Najciekawsze materiały do: Shogo: Mobile Armor Division
Shogo: Mobile Armor Division - StixsworldHD's HD-4K Experience v.1.0
modrozmiar pliku: 2,1 KB
StixsworldHD's HD-4K Experience to modyfikacja do gry Shogo: Mobile Armor Division, której autorem jest StixsmasterHD.
Monolith przymierza się do kolejnego FPS-a
wiadomość1 lipca 2009
Falę domysłów wywołała wczoraj zwykła z pozoru oferta pracy, która ukazała się na stronie Monolith Productions. Ogłoszenie zamieszczone przez wydawcę F.E.A.R.-a 2 zaadresowano do doświadczonych programistów, którzy w przyszłości mogliby zasilić szeregi firmy i wziąć udział w pracach nad nowym, next-genowym projektem.
FEAR 2 zapowiada premierę Shogo 2?
wiadomość23 grudnia 2008
Należę do tych ludzi, którzy uwielbiają odnajdywać przeróżne mrugnięcia okiem w kierunku gracza. Gdy twórcy z poczuciem humoru ukrywają w swoich produkcjach przeróżne bonusy dla dociekliwych, tytuł taki od razu zyskuje. Dzisiaj na tapecie mamy nadchodzącą drugą część gry F.E.A.R.
Studio Monolith Productions częścią korporacji Warner Bros.
wiadomość13 sierpnia 2004
Potentat w branży telewizyjnej i kinowej, korporacja Warner Bros. wchłonęła znane studio developerskie Monolith Productions. Najbardziej rozpoznawalne produkcje tej drugiej firmy to między innymi Aliens vs Predator 2, Blood, Shogo: Mobile Armor Division oraz No One Lives Forever.
Zapomniane przez czas - najbardziej niedocenione gry z lat 90.
artykuł16 lipca 2022
Wiele znanych dziś serii gier pochodzi z lat 90. Inne, nieobecne już na rynku, pamiętamy jako ponadczasową klasykę do dziś. Ale są też tytuły, które nie zdobyły należnego uznania, często niezasłużenie. Oto więc niedocenione perełki z owej dekady.
Pamiętam jak chyba w 2000roku sę tą gre w cd-action kupiłem.
Wspaniała gra, wielokrotnie ją przeszedłem za każdym razem z ogromną przyjemnością. Wspaniały klimat, miodność i dopracowanie techniczne. Szkoda że nie postarano się o kontynuację.
Pamiętam, jak 10 lat temu dopadłem demko, tak mnie wciągnęło, że przechodziłem je codziennie, później full wersja i jeszcze większa satysfakcja, świetna gra
Fantastyczna gra, jedna z pierwszych gier FPP, które przeszedłem w całości. Zaliczyłem ją kilkukrotnie za każdym razem czerpiąc podobną satysfakcję z rozgrywki. Mimo tego, że nie przepadam ani za mechami, ani za mangą podczas gry w ogóle mi to nie przeszkadzało. Liczę, że po tylu latach Monolith w końcu weźmie się za kontynuację tej genialnej gry.
Właśnie zabrałem się za (ponowne) przechodzenie tej gry, więc postanowiłem coś napisać. Oczywiście chcę zobaczyć każde z dwóch możliwych zakończeń. :)
Nie sądzę, żeby kontynuacja kiedykolwiek wyszła. Szkoda, wielka szkoda, bo gra jest po prostu genialna. Ma niesamowity klimat, a przez to ogromną grywalność. Teraz już nie robi się takich FPSów. :( Na Viście chodzi jak złoto (kompatybilność z Windows 98/Me) i do tego obsługuje rozdzielczość panoramiczną bez żadnego kombinowania. Jeżeli ktoś nie grał, to gorąco do tego zachęcam.
Muszę się dopisać, bo bym nie wytrzymał :) Widziałem oba zakończenia :) Po walce z wielkim mechem i po odegraniu dodatkowej misji. :) Gra do tej pory jest świetna :D Polecam naprawdę wszyskim ^^
Shogo jest niezniszczalne :) dla zainteresowanych nieco o samej grze jaki gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=ZO239EW9LUk
Właśnie odgrzebałem ją podczas przeprowadzki i to w wersji PL. Po tulu latach jedno można powiedzieć o tej grze: jest kapitalna. Nie zestarzała się ani odrobinę, chociaż ma tyle lat. Wielka satysfakcja.
moja pierwsza gra na peceta i zarazem najlepsza w jaką grałem w życiu, 10/10
Ja w dalszym ciągu czekam na kontynuację, może kiedyś się doczekamy :)
Kissu, własnie pokazałeś wszystkim jakim ograniczonym dzieckiem jesteś :)
Dałeś wszystkim świetny przykład tego iż dzieci (gimbusy), nie potrafią grać w gry które są starsze niż oni/na granicy. Stwierdzając że gra jest "crapem" wynika że w nią nie grałeś, tylko obrazeczki oglądałeś, a że jesteś młodym dzieciaczkiem, grafika cie odstrasza(inne twoje komentarze z innych "starszych" gier gdzie nie ma grafiki "pro" potwierdzają tezę) Współczuje ci z całego serca, może jak będziesz starszy to zmądrzejesz.
