Najciekawsze materiały do: Might & Magic: Heroes VII
Might & Magic: Heroes VII - Heroes of Might and Magic 7,5 Ultimate Edition v.1.33
modrozmiar pliku: 14846,2 MB
Heroes of Might and Magic 7,5 to mod do Might & Magic Heroes VII, którego autorem jest Slyen.
Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
poradnik do gry2 listopada 2015
Przewodnik do gry Might & Magic: Heroes VII zawiera dokładne omówienie mechaniki tytułu, miast, jednostek, pola bitwy i mapy świata. Ponadto przytoczono na jego łamach zagadnienia takie jak: rozwój bohaterów, taktyki walki, czary i surowce.
Recenzja gry Might & Magic: Heroes VII - krajobraz po becie
recenzja gry9 października 2015
Światowa premiera 29 września 2015. Wersja beta gry Might & Magic: Heroes VII dawała powody do przypuszczeń, że Limbic Entertainment dostarczy bubel niegodny zaliczenia w poczet tej kultowej strategicznej serii. Na szczęście obawy te się nie potwierdziły... choć nie w stu procentach.
Fani kontynuują rozwijanie Might & Magic: Heroes VII [Aktualizacja: wersja 1.33 z nowym scenariuszem]
wiadomość22 lipca 2023
Ukazała się nowa wersja Heroes of Might and Magic 7,5, czyli największego moda do siódmej części cyklu.
Heroes of Might and Magic 7,5 z nową mapą i lepszymi podziemiami
wiadomość21 lutego 2023
Ukazała się wersja 1.2.9 wielkiego moda Heroes of Might and Magic 7,5. Aktualizacja wprowadziła m.in. nową mapę.
Heroes 7 z nową wersją wielkiego moda, a w nim dodatkowa frakcja
wiadomość5 grudnia 2022
Ukazała się nowa wersja wielkiego moda Heroes of Might and Magic 7,5, który naprawia siódmą część serii.
- Ubisoft rekrutuje do pracy przy nowym, wysokobudżetowym Might and Magic 2022.02.14
- Ubisoft zakończył współpracę z twórcami Might & Magic: Heroes VII 2016.10.06
- Might & Magic: Heroes VII - kompendium wiedzy [Aktualizacja #4: dodatki oraz DLC] 2016.05.30
- Might & Magic: Heroes VII - nadciąga samodzielny dodatek Trial by Fire do turowej strategii 2016.04.27
- Might & Magic: Heroes VII z nową kampanią singleplayer za darmo 2016.02.19
- Might & Magic: Heroes VII. Bohaterowie nie składają broni. Top Empik - Tydzień 40 i 41 2015.10.15
- Might & Magic: Heroes VII debiutuje na rynku 2015.09.29
Nie tylko Heroesi - wielkie marki, o których zapomniał Ubisoft
artykuł29 lipca 2022
Ubisoft zasypuje nas nowymi markami i coraz bardziej różnorodnym katalogiem gier. Tylko, że zamiast takich pozycji, jak XDefiant czy Hyper Scape wolelibyśmy chyba wrócić do Heroes czy Raymana. Oto 10 tytułów, które mógłby wskrzesić Ubisoft.
Idzie gdzies kupic heroes 7 z dodatkiem w wersji steam? 50 euro w sklepie steama to troche za duzo, a na uplay nie chce.
Gra jest genialna.
Klimat , bajera , czad.
Wszyscy jarają się "Trójką", ok gra genialna (myślę że przegrałem kilkaset godzin),
natomiast zainstalujcie ją dzisiaj i zagrajcie.
Jeden schemat walki , 4 przydatne czary , każdą frakcją gra się tą samą jedyną skuteczną taktyką.
Nie można na wszystko patrzeć przez pryzmat wspomnień.
"Kiedyś samochody to były zajeb***e, teraz to masakra"
niech taki wsiądzie do dużego fiata i jedzie do Włoch ... i odszczeka wszystko
Tak samo jest z grami.
