Najciekawsze materiały do: Conan Unconquered
Conan Unconquered - cofnięta data premiery i wymagania sprzętowe
wiadomość24 maja 2019
Twórcy strategii czasu rzeczywistego Conan Unconquered, studio Petroglyph i firma Funcom, ogłosili nową datę premiery tytułu, przesuniętą o jeden dzień. Poznaliśmy także oficjalne wymagania sprzętowe produkcji.
Conan Unconquered - data premiery i zawartość Edycji Deluxe
wiadomość29 marca 2019
Poznaliśmy datę premiery oraz zawartość Edycji Deluxe gry Conan Unconquered. Studio Petroglyph podzieliło się informacjami za pośrednictwem platformy Steam. Znamy także ceny poszczególnych edycji oraz wersje językowe.
Zobacz pierwszy gameplay z Conan Unconquered
wiadomość5 marca 2019
Wydawca Funcom i studio deweloperskie Petroglyph udostępniły w sieci film prezentujący rozgrywkę w Conan Unconquered - strategii czasu rzeczywistego, której akcja toczy się w uniwersum fantasy stworzonym przez Roberta E. Howarda.
Gry maja 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
artykuł29 kwietnia 2019
RAGE 2 to już druga gra w tym roku, która lada moment spróbuje udowodnić nam, że apokalipsa może być różowa. W maju zagramy także w nową odsłonę cyklu Total War, kolejną przygodówkę twórców Dreamfall i intrygujące A Plague Tale.
mam bardzo duże oczekiwania co do tej gry bo łączy moje ulubione gatunki (RTs TD Strategia i Fantasy oraz klimat starożytności) już niedługo będzie wiadomo czy to coś fajnego czy jednak niewypał :)
Brakuje bardziej ekonomicznego trybu gry w formie tutoriala by poznać mechanikę, budynki, technologię. Rozpoczynam kampanię nawet nie zorientuje się co mam na ekranie a już mnie atakują fale wrogów i tak jest non stop !!
Pierwsze wrażenie było raczej negatywne na wielu screenach piękna jasna pustynia w grze ciemno pomarańczowa ponura mapa jak z pierwszych 2 screenów na GoLu to chyba ten cudny system zmiany pory dnia syf ... bez opcji zmiany.
Jakość grafiki jest co najwyżej średnia ( rozmyta jakaś taka w widoku strategicznym z oddaleniem ) i w porównaniu do Anno 1800 w które grałem niedawno to jest jakość grafiki nie porównywalnie niższa w tym Conanie. To rozmycie można poprawić reshadem.
Gra jest początkowo trudna, nie intuicyjna, ciągłe ataki i brak opcji przy konfigurowaniu spowolnienia fal wrogów ( mam nadzieję że niebawem takową dodadzą ).
Krzak jakiś w polskiej wersji językowej zamiast '.' w np. 1.000 jest jakiś dziwny znaczek.
Na pauzie są ikonki pokazujące zasobne tereny problem w tym że tylko na ekranie w którym została gra zapauzowana je widać, przewinę kawałek dalej już ich nie ma.
W wieżach np. brak opcji nakazującej atakowanie najsłabszych lub najtrudniejszych jednostek przez co moi strzelcy często atakują twardego przeciwnika któremu prawie nic nie robią a 20 słabszych których mogli by pozabijać atakuje mury jak chce.
Ogólnie trochę taniością i chaosem leci z taką marką gra powinna być sporo lepsza. Bilionsy których jest to jakby klon to jednak bardziej dopracowany tytuł i przede wszystkim lepiej zbalansowany.
Mimo wszystko jest światełko w tunelu, jak dobrze opanować i rozgryźć mechanikę + twórcy uzupełnią braki może być to dobra gra.
Ja się wstrzymuję z dalszą grą do puki nie będzie jakiegoś lepszego balansu tych fal dla graczy eko i 4fun.
Na obecną chwilę 6.5 za premierowy całokształt.
". brak opcji nakazującej atakowanie najsłabszych lub najtrudniejszych jednostek". Nie pamiętam, w której grze było coś takiego.
Xarthras -> w They Are Bilions jest :) piszę to dlatego że ta gra to lekki klon tamtej tylko trochę inny.
Może dodadzą kiedyś i tu. Odkąd to pisałem wyszły już 2 łatki więc devsi się nie obijają.