Najciekawsze materiały do: Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death
Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death - Game of Thrones and Dragons v.1.065
modrozmiar pliku: 178,6 KB
Game of Thrones and Dragons to opracowana przez Andorsa Kleganena nowa obszerna mapa do In the Wake of Gods, czyli fanowskego dodatku do turowej strategii Heroes of Might & Magic III: The Shadow of Death. Odtwarza on krainę Westeros, znaną z...
Heroes of Might & Magic III: The Shadow of Death - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2001
Światowa premiera 22 marca 2000. Shadow of Death to drugi oficjalny dodatek do Heroes of Might and Magic 3. Pomimo długiego czasu oczekiwania i pewnych braków dodatek ten nadal można uznać za pozycję w miarę udaną za sprawą kilku wprowadzonych do niego zmian i ulepszeń.
Heroes of Might & Magic III w jakości High Definition
wiadomość28 sierpnia 2011
Alexander Barinov udostępnił najnowszą, oznaczoną numerem 2.98f, wersję moda HoMM 3HD. Pozwala on zagrać w Heroes of Might & Magic III w rozdzielczości od 800x600 do 4000x4000 pikseli.
Oficjalna zapowiedź Might & Magic: Heroes VI
wiadomość17 sierpnia 2010
Wczoraj, ku wielkiej radości fanów wyciekły pierwsze materiały graficzne z Might & Magic: Heroes VI. Dzisiaj natomiast firma Ubisoft przestała udawać, że o niczym nie wie i gra została wreszcie oficjalnie ujawniona. Mamy dla was solidną porcję konkretów na temat tej produkcji.
Oficjalna zapowiedź Heroes of Might and Magic V
wiadomość31 marca 2005
Opowieść ta rozpoczęła się w 1995 roku, w porośniętych pajęczynami laboratoriach zespołu New World Computing. To właśnie tam powstała pierwsza część najpopularniejszej na świecie turowej gry strategicznej, o bohaterach, mocy i magii. Saga Heroes of Might & Magic liczy jak na razie cztery wyśmienite części. Dziś oficjalnie potwierdzono, iż trwają prace nad piątym rozdziałem tej kultowej już baśni.
- Premiera i konkurs Heroes of Might & Magic Kolekcja Wszech Czasów 2008.12.01
- Skład i cena polskiej Kolekcji Wszech Czasów Heroes of Might and Magic 2008.10.27
- MMOcRPG w świecie Heroes of Might & Magic w ostatniej fazie produkcji 2008.04.09
- Gra Heroes of Might and Magic Kingdoms w produkcji 2007.12.14
- Kompletny zestaw gier z serii Heroes of Might and Magic już w listopadzie 2007.10.22
- Konwent miłośników serii Heroes of Might & Magic już w najbliższy weekend 2007.08.13
- Zapowiedź Heroes of Might and Magic V opóźnia się przez ...EA? 2005.02.03
Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death - In the Wake of Gods v.3.5.8
addonrozmiar pliku: 80,5 MB
Specjalny dodatek do gry Heroes of Might and Magic III: Shadow of Death przygotowany w całości przez fanów tej serii. Nosi on podtytuł In the Wake of Gods i wprowadza do tego tytułu szereg nowości, w tym: nowe umiejętności i cechy Herosów, nowe...
Sen o Heroes of Might and Magic 8 – marzymy o powrocie HoMM
artykuł5 czerwca 2019
Ubisoft wyraźnie nie ma pomysłu na kontynuowanie serii Heroes of Might and Magic, a gracze nie potrafią znieść najmniejszych odchyłów od kultowej „trójki” w nowych odsłonach. Czy jest szansa, że kiedykolwiek pojawi się ósma część Hirołsów?
Długo grało się w tą grę ;DD
Polecam ją dla fanów gier strategicznych ;p
Jedna z najbardziej wciągających gier na świecie. Gram w nią do dnia dzisiejszego.