Pozdrawiam
P
Dobra gra pod względem rozgrywki uczciwa. Wg mojej oceny 3 miejsce na podium z serii 2 miejsce daje Heroes V a oczywiście bezapelacyjnie wygrywa ,,Trójeczka"
Wydaje mi się, jakby ta seria (mowa o nowszych częściach) była robiona coś w stylu total war wyszłoby to wszystko o wiele lepiej. Szczególnie zwracam uwagę na bitwy, bo nie oszukujmy się to wszystko takie bajkowe się zrobiło, a dodać do tego trochę krwi, bardziej widowiskowych bitew. Spójrzcie na grę total war: Warhammer jakie "branie" ma. A w herosach ile jest ciekawych frakcji, wydaje mi się że to byłby przełom.
Mam pytanie: Czy w tej części jest możliwość gry na mapie losowej?
Jeszcze nie grałem ale wygląda jak IV więc duży plus
W piątke nie dało się grać, VI wiadomo..
Miła odmiana, wygląda na to że seria wraca na właściwe tory
Czy jest coś, co (w wersji z CD-Action) spowoduje, że gra będzie zachowywać ustawienia?!
W tej chwili po każdym odpaleniu muszę ustawiać wszystko na nowo (i to niezależnie którym przyciskiem nakazuję je zachować).
Powinni zrobić w końcu remake Trójki, bo teraz idą w złym bardzo złym kierunku.
Jak dla mnie jedna z najlepszych części Herosów.
Klimat i nowoczesne rozwiązania zachęcają do gry.
Si można przeboleć.(myśle że dało by rade stworzyć mody jeżeli chodzi o SI)
Muzyka to arcydzieło.Jeżeli ktoś ma wersje delux to może sobie posłuchać prawie wszystkich utworów z gry.Utwory Roba Kinga i Paula Romero są wesołe i przyjemne dla ucha, natomiast utwory Roc Chena są nieco mroczne i poważne.Grafika to piękno.Unreal Engine 4 daje rade! Mi osobiście najbardziej jak do tej pory spodobała sie kampania Nekropoli i Akademi .Zaginione opowieści to fajny powrot do Heroes 4 ktorego kocham (moj pierwszy heroes ;D)Ogolnie pomimo przedwczesnej krytyki ja stawiam tej grze note na ktora ta gra wd mnie zasługuje :)
Nie mogę pojąć tak licznych uwstecznień względem części z 2006 roku. Ograniczona kamera, Nieprzejrzysty i nieintuicyjny interfejs. Brak ruchomej kamery w zamku. Nawet animacji ruszania japą podczas filmików(serii screenów) fabuły nie chciało im się zrobić. Gra śmierdzi niskobudżetówką na kilometr. Niby poważne studio i poważna seria z wieloletnią tradycją a tu syf. Współczuję wszystkim którzy za to zapłacili.
Powtarzam pytanie: czy ktoś posiada tegoroczną wersję H7 z CD-Action?
Czy również ma problem z zachowaniem ustawień?
Da się w ten syf teraz grać? Kupiłem na premierę, ale wyglądało to strasznie, było tragiczne, pełne błędów i zwiech.
Herosy sa fajne - kiedys pykalem z bratem, dzisiaj mlody podrosnal i gramy sobie razem czasem - wiecej o herosach mozna poczytac tez tutaj: strategiewszechczasow.pl/seria-homm/
Przy "Herosach" od 1 części do 4 części spędziłem przeogromną ilość godzin ale jej kolejne części... już 7 w tej chwili, ileż to można wypuszczać w kółko tę samą zmodyfikowaną na różne sposoby grę.
Rozumiem że próbują z tego legendarnego tytułu wyciągnąć maksimum zysków ale dla mnie ta seria skończyła się na 4 części choć przy 6 spędziłem kilka godzin.
Według mnie 7 niewiele lepsza od części 5.