Momentami grafika (te wielkie oczy) i muzyka kopią po oczach japońszczyzną. Ma to wpływ na klimat (nawet przyjemny) i na fabułę, która potrafi wciągnąć. Autorzy mieli ciekawy pomysł na napisy końcowe ;-) Czy warto zagrać ? A pewnie.
Dziś obejrzałem intro z gry, które ktoś wrzucił na forum i aż się łeska w oku zakręciła. Pamiętam jak wstawałem specjalnie rano o 6:00 tylko po to aby pograć. Heh to były fajne czasy. ;)
Aż trudno uwierzyć, że od tego czasu minęło już 13 lat. :P
KLASYK! Gra mojego dzieciństwa. Byłem w 5 klasie podstawówki kiedy CDA dołączyło pełną wersję. Wessała mnie niesamowicie. Ciekawa fabuła, fenomenalna muzyka i dzwięki. Do tego litry krwi z rozrywanych od wybuchów postaci i to wszystko w kolorowej grafice w iście japońskim stylu. To wszystko tworzy mistrzowski klimat, który pamiętam do dziś. Zdecydowanie jedna z najlepszych gier w jakie grałem. CUDO :)
Hej, jesli ktos ma ochote pograc sobie znowu w Shogo. Proponuje zainstalowac sobie GOG Galaxy to platforma taka jak Steam. Mozna sciagnac sobie Shogo za 3.99 funta. Wlasnie to zrobilem i jest super! Gra zajmuje 400 mb i jest po angielsku. ;)
Jak pomyślę o tej gierze, to aż ciary mnie przechodzą. Wiele dałbym za pełnego remastera na nowym silniku i z nową grafiką. Ojjj to byłbym mega kasowy hit!
Podczas instalacji tej trefnej gry pt SZOGO rozpędzona do v-max płyta cd-actions uszczkodziła komputer. To był czas gdy ten sprzęt był bardzo dobry i wszystkie gry chodziły na ful detalach (colin mc 2, gta I, Qłejk 3) Bratu zachciało sie "SZOGA" i komputer uległ zniszczeniu. Nie polecam 1/10
Jedna z pierwszych gier, które odpaliłem na swoim komputerze w 1998 roku. Demko było na płycie cdaction w jakimś jesiennym numerze tego samego roku. Później dodali ją jako pełną wersję w lutym 2000 (niestety po angielsku, a polski dubbing był kapitalny). Gra robiła olbrzymie wrażenie. Pamiętam jak przed feriami zimowymi katowałem tą grę, bo zbliżała się wywiadówka i wiedziałem, że będzie szlaban na gry... więc się spieszyłem żeby ją ukończyć. I nigdy nie zapomnę klimatycznej muzyki w menu gry!
Przeszedłem całą grę jako dzieciak. Nie znałem ANG, więc w sumie miło poczytać o fabule i wiedzieć co się przeszło :P
Kilka dni temu ukończyłem Shogo tym razem w polskiej wersji, a ostatnio grałem 20 lat temu w wersję z cd action. Byłem w szoku jak mało pamiętałem tą grę. Oczywiście klimat dalej jest przyjemny, ale... misje na piechotę to totalny hardcore w porównaniu do mechów. Nie pamiętałem, że w grze jest dziwny system, który pozwala zabić postać jednym strzałem wroga. Jedyny plus, że za celne strzały dostajemy bonusy w postaci punktów zdrowia. W pewnym momencie zwątpiłem czy gram na poziomie normal. Niestety żonglerka F6/F7 była dosyć częsta. Gra ma dwa zakończenie i można podejmować wybory w trakcie gry, co skutkuje odwiedzaniem innych lokacji. Niektóre poziomy sprawiają wrażenie niedokończonych lub zbyt krótkich. Samo przejście gry to góra dwa wieczory.
Świetny FPS. Dopiero po latach dowiedziałem się, że coś takiego istniało w cieniu Quake, Unreal i H-L. Rewolucyjny FPS pod wieloma względami i całkiem grywalny nawet dziś.
Zagrałem w tą grę w sumie przypadkiem bo brat kupił z gazetką ale to była jedna pierwszych gier z taką lepszą grafiką po unreal i quaku 2 w między czasie Blood 2 choosen . Potem był HL 1 i System shock 2. To były piękne czasy, w jednym roku tyle kultowych gier wychodziło że nie nadążało się grać.Co do Shogo to pamiętam super klimat i super spolszczenie jakiego nigdy nie było w innych grach i potem tez nie było już np. w serii HL.
... [link] trzeba iść odszukać pudełko z płytą. Nawet jeszcze znajdzie się P3 i RivaTNT.
Ale ostatnio odpalałem nawet w 4K. Na TV50". Jest mega. Ale brakuje klasycznego biurka i crt. Nie wspomnę już o plastikowych głośnikach z trzeszczącym potencjometrem.
fajna gra robotowa xd, jak teraz titanfall xd
Taka ciekawostka: Shogo i seria F.E.A.R. dzieje się w tym samym uniwersum, mamy tu i tu mechy i Armacham, po za tym w drugim strachu jedna z postaci ma koszulkę Shogo2 co sugerowało sequel (Monolit był znany z tego że zapowiadał w swoich grach kolejne projekty) z którego zapewne zrezygnowano