Najciekawsze materiały do: Heroes of Might and Magic IV: Winds of War
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - poradnik do gry
poradnik do gry29 maja 2003
Zbiór porad do popularnej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV, wraz z dodatkami „The Gathering Storm” i „Winds of War”, zawierający podstawowe informacje o bohaterach, rozwoju miast i taktyce walki w fantastycznym świecie „męstwa i magii”.
Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry
recenzja gry18 czerwca 2003
Światowa premiera 26 lutego 2003. Heroes of Might and Magic IV: Winds of War oferuje graczom sześć nowych kampanii, około 40 nowych map (w tym szereg stworzonych przez fanów serii), 3 nowe fantastyczne kreatury, szereg nowych obiektów oraz nową ścieżkę dźwiękową.
Oficjalna zapowiedź Might & Magic: Heroes VI
wiadomość17 sierpnia 2010
Wczoraj, ku wielkiej radości fanów wyciekły pierwsze materiały graficzne z Might & Magic: Heroes VI. Dzisiaj natomiast firma Ubisoft przestała udawać, że o niczym nie wie i gra została wreszcie oficjalnie ujawniona. Mamy dla was solidną porcję konkretów na temat tej produkcji.
Oficjalna zapowiedź Heroes of Might and Magic V
wiadomość31 marca 2005
Opowieść ta rozpoczęła się w 1995 roku, w porośniętych pajęczynami laboratoriach zespołu New World Computing. To właśnie tam powstała pierwsza część najpopularniejszej na świecie turowej gry strategicznej, o bohaterach, mocy i magii. Saga Heroes of Might & Magic liczy jak na razie cztery wyśmienite części. Dziś oficjalnie potwierdzono, iż trwają prace nad piątym rozdziałem tej kultowej już baśni.
Oficjalna zapowiedź Heroes of Might & Magic V w tym miesiącu?
wiadomość1 maja 2004
„Rozwój przebiega dobrze, wkrótce będziemy mieli pierwszą wersję, z podstawowymi elementami gry, tzw. rdzeniem: funkcję walki, widok przygodowy, obsługę miast, armii i bohaterów.” – takie oto słowa skierował Fabrice Cambounet do użytkowników forum Celestial Heavens, które ostatnio jest źródłem sensacyjnych informacji, dotyczących Heroes of Might & Magic V. Cambounet podał także do wiadomości, że oficjalną zapowiedź gry, firma UbiSoft opublikuje jeszcze w tym miesiącu, tuż po zakończeniu targów E3.
- Heroes of Might and Magic VI na tegorocznym Gamescom? 2010.07.21
- Premiera i konkurs Heroes of Might & Magic Kolekcja Wszech Czasów 2008.12.01
- Skład i cena polskiej Kolekcji Wszech Czasów Heroes of Might and Magic 2008.10.27
- MMOcRPG w świecie Heroes of Might & Magic w ostatniej fazie produkcji 2008.04.09
- Gra Heroes of Might and Magic Kingdoms w produkcji 2007.12.14
- Kompletny zestaw gier z serii Heroes of Might and Magic już w listopadzie 2007.10.22
- Zapowiedź Heroes of Might and Magic V opóźnia się przez ...EA? 2005.02.03
Bohaterowie mocy i magii, cz. 2
artykuł17 sierpnia 2010
Kontynuujemy naszą opowieść o grach z serii Heroes of Might and Magic, a także innych produktach z nią związanych. Oto druga i ostatnia część artykułu.
Winds of war = bździny bojowe :)
PS. Wiem, wiem... ale chcę nabić tego milionowego posta, Splinter Cell i te sprawy ;-)
gra jest beznadzejna brzydka bez tego czegos co mial heros 3 i ta grafika nieodpowiadajaca fantastyce firma 3do splajtowala jak zrobila to badzewie heros 3 zadzi swiatem
o matko nawet nie bede komentował
Fajne
Gromb nie boj sie bede cie omijal z daleka
A ja teraz zamierzam kupić złotą edycję,tylko oczywiście nigdzie jej nie ma,bo nie może być inaczej.
Podstawka czwórki jest równie dobra jak czwórka. Klimat choć inny to wcale nie gorszy. Tylko te kampanie dodawne przez ten dodatek są cholernie trudne... Przeciwnik ma takie armie a gracz...
A teraz może parę słów o całej serii:
Ja już dawno zrozumiałem ten błąd, że granie w gry jest złe. Jak się gra w takie gry, to żyje się tylko w ich świecie i miesza się je z życiem realnym. Zrozuumialem to, gdy zacząłem ciągle czytać książki. Zrozumiałem, że prawdziwą przygodę przeżyję w powieści a nie w grze. Jednak w HoM&M przeżywamy wiele heroicznych przygód. Jeden scenariusz, jedna kampania, to inna wielka pzrygoda. I chociaż od dawna nie gram w gry, to jednak czasem czuję w sobie potrzebę zagrania w HoM&M.
Gra takiego typu nie jest szybka, nie wypacza umysłu i jest naprawdę wartościowa, a nie jak jakieś strzelanki, które służą tylko oderwaniu się od rzeczywistości, rozrywce.
Takie gry jak seria Heroes of Might and Magic czynią gry komputerowe sztuką wielką i wartościową.