Najciekawsze materiały do: Ashes of the Singularity
Recenzja gry Ashes of the Singularity - ogromne bitwy w cieniu mankamentów
recenzja gry15 kwietnia 2016
Światowa premiera 31 marca 2016. Zgodnie z zapowiedzią Ashes of the Singularity przynosi wirtualne batalie na ogromną skalę. Czy to jednak wystarczy, żeby nowego RTS-a nazwać wyjątkowym?
Ashes of the Singularity: Escalation - nadchodzi samodzielny dodatek do RTS-a studia Stardock
wiadomość25 sierpnia 2016
Firma Stardock Corporation zapowiedziała Ashes of the Singularity: Escalation, czyli samodzielny dodatek do RTS-a sprzed pół roku. Rozszerzenie zaoferuje m.in. większe mapy i dwie nowe kampanie fabularne.
Ashes of the Singularity zadebiutowało na PC – coś więcej niż technologiczny benchmark?
wiadomość1 kwietnia 2016
Na rynku ukazała się utrzymana w klimatach science-fiction strategia Ashes of the Singularity studia Stardock Corporation. Produkcja jest jednym z pierwszych tytułów wykorzystujących potencjał bibliotek DirectX 12. Pierwsze recenzje wskazują, że oprócz technologicznego benchmarku dostaliśmy też bardzo udaną grę.
Premiera Ashes of the Singularity jeszcze w tym miesiącu
wiadomość11 marca 2016
Ashes of the Singularity - nowy RTS nawiązujący skalą potyczek do serii Supreme Commander - zadebiutuje 31 marca. Twórcy ze studia Stardock, odpowiedzialnego wcześniej za cykl Galactic Civilizations, udostępnili z tej okazji nowy trailer gry.
- Ashes of the Singularity - pierwsza gra ze wsparciem DirectX 12 w Steam Early Access 2015.10.22
- Karty grafiki firmy NVIDIA mają spory problem z istotną funkcją DirectX 12 2015.09.01
- DirectX 12 bije DX11 na głowę. Pierwsze testy w benchmarku z gry Ashes of the Singularity 2015.08.18
- Studio Stardock zapowiedziało RTS-a z imponującą skalą potyczek 2015.03.05
Czemu nikt nie interesuje się tą grą? SUPCOM pomnożony razy 100 ? Jestem kupiony!
Może po gownie jakim okazało sie Plannetary annihilation ludzi juz nie interesują gry gdzie sa tysiace jednostek i nic pozatym. Przełomem bylo pierwsze supreme commander ale potem juz dno. Srarcrafg to jest gra gdzie oprocz sieczki trzeba myslec i czasami wystarczy garstka jednostek i dobrze zaplanowany atak by wrogowi odechcialo sie grac.
@marcin0218 Starcraft grą w której trzeba myśleć no nie rozwaliłeś mnie koleś, w Starcrafcie liczy się refleks i szybkość podejmowania decyzji (Czy jak to prościej napisać nierozgarniętym, szybkość odpowiedzi na działania przeciwnika.) Grałem w starcrafta i dla mnie jako strategia gra jest mierna. Hmm może dlatego się ludziom podoba bo nie wymaga takiego myślenia, proste umysły prosta gra = zadowolenie. Supreme Commander W Obliczu Wroga było zdecydowanie genialną strategią a 2 była imo iż graficznie lepsza to dość mocno ograniczona i uproszczona.
@grzyb111 - aha czyli szybkość odpowiedzi na działanie przeciwnika według Ciebie nie ma nic wspólnego z myśleniem? :) Toś mnie rozbawił teraz :DDD Podjęcie 6 akcji na sekundę nic Ci nie da jeżeli nie ruszysz głową i nie podejmiesz trafnych decyzji... Wiadomo, nie jest to gra, która wymaga wiedzy Napoleona ale Supreme Commander też taka nie jest. Napisałem w poście wyżej że jedynka była spoko. W obliczu wroga zaliczam też do jedynki bo to poprostu samodzielne rozszerzenie a nie kolejna część. A Supreme 2, plannetary annihilation to średnie gry. Oczywiscie starcraft 2 nie wymaga takiego myślenia jak gry logiczne, rozwiązywanie łamigłówek ale SUpreme też nie więc nie pisz bzdur, że Starcraft to gra dla ludzi nie rozgarniętych bo Ci co wygrywaja w esportach to są mózgi...
