

Najciekawsze materiały do: Fear the Wolves

Fear the Wolves - poradnik do gry
poradnik do gry28 sierpnia 2018
Poradnik do Fear the Wolves zawiera porady, które nauczą Cię wygrywać mecze online. Poznasz tu najlepsze miejsca do lądowania i najlepsze bronie, zrozumiesz, jak działają anomalie oraz wilki i mutanci. Mapa Fear The Wolves została opisana i objaśniona.

Wszystko o Fear the Wolves (data premiery, wymagania sprzętowe, cena) - Akt. #4
wiadomość4 czerwca 2018
Niniejszy artykuł stanowi kompendium wiedzy na temat Fear the Wolves – multiplayerowej strzelanki opracowanej przez studio Vostok Games (założone przez współtwórców serii S.T.A.L.K.E.R.), która zmierza na komputery osobiste i konsole. Tekst będzie uzupełniany o najciekawsze informacje i materiały zarówno przed, jak i po jej premierze.

Fear the Wolves wychodzi z wczesnego dostępu
wiadomość6 lutego 2019
Dziś swoją premierę ma Fear the Wolves, czyli sieciowa strzelanka FPP oparta o tryb battle royale od współtwórców serii S.T.A.L.K.E.R. Wraz z nią na graczy czeka duża aktualizacja, tydzień darmowego grania i promocja.

Fear the Wolves opuści wczesny dostęp w przyszłym tygodniu
wiadomość31 stycznia 2019
Znamy datę wyjścia z wczesnego dostępu gry Fear the Wolves, czyli postapokaliptycznej sieciowej strzelanki opartej o tryb battle royale od studia Vostok Games. Nastąpi to 6 lutego, wraz z dużą aktualizacją. Ponadto od 6 do 12 lutego tytuł będzie można przetestować za darmo.
- Fear the Wolves - aktualizacja dodała nowy tryb i ulepszyła rozgrywkę 2019.01.09
- Skarby i niebezpieczne wilki w nowej aktualizacji Fear the Wolves 2018.10.25
- Fear the Wolves z lepszą optymalizacją i polską wersją językową 2018.09.18
- Fear the Wolves – dziś premiera we Wczesnym Dostępie 2018.08.28
- Fear the Wolves – nowy zapis rozgrywki z targów gamescom 2018.08.24
- Fear the Wolves – data premiery w Early Access 2018.08.20
- Upały, mgły, deszcze i burze, czyli pogoda w Fear the Wolves 2018.08.13

Być jak stalker – dlaczego ludzie ciągle przechodzą przez kordon czarnobylskiej Zony?
artykuł28 sierpnia 2018
Popularność stalkerskiego uniwersum sprawiła, że tereny wokół nieczynnej elektrowni atomowej stały się miejscem kultowym. Od kilku lat Zonę zadeptują tysiące legalnych i nielegalnych turystów, którzy dali się uwieść romantycznej wizji tego miejsca.
Oby nie było tak jak z survarium (to jest to samo studio ) 5stycznia2015wczesny dostęp .Data premiery gry Survarium
nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona . 2 ) wielka szkoda że brak singla

Gra ma potencjał. Mimo że to kolejny klon PUBG to ma fajniejszy klimat i parę smaczków jak zmiany pogodowe biegające wilki, anomalie i parę innych. Niestety na dzień dzisiejszy stan gry to wczesna alfa a nie jak deklarują twórcy, faza beta.


Dostałem dzisiaj klucz do zamkniętej bety (heh) i miałem wątpliwą przyjemność grać w to dzieło. Mimo że Vostok to w sporej części twórcy Stalkera i chciałbym im kibicować to ostatnio testowałem jak się gra w Survarium i... jest gorzej niż w czasie testów, w których brałem udział w 2014 roku. Sytuacja z Fear the Wolves nie wygląda lepiej, gra jest obecnie ledwo grywalna, a oni za tydzień chcą sprzedawać tę alfę (tak, według mnie z betą to wiele wspólnego nie ma) za 20 dolanów. To przykre, ale wygląda na to że chcą zarobić na fali popularności BR, bo mam wrażenie, że obecna wersja gry została sklecona z assetów prosto z Survarium. Moje doświadczenia na filmiku --> https://www.youtube.com/watch?v=rhRr56X_pKg

@yadin
Tak, to moje nagranie. I w rzeczywistości jest nawet gorzej niż to co widać. Do listy źle zrobionych rzeczy dodałbym jeszcze chyba wszystko związane z dźwiękiem. Ambienty są spoko, ale w singlu, a nie w grze, w której trzeba wysłuchiwać żywego przeciwnika. Koszmarne są też dźwięki chodu/biegu. Grając mam wrażenie, że kroki stawiane przeze mnie należą do kogoś innego i instynktownie się odwracam szukając wroga.
Faktycznie gra chyba im nie wyszła. Grałem w betę i była tragedia. Dodatkowo będzie za darmo przez pierwszy tydzień po premierze:
https://steamcommunity.com/games/819500/announcements/detail/1714084842291664946
Włączyłem na chwile i to strasznie bidne jest jak na płatną produkcję to raczej trup.
Po pierwsze i najważniejsze przydało by się jakieś wprowadzenie dla nowego gracza, samouczek , misje treningowe cokolwiek dające poznać mechanikę.
Moja rozgrywka wyglądała tak :
- crush gry na dzień dobry po co najmniej 5min ładowania, potem kolejne 5 min ładowania aż wyłączyłem grę bo chyba się przy ładowaniu zacięła
- po ponownym dołączeniu wrzuciło mnie do tej samej gry ponownie i dodało mnie do jakiegoś gościa któremu sztuka dołączenia chyba się nie udała znacznie dłużej niż mnie i był cały czas afk
- zaklepałem go z piąchy myśląc wróg :D potem ocuciłem ale nie wiele to dało bo ciągle był off aż go wilki zjadły
- ruszyłem w świat zdobyłem pistolecik i trochę ammo które wystrzelałem na wilki, większej broni nie znalazłem w 3 wiochach bedąc
- zwiedzając świat była zmienna pogoda to fajne nawet jak taka gesta mgła się robi
- w końcu postanowiłem sprawdzić jakieś większe miasteczko za lepszym eq i tu zakończyła się moja przygoda padłem od anomali nie mam pojęcia jakiej ani co mam zrobić by od niej nie padać
- żadnych wrogich graczy nie widziałem jak na BR i 30min w grze coś tu jest nie tak
- więcej grać mi się w to nie chce
To studio nie umie robić gier multiplayer po co się za to biorą.
Survarium zabiły mikropłatności i brak sensownego tempa rozwoju gry przez twórców mimo że całkiem fajnie się w nie grało, tu nie ma mikropłatności ale za to pustka totalna już survarium było sporo lepsze przynajmniej nawalanka była przednia a tu nic graczy tylko te dziadowskie wilki i ładowanie gry całe wieki.