Najciekawsze materiały do: Maniac Mansion
Maniac Mansion - znaki handlowe związane z marką zarejestrowane przez Lucasfilm Entertaiment
wiadomość28 maja 2013
Firma Lucasfilm Entertainment zarejestrowała znaki handlowe związane z marką Maniac Mansion. Nie wiemy jeszcze, czy oznacza to, że w planach jest powrót tej klasycznej serii.
12 gier przygodowych LucasArts w 24 godziny
wiadomość21 listopada 2005
Ile potrzeba czasu na ukończenie dwunastu klasycznych gier przygodowych firmy LucasArts? Na to pytanie spróbował odpowiedzieć niejaki Vogel, który podjął się niezwykłej próby.
Maniac Mansion Deluxe - absolutnie klasyczna gra przygodowa po tuningu
wiadomość22 maja 2004
The New Adventures of Zak McKracken (vide news z 14 kwietnia 2003), czyli nieoficjalna kontynuacja klasycznej gry przygodowej pt. Zak McKracken and the Alien Mindbenders, była debiutanckim projektem amatorskich developerów spod znaku LucasFan Games. Natomiast kolejnym dziełem owych autorów jest znacznie ulepszona wersja Maniac Mansion (rok premiery: 1987) – produktu marki LucasArts, w którym po raz pierwszy użyto interfejsu SCUMM (Script Creation Utility for Maniac Mansion). Ten ostatni zastosowano później m.in. w The Secret of Monkey Island, Loom i Day of the Tentacle.
Maniac Mansion - Maniac Mansion Deluxe v.1.4
grarozmiar pliku: 6,2 MB
Maniac Mansion Deluxe to darmowa przygodówka autorstwa grupy LucasFan Games
LucasArts w rękach Myszki Miki – jakie gry powinien wskrzesić Disney?
artykuł9 listopada 2012
Lucasfilm to nie tylko filmowe Gwiezdne Wojny, ale też cała masa kultowych gier ze stajni LucasArts, do których prawa ma teraz Disney. Spytaliśmy redaktorów naszego serwisu, które z tych produkcji powinny doczekać się kontynuacji.
Super gierka. O ile dobrze pamietam ukonczylem ja majac zaledwie 10 czy 12 lat
ze slownikiem w reku. Wlasnie niedawno sciagnalem poprawiona wersje deluxe na PC.
Lezka w oku sie kreci...;-)
Gierka fajna. Brakuje tutaj jeszcze gry Zak Mc Kracken - też obowiązkowa pozycja od Lucasa
zALICZAM JĄ DO ZABYTKÓW
jesus... jak to wyglada???!!!
Witam!
czytałem że jest 5 sposobów przejścia tej gry. Ja znam jeden, przy uzycia dave'a syd'a i michaela. Czy ktoś zna jakieś inne sposoby??? prosze o różnego rodzaju solucje(o ile faktycznie sa)
znam 3 sposoby przejsia gry. 1:wybierając Bernarda naprawiamy radio na górze przy użyciu tuby którą wyciągamy ze starego radia na dole i przywołujemy kosmiczną policje która zabiera meteor ze sobą.
2: wybierając Wendy bierzemy manuskrypt z pokoju lekarskiego i zmieniamy treść na maszynie do pisania w pokoju z krwiożerczą rośliną, następnie wkładamy manuskrypt do koperty którą znaleźliśmy w sejfie nad pokojem pielęgniarki(, przyklejamy znaczek z przechwyconej przesyłki dla Eda i wysyłamy ją pocztą władając do skrzynki pocztowej przed domem (adres do wysyłki podają oglądając telewizje w pokoju z pianinem) . Po pewnym czasie dostajemy kontrakt od wydawcy który pokazujemy purpurowemu Tentacle i dajemy go meteorowi.
3 wybierając Syd lub Razor nagrywamy na kasetę magnetofonową utwór grany na pianinie i puszczamy go zielonemu tentacle w wieży stereo, on nam daje w zamian demo tape które wysyłamy do wydawcy pocztą tak jak Wendy. Otrzymany kontrakt dajemy zielonemu a on nam zapewnia ochronę jak purpurowy nas zatrzyma po wejściu do laboratorium. meteor wkładamy do bagażnika auta Eda i przekręcamy żółty klucz w drzwiach samochodu.
Jeżeli ktoś zna pozostałe sposoby podziel się.
Jak na tamte czasy to wyróżniała się oryginalnymi mechanikami oraz interfejsem. Fabuła była mocno pokręcona.