Oczywiscie typową strategią gdzie trza już więcej myleć jest np HOI3 itp
Zapominacie o świetnym modzie do SupComa 2 o nazwie REVAMP, który dodaje całą masę nowych jednostek, w tym z jedynki, i zmienia drzewko rozwoju technologicznego. Podobnie sprawa wygląda z Homeworldem 2, do którego fani pod pieczą Beghinsa stworzyli Complex Mod. Ci sami fani pomogli Gearbox stworzyć Homeworld 1&2 Remastered. Do HM2remastered zbliża się wielkimi krokami mod Complex w wersji 10.
marcin0218-> w szachy też można grać w tzw. minutówki, ale wtedy to już mało ze strategią gra jest związana. W szybkich fps-ach też trzeba myśleć, ale SWAT-em bym ich nie nazwał.
grzyb111->zgadzam się, Starcraft to taki Quake wsród RTS-ów. Myśleć to trzeba w Total War albo nawet Age of Empires. Gry Starcrafta uczysz sie po prostu na pamięć. Nie ma czasu na głebsze myślenie, bo trzeba zdążyć
z reakcją (odpowiedzią na działania przeciwnika) i wyrobić te XX rozkazów / sekundę. To jest moja, subiektywna opinia
ruptawsky - oczywiscie masz rację, że trzeba działać szybko, ale mózg nie jest wyłączony. Porównanie z Total War i Age of Empires trochę nie na miejscu. TW to gra na długie godziny gdzie myśleć możesz jak zechcesz nawet pół dnia przed zakońzeniem tury jak zechcesz :) Ale my tu porównujemy SC do SUPCOM. Więc skupmy się na tym. BO Supcom też łamigłówką raczej nie jest...
Tysiące jednostek i nic poza tym.
Na obecnym etapie tą grą szkoda sobie zawracać głowy gra się słabo ze względu na bardzo duże niedopracowanie gry dużo by tego pisać od brzydkiego terenu nawet na max ustawieniach i gigantycznie słabej wydajności po brak balansu jednostek, budynków i technologi i to bardzo boli w rozgrywce. Choć sama idea jest bardzo dobra w tego typu grę nie grałem od czasów grand controla 2 :D ale wykonanie na razie to niestety co tu mówić przeciętne ( to wczesny dostęp więc to może być normalny etap prac i na release może się zmienić ).
Teraz co mi się podobało :) Sama mechanika przejmowania stref, mapy są na prawdę spore :), pozyskiwanie surowców też ciekawie zrobione, efekt tej całej wielkiej bitwy bardzo piękne kolory i efekty świetlne po całym ekranie jak dać to na maxa ( glare efekt obowiązkowy ) , fajne są te wielkie statki, system technologi ogólnie dobry pomysł ale trzeba poczekać aż to dokończą bo na razie nerwy telepią podczas gry. Ocena za to co jest dał bym 5/10 ale to wczesny dostęp to nie ma co oceniać.
spidermanPL -> Ja nie sądzę by to poszło satysfakcjonująco na takim GPU a wyglądało na pewno dobrze nie będzie. Dla porównania Wiedzmin 3 przy tym miał niskie wymagania Wysokie u wiedźmina = niskie - średnie tutaj dla gry w 45 fps. Ale o dziwo do gry w miarę komfortowej te 40FPS wystarcza tu się nie mikruje.
Pierwsze co zrobiłem to porównanie dx 11 vs dx 12 w benchmarku gry i wyniki są na korzyść dx 12 . Średnia klatek 61 vs 43 , minimalna ilość klatek 55 vs 27 .
Moj Pc r9 390 (oc) ,i5 6600 (oc 4,8) , 12gb ddr3 (oc) dysk ssd
Jednym słowem... ŻENADA. Zapowiadało się dobrze... Przede wszystkim optymalizacja. Powiem tyle. Mam na komputerze zainstalowałe stare EARTH 2160 , włączyłem dla porównania .. gra która ma już ponad 10 lat., i wiecie co ? W niektórych momentach prezentuje się ładniej niż AoS to raz. Dwa, optymalizacja AoS to jakaś tragedia, mam i7, 8 gb ramu i gf 860 z 4gb vram a to na standardowych daje ledwo 25 fps!!! No jaja czyste, czy z tym ich dx12 czy bez. Gra jest zwyczajnie brzydka, co z tego ze jednostek na ekranie pełno jak zaraz po starcie nowej potyczki już działa słabo a co dopiero potem. Gameplay też nie wciąga jakoś, no ale przyznam aż tak się nie zagrałem bo zwyczajnie odeszła mi ochota trudno, wole sobie odpalić stare EARTH 2160... Nie polecam.
Masz ktoś problem z menu? Gra działa w miarę ok, ale menu mi się ładuję potwornie długo. Widniejący napis w tle Optimized Titanum Core i tak z ponad 10 minut ładuje się menu, albo się zawiesza zanim gra odpali.
Predalien666 Miałem tak samo potem odpaliła zależy też od kompa jednak gra jak dla mnie bardzo przeciętna .
Na RX 460 4GB + DX12 gra chodzi cienko - nawet gdy nie ma jednostek to przesuwanie i przybliżanie mapy ścina. Grafika nie zachwyca. Mapy i jednostki są najzwyczajniej brzydkie. Gra się nudno i się długo uruchamia. Jedyne plus to chyba że jest dużo jednostek.
Warto zagrać?