Dungeon Lords w "złocie"
Koniec nieustannych zmian daty premiery. Długo oczekiwana produkcja o nazwie Dungeon Lords dostąpiła wreszcie zaszczytu osiągnięcia statusu „gold” i powędrowała do tłoczni. Program trafi na rynek 4 maja bieżącego roku, czyli już za kilka dni.
Koniec nieustannych zmian daty premiery. Długo oczekiwana produkcja o nazwie Dungeon Lords dostąpiła wreszcie zaszczytu osiągnięcia statusu „gold” i powędrowała do tłoczni. Program trafi na rynek 4 maja bieżącego roku, czyli już za kilka dni.
Dynamiczna, w pełni trójwymiarowa gra akcji/cRPG z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, została zrealizowana w studiu Heuristic, którego członkowie, w tym D.W. Bradley, brali czynny udział przy tworzeniu takich głośnych gier jak: Wizardry: Heart of the Maelstrom, Wizardry: Bane of the Cosmic Forge, Wizardry: Crusaders of the Dark Savant, CyberMage: Darklight Awakening, Nox, Unreal: Return to Na-Pali, oraz Wizards & Warriors.
Dungeon Lords przypomina nieco hit z 2001 roku, pt. Dungeon Siege, i wydaje się, że twórcy czerpali natchnienie z tej właśnie produkcji, przy czym tutaj gracz dysponuje większą swobodą działania. W całej grze skupiono się głównie na dwóch aspektach typowych dla gatunku cRPG, tj. na złożonych opcjach rozwoju swojej postaci (wybór rasy, indywidualnych atrybutów i współczynników, itd.) oraz na stworzeniu dużego i rozbudowanego świata zamieszkałego przez setki komputerowo kontrolowanych postaci (NPC-tów), z którymi można współpracować, rozmawiać, handlować, wykonywać questy, itp.
Więcej informacji na temat Dungeon Lords uzyskacie z naszej Encyklopedii Gier.