien klasy. Czyli mozesz miec teraz wybrac ostatnia klase ALBO Lord(3) ALBO Wizard(3). Jezeli masz wersje CE lub MMII to jeszcze mozesz wybrac Shadowlord(3).
Ninja juz nie mozesz zostac, bo to klasa 3 stopnia dla rogue.
kraina zniszczenia? Czyli Vale of Ruin? To obszar w poludniowo-zachodniej czesci mapy (nie licze twarzy i zamku z lewej strony obrazka jako czesc mapy) Wg. solucji powinnes dostac kamieni teleportujacy (moon bridge rune ) by za pomoca mostow teleportujacych-(moon bridge)- tam sie dostac. Podobno mozna dojsc "na piechote" kombinujac z skakaniem dostac sie tam, ale wg scenariusza trzeba uzyc moon bridge.
Dobra chyba zrozumialem dzieki wielkie. Bedziesz tu zagladal co jakis czas bo bede napewno potrzebowal jeszcze pomocy.
Postaram sie zagladac, a wczesniejszy post troche edytowalem o link, bo w MXII zmieniali zasad przy klasach, a moje wyjasnienia dotycza wersji CE.
Wiem, że to dolina zniszczenia, ale nie wiem jak tam dojść. Jeśli ktoś wie proszę o odpowiedź. Patrz na obrazek po lewej stronie. Miejsce zaznaczone kołem
Pisalem wyzej gdzie to jest i jak tam sie dostac.
Czy wiesz jak uzywac teleportow Moon bridge ?? tak wygladaja https://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=41018
Musisz z niego skorzystac, wpisujac (moon bridge rune code) odpowiednie runy-3 czerwone ikony http://www.gamebanshee.com/dungeonlords/moonbridges.php
ale trzeba miec takze moonstone, ktory mozna zdobyc jako lup z potworkow Moonbest na wyspie w Lost lake-duze jezioro na polnocnym zachodzie(polnoc od Arindale). Na wyspe mozna dostac sie tylko wplaw oraz trzeba oplynac cala wyspe-bo otoczona jest gorami/wzgorzami.
No wszystko się zgadza i bym nie wiedział o tych domach .Ale co zrobić gdy się zacina i trzeba wyłączać grę i jak
się włącza to to samo. I jak ją odinstalować.
Dungeon Lords.
Pograłem kilka dni. Łącznie jakieś kilkanaście godzin. Wersja wydana w Polsce, czyli Collector's Edition, pozbawiona jest większości błędów z pierwotnej wersji gry, więc grać można raczej bezstresowo. Tylko czy warto?
Początkowo grało mi się świetnie. Co prawda fabuła to typowa sztampa o Złych, Dobrych, Księżniczce i Wybrańcu (to gracz), ale co tam, dla mnie w erpegach liczą się inne rzeczy. I najpierw fajnie jest. Znakomicie zrobiony system tworzenia i rozwoju postaci, kilka klas i ras, umiejętności podstawowe, dodatkowe, mistrzowskie, możliwość zdwuklasowania postaci lub podążania jedną ze ścieżek specjalizacyjnych w ramach jednej klasy, w zasadzie można stworzyć postać jaką chcemy. Sęk w tym że niewiele dobrego poza mechaniką tu jest.
O grafice wypowiadać się nie będę - jestem graczem retro, więc grafika ma dla mnie marginalne znaczenie, ale porównałbym to do pierwszego Gothica. Zresztą nieważne. Muzyki brak. Znaczy jest, ale tylko w menu. Dziwne....
I walka. Ciągła walka. I walka i walka i walka. No i walka. Wrogowie wiecznie się respawnują, by nasza postać mogła się rozwijać i awansować na levele. Niby fajnie bo z przeciwnikami, mimo że są głupi jak but, trzeba różnie postępować. Inaczej się walczy z hordą szczurów, inaczej z trollem, inaczej z goblińskimi łucznikami. Fajnie, jest taktyka. Problem w tym, że....W pewnym momencie to nuży. Fabuła, która jest "meh" nie jest rekompensowana w żaden sposób. Nie ma tu sprzętu jak w Diablo dzięki czemu szukałbym unikatowych przedmiotów. Wieczne powtórki. Sam szmelc. I to co najgorsze: brak klimatu. Świat jest nudny, pusty, kompletnie nie wciąga. W erpegu można olać fabułę (i tak większość ma na poziomie dna i mułu) jeśli ma fajny klimat, miejscówki. Na tym opiera się siła dungeon crawlerów. Tu była też siła Morrowinda. Tutaj nawet lochy są bardzo średnie. Szkoda, bo gra stworzona przez Davida Bradleya, twórcy Wizards & Warriors i serii Wizardry zawodzi także tu.
Niestety, DL mnie znużyło. Fajne walki i świetna mechanika to za mało. Mogę nie mieć klimatu i fajnych dungeonów ale muszę mieć fabułę. Mogę nie mieć fabuły ale muszę mieć klimat i dungeony. Tu zabrakło i tego i tego. Przynajmniej mi, bo wiem że są ludzie którym gra sie podoba. Natomiast ja grę polecam SPRÓBOWAĆ: zatwardziałym, hardkorowym rolplejowcom, Może wciągnie ich świetna mechanika. Ja sobie sejwy z gry zgram. Może kiedyś wrócę. I mała uwaga: grać tylko w wersję Collector's edition! Nie grać w starą, ani nowszą, czyli MMXII, która więcej psuje niż naprawia. Ale mówię, to jest zabawa tylko hardkorowców. Reszta może sobie darować. Ode mnie 6/10.