Super. Takie gry czynią z gier komputerowych sztukę wielką i wartościową.
Jeden z najnowszych screenów. Zrobiony dzisiaj przeze mnie.
Ognisty Ptak w natarciu. Coś pięknego.
Ta grywalność jest po prostu niesamowita! Potrafi wciągnąć na długi godziny i wywołuje "syndrom jeszcze jednej tury".
Gra na której się wychowywałem i gra która nigdy nie umrze. 9/10.
Nie swoich, ale i współczesnych. HoMM wiecznie żywe! A teraz wyszła jakaś kompilacja ze wszystkimi częściami. Jest pretekst aby to sobie przypomnieć.
Mutant ==> Hehe, ja nawet w piątkę nie grałem, bo trudno nazwać jedno czy dwa uruchomienia grą. Teraz jednak przy tej zacnej okazji postanowiłem się przełamać. Zagram zarówno w piątkę, jak i w szóstkę. Może reaktywujemy przy tym wątek o HoMM? :)
Behemoth [42]
Nie swoich, ale i współczesnych. HoMM wiecznie żywe!
Amen.
V jest dobra (w zasadzie to remake III), ale ma podstawową, dla mnie, wadę - 3D. Jeżeli więc już mam ochotę zagrać w HoMM, to odpalam III. Choć szczerze mówiąc coraz bardziej boję się ją uruchamiać, bo na brak obowiązków nie narzekam... :)
W VI jeszcze nie grałem i jakoś mi nie spieszno. Poczekam na edycję zawierającą wszystkie dodatki/DLC i może wtedy kupię. Pytanie tylko, czy jest sens, skoro mam ponadczasową III?...
Behemot -> Próbowałem kiedyś upnąć tamten seryjny wątek, ale leży tak głęboko w archiwum, że nie znalazłem możliwości dodania nowego posta :( Myślę, że temat by się nie przyjął. Odnoszę wrażenie, że upadł trochę kult heroesa w naszym kraju, szóstka skutecznie zniechęciła ludzi do gry, piątka już leciwa, o trójce nie mówiąc. Z konserwatywnymi fanami trójki zresztą ciężko się rozmawia, negują wszystko późniejsze bo tak i już :/
Irek -> Piątka, z drugim dodatkiem, to gra rewelacyjna, imo przebijająca nawet trójkę. Daj spokój, żeby taką grę odstawiać z powodu grafiki :)
A na drugim biegunie jesteś Ty szanowny Mutancie z gloryfikacją V jako świetnej gry:)
Powiedz mi proszę co jest w niej takiego wspaniałego, że przebija "trójeczkę"... Pytam szczerze. Miałem już chyba 4 podejścia i za każdym razem po dłuższej chwili nie wytrzymywałem i wciskałem alt + f4...
Hord co prawda nie widziałem, tylko gołą podstawkę - ale nie zmienia to faktu, że to właśnie grafika odrzuca mnie całkowicie.
W trzeciej części wszystko jest ładnie narysowane, estetyczne. Nic nie razi po oczach. Idealny silnik dla tej gry.
Gloryfikuję, jak to ująłeś, piątkę bo mi się podoba. Nie znaczy to jednak, że trójkę uważam za coś złego, wręcz przeciwnie. W trójce spędziłem najwięcej godzin ze wszystkich części Heroesów. Jednak odkąd wyszły Dzikie Hordy, to do trójki wracałem sporadycznie.
Jeżeli do grafiki się przyzwyczai, to piątka jest heroesem 3 z nowymi rozwiązaniami. Przede wszystkim genialny system rozwoju bohatera z talentami rasowymi na czele. Do tego karawany, alternatywne ulepszenia, co daje przede wszystkim większą różnorodność na mapie. Łączone grupy stworów neutralnych do pokonania. Takich małych pierdółek jest wiele, a mają razem spory wpływ na grę. W piątkę dawno też już nie grałem, nie pamiętam już wszystkiego :) W grze brakuje trochę balansu, ale i trójka nie jest zbalansowaną pozycją.
