Najciekawsze materiały do: Kerbal Space Program 2
Kerbal Space Program 2 - Cheat Table (CT for Cheat Engine) v.27022023
modrozmiar pliku: 1,5 KB
Cheat Table to skrypt do programu Cheat Engine do wykorzystania w Kerbal Space Program 2. Autorem moda jest ModEngine.
Wymijające komunikaty szefa Take-Two o twórcach Kerbal Space Program 2 znalazły przykry finał
wiadomość17 maja 2024
Strauss Zelnick z Take-Two Interactive zapewnia, że nie zamknięto twórców Kerbal Space Program 2 i OlliOlli. Gracze temu nie dowierzają.
Take-Two zwalnia. Deweloperzy i dziennikarze nie kryją oburzenia: „to absolutnie okrutna i niezrozumiała decyzja”
wiadomość2 maja 2024
Zapowiedziana przez Take-Two redukcja etatów prawdopodobnie dotknęła twórców gry Kerbal Space Program 2, czyli studio Intercept Games z Seattle. Deweloperzy i dziennikarze komentują sytuację.
Kerbal Space Program 2 dostał Tryb Eksploracji w wielkiej aktualizacji; coraz więcej osób chwali grę
wiadomość24 grudnia 2023
Kerbal Space Program 2 otrzymał aktualizację For Science. Jej największą atrakcją jest nowy tryb eksploracji, koncentrujący się na badaniach naukowych i rozwoju technologii.
- Kerbal Space Program 2 zbiera cięgi na Steamie, a kosztuje krocie 2023.02.25
- Kerbale lądują we wczesnym dostępie - dziś premiera Kerbal Space Program 2 2023.02.24
- Nowości na Steam. Tydzień wielkich premier, w tym sequel survivalowego hitu 2023.02.20
- Kerbal Space Program 2 z datą premiery; nie będziemy już długo czekać 2022.10.21
- Kerbal Space Program 2 znów opóźniony, bo to „straszliwie złożona” gra 2022.05.16
- Schreier: nieczysta gra Take-Two zabiła twórców Kerbal Space Program 2 2020.06.03
- Kerbal Space Program 2 - paliwo przyszłości i nowe eksplozje na filmiku 2020.02.21
W jedynkę nie grałem, ale jeśli dwójka ma być lepsza, ciekawsza, większa to pewnie się pobawię.
Mam nadzieję, że gdy twórcy udostępnią pierwszą wersję gry to będzie można grać przyjemnie bez lagów nawet na dobrym sprzęcie.
Trzymam kciuki, żeby w dwójce poprawili stabilność fizyki. Moją ulubioną fantazją, którą uskuteczniałem w jedynce, było budowanie ogromnych stacji orbitalnych. Gdzieś tak po zadokowaniu czwartego modułu stacja zaczynała radośnie wywijać pajacyki...
Stacja zaczyna tańczyć gdy ma zbyt mocno odchylony środek ciężkości. Można zminimalizować lub wyłączyć wszystkie "reaction wheel" które automatycznie korygują nachylenie stacji lub budować kolejne moduły i dokować, zachowując symetrie całej konstrukcji.
[link]
Tak się kończy gdy owocowe czwartki, dobra atmosfera w firmie i powiedzenie "robić aby się nie narobić a zarobić" wejdą za mocno. "Gra" powstała tylko po to aby deweloperzy mieli źródełko dochodu na następnych kilka lat łatając tego bubla. Pierwotny twórca KSP 1 zrobił w niecały rok SAMEMU więcej niż tutaj całe studio w kilka lat, wystarczy odpalić tego gniota aby dostrzec że przez pierwsze pół dnia pracy programiści dbali nie o tworzenie gry a budowanie dobrej atmosfery w teamie a przez kolejne pół dochodzili do wniosku że już nie warto zaczynać bo i tak nic nie zrobią więc zaczną od jutra ... I tak przez kilka ostatnich lat.
Wszystkim niezadowolonym proponuję pierwszą część KSP i wyładowanie jej modami. Jak ktoś już ograł podstawkę to jest masa modów rozszerzających zawartość.
Polecam Interstellar -masa pomysłów na napędy: od przesyłania energii mikrofalami i laserami przez tokamaki po Dysze PVC itp... -a to wszystko bardzo sensownie wizualizowane(tak jak lata temu w publikacjach na temat tych napędów).