Najciekawsze materiały do: Thief: Deadly Shadows
Thief: Deadly Shadows - Sneaky Upgrade v.1.1.10
modrozmiar pliku: 248,5 MB
Sneaky Upgrade to modyfikacja do Thief: Deadly Shadows opracowana przez grupę fanów pod przewodnictwem snobela. Projekt pełni funkcję nieoficjalnego patcha, który ulepsza rozgrywkę i usuwa błędy. Ponadto mod zapewnia kompatybilność ze współczesnymi...
- Thief: Deadly Shadows - mod Thief: Deadly Shadows ESRGAN Textures Full Mod v.5.3 - 1009,9 MB
- Thief: Deadly Shadows - mod ESRGAN HD Cinematics v.20072020 - 1383,4 MB
- Thief: Deadly Shadows - mod Veil of Deceit v.1.0 - 151,8 MB
- Thief: Deadly Shadows - mod Thief's Rising - Gold Edition - 104,2 MB
- Thief: Deadly Shadows - mod Starting From Scratch - 20,4 MB
Thief: Deadly Shadows
demo gryrozmiar pliku: 426,8 MB
Kolejna część kultowej serii Thief, zaliczanej do gatunku gier akcji typu „stealth” lub też FPS - first person sneaker. Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i tu gracz staje się średniowiecznym złodziejem Garrettem, prawdziwym mistrzem w swoim fachu,...
Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry
poradnik do gry31 sierpnia 2004
Poradnik do Thief 3: Deadly Shadow zawiera wszystkie informacje do przejścia gry, wraz z jej ukrytymi misjami oraz dokładnym opisem lokacji, charakterystykę zadań do wykonania dla każdej misji czy dnia oraz wiele informacji dodatkowych.
Thief: Deadly Shadows - recenzja gry
recenzja gry30 lipca 2004
Światowa premiera 25 maja 2004. Seria „Thief” jest jedną z najbardziej kultowych gier. Pierwsza część, „Thief: The Dark Project”, ujrzała światło dzienne w 1998 roku, zdobywając wielką popularność. „The Metal Age” osiągnęła podobny sukces. „Thief III” również jest grą ponadprzeciętną.
Thief doczeka się ekranizacji kinowej
wiadomość3 lipca 2014
Wytwórnie filmowe Vertigo Entertainment oraz Prime Universe pracują nad ekranizacją gry Thief - poinformowano w serwisie The Tracking Board. Nie podzielono się jednak żadnymi szczegółami, ale ujawniono, że producentami obrazu kinowego zostali Adrian Askarieh i Roy Lee.
The Dark Mod - modyfikacja do Dooma 3 wzorowana na Thiefie ukazała się jako samodzielna gra
wiadomość9 października 2013
Grupa Broken Glass Studios wypuściła wersję 2.0 modyfikacji The Dark Mod do Dooma 3, inspirowanej w znacznym stopniu serią Thief. Jest to o tyle interesująca wiadomość, że mamy teraz do czynienia z samodzielną i darmową produkcją, niewymagającą żadnej innej gry do działania.
Lekcja Level Designu - wykład poprowadzi Garrett, mistrz złodziei
wiadomość7 sierpnia 2012
Dobrze zaprojektowany level w grze to nie taka prosta sprawa, jakby się mogło z początku wydawać. Nie wystarczy poustawiać elementów i przeciwników w logiczny sposób. Należy jeszcze przekonać gracza, że osobiście zanurza się w świat na ekranie monitora.
- Najciekawsze modyfikacje (07/07/10) 2010.07.07
- Cartoon Games - odc. 22 - Kryjówka 2010.04.28
- Najciekawsze modyfikacje (25/01/10) 2010.01.25
- Najciekawsze modyfikacje (14/12/09) 2009.12.14
- Thief na silniku Dooma 3, czyli modyfikacja „The Dark Mod” już w sieci 2009.10.20
- Thief 4 oficjalnie potwierdzony! 2009.05.11
- Thief 4 zostanie ujawniony 11 maja? 2009.05.04
Thief: Deadly Shadows - v.1.1
patchrozmiar pliku: 414,7 KB
wersja: v.1.1 Pierwsza poprawka systemowa do trzeciej części słynnego Thiefa. Eliminuje ona poważny błąd, w wyniku którego niemożliwa była rozgrywka na najwyższym i najniższym poziomie trudności. Teraz po odczycie zapisanego stanu gry poziom trudności
Gry spoza kosza – 10 tytułów, które poleca Hed z TVGRY
artykuł16 maja 2020
Zastanawialiście się kiedyś, w jakie gry gra Hed, kiedy nie nagrywa akurat filmu do serii Gry z kosza? Jeśli tak, to mamy odpowiedź.
Pozycja obowiązkowa dla fanów skradanek, świetna gra !
Gra nie ma zbyt wielu wad, być może wadą jest trochę słabe AI przeciwników.