Mi nie chodzi o grafikę jako taką, bo design tej gry mi się podoba (podobnie jak design King's Bounty) - baśniowy klimat jak najbardziej pasuje do Hirołsów. Jednak trudno mi się przyzwyczaić do 3D. Jakoś w III 2D sprawiało, że mapa była bardziej przejrzysta, można było się szybko połapać co gdzie jest.
I żeby nie było, nie twierdzę, że V jest zła, wręcz przeciwnie - po III uważam ją za najlepszą odsłonę serii. Ale skoro mam do wyboru namber łan, czyli III i namber tu, czyli V, to wybieram namber łan. Zwłaszcza, że III zajmuje zdecydowanie mniej miejsca na HDD... ;)
To fakt, do machania kamerą najciężej było się przyzwyczaić, w poprzednich odsłonach wszystko było wyłożone na tacy, w piątce trzeba kręcić dookoła by zobaczyć ukryte skarby i przejścia. Z czasem jednak obrót kamerą wchodzi w nawyk i nie myśli się o tym, lecz automatycznie się rusza. Chociaż kamera zostaje tam gdzie się ją ustawi i da się nią sterować myszką, bo w szóstce uparcie wraca do pozycji początkowej i myszką się nie pokręci, co nieraz wkurza ostro :(
Z konserwatywnymi fanami trójki zresztą ciężko się rozmawia, negują wszystko późniejsze bo tak i już :/
Wcale nie. Wszystkie następne części Herosów po trójce to nie Herosi.
Ja należę do gloryfikatorów HoMM III, ale nie grałem w V i VI. Teraz sobie kupuję tę antologię i zobaczę co będzie, ale jestem przekonany, że trójki nikt i nic nie przebije :>
Życzyłbym sobie WoG i inne dodatki w jakiejś fajnej pudełkowej formie, ale pewnie się nie doczekam.
Mutant (ewentualnie ktoś inny zainteresowany) ==> Zróbcie wątek seryjny o HoMM. U mnie wreszcie w drodze wspominana tu antologia, a to dobry pretekst by przypomnieć sobie to i owo. Proponuję dla ożywczego klimatu wprowadzić jakąś ankietę typu.
Ulubiona część:
Ulubiona jednostka:
Ulubione miasto:
Ulubiony bohater:
etc. Myślę, że to ma szansę ruszyć!
Jedna z moich ulubionych gier.Do dzisiaj pamiętam jak z kumplem siadało się przed monitorem grając godziny w Heroes 3.Następnie częśći nie dorastają do pięt TRÓJCE.Można powiedzieć "GRA NIEŚMIERTELNA"
Balans w tej grze nie istnieje, zamek elfów, hydr i behemotów sa kompletnie niegrywalne. Drogie w utrzymaniu, a wypuszczają nędzne wojsko. Czarodzieje są beznadziejni po raz kolejny. W heroes 2 najlepszy bohater (nie zamek) rycerze , w H3 barbarzyńca, silny atak dopalany niszczy szybko potężne armie. Nekromanci przesadzeni. O wiele lepszy jak i ciekawiej wojska przedstawione w Heroes2 (zróżnicowanie we frakcjach)
Heroes 3 ze wszystkimi dodatkami to magia w postaci jeszcze jednej tury.To tutaj New World Computing stworzył coś, czego nie był w stanie powtórzyć.
Polecam wszystkim nieoficjalny dodatek do H3: Horn of the Abyss +
darmowy HoMM3 HD sites.google.com/site/heroes3hd/eng/
Gra dostała nowe życie.
Pierwszy dodatek był lepszy, co nie znaczy, że ten jest zły. Zabrakło w nim np. nowego miasta. Osobiście polecam też nieoficjalny dodatek HotA.