Najciekawsze materiały do: Project Sirius
CD Projekt pokłada duże nadzieje w Wiedźminie 4 i remake'u jedynki. Firma przedstawiła ambitny plan zysków na lata 2025-2028
wiadomość31 października 2024
Grupa CD Projekt zaproponowała ambitny plan zysków na lata 2025-2028. Studio spodziewa się zarobić dużo pieniędzy, w czym niewątpliwie istotną rolę odegra Wiedźmin 4.
Wiedźmin od Molasses Flood może być grą z otwartym światem
wiadomość6 listopada 2023
Project Sirius, czyli wiedźmińska gra sieciowa od studia The Molasses Flood, najpewniej będzie miała otwarty świat.
Studio tworzące spin-off Wiedźmina zwalnia pracowników po restrukturyzacji projektu [Aktualizacja]
wiadomość15 maja 2023
Studio The Molasses Flood, pracujące nad wiedźmińskim spin-offem Projekt Sirius, zwolniło część pracowników. Niewykluczone, że ma to związek z nadaniem projektowi „nowych ram”, jak poinformował niedawno CD Projekt RED.
CDP uspokaja inwestorów: Project Sirius w świecie Wiedźmina już ma nowe „ramy”
wiadomość11 maja 2023
CD Projekt Red odniósł się do stanu Projektu Sirius – nowej gry osadzonej w uniwersum Wiedźmina od studia The Molasses Flood. Informacje mają uspokoić inwestorów.
CD Projekt tłumaczy, co się dzieje z wiedźmińską grą Project Sirius
wiadomość30 marca 2023
Przy okazji udostępnionego dzisiaj raportu finansowego CD Projekt odniósł się do Projectu Sirius – jednej z nadchodzących gier w uniwersum wiedźmińskim.
- Jeden z Wiedźminów ma kłopoty? CD Projekt dementuje informacje o restarcie produkcji 2023.03.21
- Wiedźmiński Projekt Sirius może dostać filmową fabułę i społecznościowe atrakcje 2023.01.30
- Project Sirius grą dla fanów serialu Wiedźmin, a nie „hardkorowych” RPG 2022.10.06
- Wiedźmiński Projekt Sirius może mieć proceduralnie generowany świat 2022.10.05
- Nowa trylogia Wiedźmin i dwie inne gry w uniwersum oficjalnie potwierdzone 2022.10.04
U... słabo to widzę. Patrzę na gry The Molasses Flood i nie odpowiada mi ich stylistyka do świata Wiedźmina. Te studnio tworzyło do tej pory gry familijne, dla dzieci. Albo bardzo zinfantylizują ten tytuł (coś jak lego dla Star Wars), albo będzie na poważnie ale ta warstwa graficzna ich tytułów nie będzie pasowała. Żeby tylko nie zrobili platformowej gierki ze skaczącym po skałach nad przepaścią Wiedźminem i przeszkadzającymi nekerami lub nadlatującymi banshee. Wiedźmin oczywiście rzuca cały czas sztyletami bez limitu broni - ale oczywiście wszystko nowocześnie i kolorowo więc w 3D z proceduralnie generowanymi mapami co by się nie nudziło.
Fajnie jakby powstała strategia RPG turowe z grafiką porównywalną do LOS EIDOLONS z niesamowitą historią, ale to nie ten projekt, nie to studio. Ale zobaczymy, co z tego się urodzi. W każdym razie tak samo bałbym się gdy ogłosili że Diablo 4 będzie robiło studio The Molasses Flood ze swoim dotychczasowym portfolio i stylem graficznym.
CD Projekt informował, że Sirius nie będzie grą dla hardkorowych graczy. Sądzę, że stylistyka Molasów będzie w grze zachowana. Może uda im się zachęcić do świata wiedźmińskiego niedzielnych graczy?
Wg. mnie to niepotrzebne rozdrabnianie się na drobne. Strategia w świecie Wiedźmina między królestwami - to by było coś. Jest mod do Civ6 ale to tylko skórka. Niemniej w tym kierunku powinni pójść. Nie bardzo jestem przekonany do tego projektu. Jeden już zamykają (Pogromca Potworów). To będzie chyba nikomu nie potrzebna bzdurka.
Na prawdę przekombinowują, maja starego wieśka1-2, świetne historie ale w archaicznej oprawie,
Wiesiek 3 sprzedał się w liczbie 50 mln sztuk
poprzednie gry razem zdaje się ok 8 mln mozna liczyc że 5 mln graczy miało z nimi kontakt
jest ponad 40 mln graczy którzy zachwyceni sa wieskiem 3 i nie grali w wieska 1-2 - właśnie dlatego ze to archaiczne gry i mechaniki,
wiec wystarczyłoby w zasadzie wziać historie z wieska 1-2 i światy tam opisane i przepisac wszystko na red engine lub red engine 2 z mechanikami z wieska 3,
Mają całą bazę: historia, mapy, questy, czy nawet muzyka, po prostu trzebaby tylko wklepać to do nowego/starego silnika - prosta szybka produkcja na dziesiątki milionów nakładu,
Przecież to możnaby zrobić nawet jako olbrzymie DLC do wieśka 3ki o podobnie dużej zawartości co pierwotny wiedźmin 3 gdzie w efekcie cała trylogia mogłaby być odpalona jako jedna gra z olbrzymia mapą na końcu i taki projekt mógłby robic relatywnie mały zespół deweloperów i nie musiałoby to trwać długo - teraz kiedy red engine smiga prawie na kazdym kompie, bez zawracania sobie d... optymalizacją na prawdę taki remake poszedł by szybko, i sprzedał sie o niebo lepiej niz jakas wymyślona bzdurka dla dzieci.