Jak dla mnie gra przeciętna. To wygląda, jak MMO i gra się w to, jak w MMO, nie wiem, twórcom zabrakło pieniędzy na utworzenie serwerów?
Walka jest taka sobie, choć rozwój postaci dawał mi jakąś małą satysfakcje, tak samo zdobywanie przedmiotów.
Fabuła i zadania poboczne są bardzo przeciętne i momentami jakoś tak głupie i bez sensu.
Jedyne dlaczego grałem w tą grę dłużej niż jakąś godzinkę, to dziwna satysfakcja z podróży po tym świecie (głównie podziemia), który jednak był bardzo pusty, miasta w tej grze to jakiś żart, takie Arindale, to zlepek jakichś budynków w losowym miejscu, jest tam karczma, wieża, parę sklepów i... gdzie są jacykolwiek NPC? Są jedynie handlarze lub postacie związane z questami, ale... gdzie zwykli mieszkańcy? Domki czy cokolwiek?
Jednak tak po 7-8h pomyślałem sobie "dlaczego ja w to właściwie gram? mam lepsze gry do grania" i tak zakończyła się moja przygoda z tym tytułem.
Nie poleciłbym tej gry do grania nikomu, to jedynie średniak, jest MASA lepszych gier.
Wypowiem się szczerze do bólu... Otóż gra jak dla mnie jest jedną z najlepszych w jakie do tej pory grałem, głównie z powodu mechaniki rozwoju postaci, dzięki której można stworzyć postać w sposób niemalże personalny dla gracza. Ponieważ jednak jestem typem osoby, która lubi spędzać dużo czasu przy takich grach, w pewnym momencie zaczęły pojawiać się pewne błędy techniczne z samą grą oraz jeden poważny (choć to w zasadzie raczej błąd nie jest, a zwyczajne działanie skryptu w grze), związany z rozwojem postaci i mechaniką walki, i tej akurat sprawie chciałbym poświęcić tutaj chwilę. Otóż po pewnym czasie, podczas rozwoju postaci wszystkie rozdane statystyki mające wpływać na skuteczność w walce wręcz, przy użyciu broni ciężkiej zaczęły wpływać negatywnie na szansę trafienia przeciwnika, przy użyciu tej broni. W rezultacie, w momencie kiedy piszę ten komentarz moja postać nie jest w stanie w ciągu 20 ataków trafić pojedynczego szczura. Według mnie osobiście nie jest to błąd gry, lecz wynik działania funkcji zastosowanej przy obliczaniu skuteczności ataków, a wnioskuję to po tym, że na początku rozdawanie w te statystyki faktycznie zwiększało skuteczność w walce, w tym i szansę na trafienie. Ponieważ ostatnio sam zajmuję się produkcją mojej własnej gry, od razu przyszło mi na myśl działanie funkcji kwadratowej, z której system tam niewątpliwie korzysta, a jak to z taką funkcją jest - jest to parabola. Czyli na początku jest tendencja wzrostowa, później spadkowa i w którymś momencie osiąga się miejsce zerowe, czyli taki moment, w którym statystyki już nie odgrywają żadnej roli, gdyż od tego momentu szansa na trafienie wynosi dokładnie 0, a ja jestem już o krok od tego momentu. Z chęcią bym to zmienił, ale nie wiem gdzie w plikach gry tego szukać (wprowadził bym tam funkcję liniową, co oznaczałoby stały wzrost skuteczności) oraz podejrzewam, że nie bardzo mogę się w te skrypty mieszać, wobec czego jestem zmuszony zakończyć moją przygodę z tym tytułem. Grało się świetnie, długo i przyjemnie, ale najwidoczniej twórcy gry nie przewidzieli, że ktoś postanowi grać tak długo i dokładnie, że osiągnie statystyki wyższe niż oni sami zakładali. Grałem tam na najwyższym możliwym poziomie trudności od samych początków przygody, starając się jednocześnie nie unikać nawet tych najtrudniejszych i najdłuższych starć, wobec czego nie narzekałem na brak doświadczenia, a co za tym idzie miałem bardzo wysokie statystyki. Z powodu dużej radochy jaką dostałem dzięki tej grze chciałbym wypowiedzieć się o niej w sposób bardziej pozytywny, ale fakt, że nie wiele już mogę w tej grze zrobić, gdyż nawet walka z grupą pszczół trwa stanowczo za długo, kiedy nie używam zaklęć zadających obrażenia oraz innej broni niż broń ciężka nie potrafię ocenić tego tytułu :/
Zagrałem, doszedłem do miasta i wyłączyłem. Rozumiem że to rpg akcji ale żeby nie było 5 minut bez hordy przeciwników to przesada. Nie można nawet przejść się w spokoju miastem żeby co 5 minut nie atakowali tak wymyślni przeciwnicy jak *uwaga* węże xD