Nawet jeśli Cię złapią to jest bardzo łatwo uciec i zazwyczaj nie szukają Cię zbyt dokładnie ..
Po pewnym czasie odpuszczają i są łatwym celem do zlikwidowania.
Reszta bez zastrzeżeń.
Gra jest bardzo klimatyczna, a szukanie łupów jest samą przyjemnością i satysfakcją jeśli znajdziemy łupy specjalne (czyli te ukryte i najwięcej warte), po prostu miód.
Zadania, które musimy wykonać podczas naszych misji też są niczego sobie.
Każda misja jest ciekawa od początku do końca i przechodzimy je na swój sposób.
Interesujące są także momenty gry pomiędzy misjami.
Mamy wolną rękę, możemy eksplorować średniowieczne miasto szukając kolejnych łupów i wykonując misje poboczne (np. odnajdujemy jakąś notatkę na której jest opisane miejsce ukrycia łupu i wtedy wkraczamy do akcji), jak widać gra ma elementy sandboxowe choć nie jest do końca taką grą.
Moja ogólna ocena to 9/10. Polecam.
Gra legenda, w ciąż żywa. Ocena, nie ma
oceny dla takich gier.
Hej,czy mógłby mi ktoś pomóc rozwiązać problem z myszką w tej grze?Mam wersję z kolekcji klasyki, jeszcze z tej w szarym pudełku. Chodzi o to, że w grze kursor myszy nie rusza się, cały czas jest na środku ekranu. I nie mogę wtedy nawet niczego zaznaczyć, muszę klikać na ślepo. Proszę o pomoc.
Fenomen tej gry polega na niesamowitym klimacie(misja w sierocińcu,w domu kapitana moiry) wspaniałej,zaskakującej fabule...Ukrywanie się w cieniu sprawia frajdę,a jednocześnie lekki strach(np.przed zombiakami).Grafika jak na rok 2004 jest bardzo szczegółowa i dopracowana i w ogóle mi nie przeszkadza.No cóż długoby o tej grze gadać...:D.Czekam na thiefa 4 i mam nadzieję,że jedyne co w nim poprawią względem trójki to grafika i animacje bo jeśli zaczną przy tej grze majsrować może nie wyjśc to na dobre:).
Po prostu rewelacyjna gra, jak na skradanki to chyba nie ma lepszej, cały czas trzyma w napięciu, przeciwnicy zachowują się jak prawdziwi ludzie, reagują na każdy ruch bohatera, grafika przepiękna jak na ten rok, a jeszcze jak się ustawi rozdzielczość na najwyższą (np. 1680 na 1050) to już w ogóle jest super. Niestety jak byłam w misji, kiedy egzekutorzy gonią Garreta, przez przypadek wyszłam z tej trasy, a potem się już nie dało wrócić do biblioteki strażników, bo drzwi nie działały i teraz muszę iść od nowa, ale cóż, mam nadzieję, że szybko dojdę do tego momentu.
Według mnie fabuła jest świetnie przemyślana. Wszystko się trzyma kupy od początku do końca.
Klimat jest faktycznie niesamowity. Jest to zdecydowania gatunek lubiany przez graczy.
T1>T2>T3 Tylko ze względu na to że jest to Thief ocenę trochę zawyżę - 8.0
Mam nadzieję że czwórka dorówna choć trochę jedynce.
Osoby które nie grały w Thief, Heroes of might and magic, Gothic, nie miały dzieciństwa
KapitanSucharSowa--> haha z podanych przez cb gier gralem tylko w thief i nie uwazam ze nie mialem dziecinstwa nie pomyslales ze nie kazdy lubi gry tego typu, w HoM nigdy nie gralem i nie zagram do ghotica nic nie mam ale mnie nie urzekl i tez nie zamierzam w niego grac i nie uwazam ze cos trace a thief znowu jest tytulem srednio znanym i mysle ze grali w niego glownie fani skradanek
monster7252 --->Racja,jedynka wciąż najlepsza,a czwórka niestety shańbiła serię.
Moja ulubiona gra! Niesamowicie klimatyczna, trzymająca w napięciu. Udźwiękowienie potęgujące poczucie grozy, świetne misje(Królestwo Kurszoków, Sierociniec - do dziś się boję). Fabularne mistrzostwo świata. Można się wprawdzie przyczepić kilku szczegółów(które dla mnie są nieistotne) takich jak: stosunkowo niewielka wytrwałość wrogów w poszukiwaniu Garreta czy respiące się na nowo skarby w tych samych miejscach, niemniej w moim kryterium gra zasługuje na najwyższą notę.
Ukończyłem ją trzy razy. Ciągle do niej wracam ze względu na fabułę, która jest ciekawie opowiedziana.
Od początku do końca zaskakuje klimatem, który trzeba poczuć na własnej skórze. Technicznie jest w porządku.
Fajna gra. Mroczna, świetna i wciągająca. Mam ją kupioną, a producentów Windowsa 7 mam ochotę posiekać na kawałki i posolić... wymieniłam kompa na nowszy (przeklinam wciąż ten dzień), i teraz wiecie, co mogę z Thief 3 zrobić... niestety.... aż łezka się w oku kręci. :(
Działa, wystarczyło wgrać starszą wersję Direct 9.0 c, ten od XP-a. Akurat był na płycie z grą - ja miałam w systemie Direct 11, a wystarczyło jeszcze dodać tą wersję Direct z płyty z grą.
Mialem te gre w roku premiery jako bonus do prezentacji możliwości karty graficznej. Wtedy wygladało to bardzo dobrze i nadal nie straszy grafiką. Nie bylem za dobrym zlodziejem wiec postawilem na cichą eliminacje wrogów. Ale mialem wyrzuty sumienia. Wreszcie wkrecilem sobie że wielie robaki które łaża mi pod nogami, to jakiś wyrzut sumienia wygenerowany przez silnik gry. Jakos mnie one w koncu obrzydzily jak zaczeły tam lazić i przestalem w to grac. I pomyśleć że ludzie graja w bardziej obrzydliwe rzeczy i inne zombie horrory :d Ale pamietam że wrażenie bylo
Leżało sobie na płytce CD-Action, aż kiedyś postanowiłam sprawdzić czy faktycznie takie wciągające... No i zakochałam się. :) Sierociniec przechodziłam w nocy. :>
Przeszedłem na najcięższym poziomie. Nie jest taka ciężka. Czasem błądziłem i szukałem łupy, żeby mieć te 90 %. Sposób przejścia wybrałem taki - pałowanie, czasem zabijanie. Niestety wykosiłem prawie wszystko na drodze. Następnym razem obiecuje sobie, że przejdę ja na 'ducha' bez dotykania frajerstwa.
plusy:
- muzyka
- mrok
- klimat
- AI
minusy:
- gliche,bugi (postać blokuje się podczas wskakiwania lub przeskakiwania
- podzielone mapy
spoiler start
Misje w sierocińcu grałem w nocy na słuchawkach, w sumie nie jest straszna a zombie można załatwić granatami błyskowymi, miną lub strzałą ognistą. Oczywiście klimat jak i mapka fajnie zaprojektowania.
Pod koniec jak się robi zadania na mieście gdzie wiedźma ściga to mi się zbugowała w dokach. Potraktowałem ją strzałą i wpadła do wody... Niestety odrodziła się w następnej lokacji a szkoda.
spoiler stop
Jak zawsze po przejściu gry dostarczam najlepsze screeny, tym razem nie robiłem na bieżąco więc trochę monotonnie z przytuliska.
Polecam zwiedzić tą romantyczną lokację. Ciekawe jak to wyglądało przed remontem :
Ta lokacja powinna być zaprojektowana bez możliwości korzystania z broni jak i leczenia
Najlepsza skradanka pod Księżycem. Fabuła ma fantastyczny klimat tajemnicy niezwykle wciągającej z każdym etapem gry. Barwy nocy są dobrze dobrane w przeciwieństwie do poprzednich części, gdzie mieliśmy kolorowankę. No i nie ma tych męczących labiryntów, zbytnio to było pokręcone i udziwnione. Tu widać, że ktoś projektował mapy z głową na karku. Średniowieczny, realistyczny design, a nie niemal abstrakcyjne kręte labirynty ze snu schizofrenika.
Sama postać Gareta to ikona. Opanowany, twardziel radzi sobie w każdej sytuacji i wyniesie co trzeba. Moja dziewczyna się w nim zakochała.
Od razu po przejściu jedynki, przechodziłem tą i pominąłem "Thief: Metal Age", więc nie odniosę się do tej części. Grało się w tą część o wiele przyjemniej. W końcu fabuła, nie to co w dwójce, gdzie po prostu biegasz i zbierasz itemy. Spodobała mi się opcja okradania domów pomiędzy misjami, choć po jakimś czasie sobie to odpuściłem. Fajny klasyk do ogrania w wolnym czasie, czasami może nudzić, gdy czekasz aż strażnik przejdzie i będziesz go mógł zlikwidować. Czasami denerwowało też sterowanie, a tak poza tym to natrafiłem tylko na kilka błędów, ale tego można się spodziewać po grze z 2004 roku.
Gra jak najbardziej fajna , grałem w pierwszą odsłonę gry i naprawdę jest konkretna , trochę kamera przeszkadza ale da się to ogarnąć ...
GOL nie zawodzi, Thief to "science fiction", Star Citizen juz po premierze... ciekawych rzeczy sie mozna tutaj dowiedziec
Trudno się moduje tą gre ??? Na stronie tu jest narzędzie do tego ale nie wiem czy mi zadziała. Na płytce też coś mam ale chyba nie działało.