Muszę powiedzieć, że do tej części "Hirołsów" podchodziłem bardzo sceptycznie i zagrałem dopiero 4 lata po premierze. Jakie było moje zaskoczenie kiedy po tylu narzekaniach i negatywnych opiniach o jakich wyczytałem, okazało się, że to naprawdę dobra gra. Bardzo dobra. Łączy w sobie najlepsze elementy z serii, szczególnie z części III i V oraz dodaje od siebie parę nowych rozwiązań. "Siódemka" również często nawiązuje do nieśmiertelnej "Trójki" jak choćby w bohaterach; jak to znowu dobrze zagrać Solmyrem i razić wrogów łańcuchem błyskawic, czy Edricem od gryfów (w tej części od wilków- ze względów fabularnych). Po poprzedniej części która była w moim odczuciu wielkim zawodem, Heroes VII jest jak miód ma moje serce. I widać, że do gry włożono dużo serca. Dostaliśmy 7 grywalnych frakcji, 6 w podstawce i jedną w dodatku (krasnoludy). Jest to ilość zupełnie wystarczająca (nikt chyba nie oczekuje, ze będzie 9 frakcji jak w III :); a poszczególne frakcje wyróżniają się na tyle, że nie czuć monotonii i każdą gra się odmiennie. Niestety nie wszystko mogło się udać, a w tym przypadku premierę można określić co najmniej jako porażkę; jednak nie oceniam jaka była na premierę, ale jaka jet teraz. Tak naprawdę z wad mogę wymienić tylko głupie SI, oraz okazjonalne bugi (choć i tak mniej niż w VI). Co do grafiki raczej jest to kwestia indywidualna, lecz dla mnie gra prezentuje się ładnie; owszem tekstury mogły by być ostrzejsze a środowisko bardziej zróżnicowane, ale i tak jest dobrze bo gra się broni stylistycznie. Jeśli miałbym VII umieścić między innymi częściami od Ubisoftu wyglądało by to tak:
VII > V > VI
Mam tylko nadzieję, że seria HoMM pomimo ostatnich wpadkach i długim czasie milczenia, nie umrze śmiercią naturalną ale powróci w glorii i chwale ;) Bo pomimo słabego startu, Limbic Entertainment udało stworzyć się świetną grę. Polecam wszystkim fanom hirołsów!
Jestem fanem od 1998 roku, grałem we wszystkie części z modami i i dodatkami, ta część po prostu jest mało grywalna i tyle, odstawiłem ją szybciej niż VI, lepiej zagrać w 3 lub V.
A ja postanowilem spróbowac i... muszę przyznac że (jak dla mnie) najlepsza z tych nowych czesci wydanych przez UbiSyf
(V, VI, VII). Oczywiscie gralem teraz po wielu patch'ach(+ ten od społecznosci), i naprawdę dobra gierka, myslalem ze VI jest lepsza dopóki nie zagralem w VII, od V'ki sie odbiłem nie podobal mi sie design swiata i jednostek oraz puste mapy.
III super, IV fajna za swieze pomysły( ale brzydka). Na dobrym sprzęcie VII wygląda ładnie, i jest moją drugą ulubioną grą z serri. Aha i mi bardzo podoba sie III HD editon, naprawdę gra jest o wiela ładniejsza od III z hd modem, tylko powinni dac całą zawartosc do gry, przeciez wiedzieli ze ma duzo fanów, wiec w edycji kompletnej (z WoG i HotA w zestawie) byly by same pozytywne opinie. To tyle.
fanboye III nigdy nie potrafiły zaakceptować zmian. To nie znaczy że IV byla zla. Ba za mojej mlodosci to wlasnie IV byla najnowsza i to w nia sie gralo. Po latach widac ogromne roznice w fabule na plus dla III oczywiscie ale jednak grywalnosc w IV byla duzo ciekawsza:
-łączenie szkół magii
-bohater który może coś fizycznie robić i którego można zabić
-dynamika gry
-zamki
-mozliwosc wyboru jednostek
-balans lepsza niz w 3
A pozniej Ubisoft chcial uglaskac tych fanboyow III i za kazdym razem wypuszczal klona tylko duzo gorszego i 3d. I nic dziwnego, nie spodobal sie ani fanom III ani ludziom ktorzy chcieli czegos nowego
intel i7 9700k 16 Gb ram Geforce Gtx 1070 ,wszystkie jak dotej pory gry chodzą na Ultra ,no ale niestety to kurestwo NIE ! 1-3 fps na sekunde ,widocznie mam za słaby komp :-(
Jest Heroes 7 z dodatkiem (full pack) za nieco ponad 18zł (na uplayu i trochę taniej w gamersgate), więc uznałem że to jest świetna okazja aby wreszcie to zdobyć i sprawdzić. Pierwsze wrażenia po przejściu 2 map w kampanii Przystani mam całkiem niezłe.
Z zalet:
- wykorzystanie przesłon podczas potyczek, które redukują obrażenia z ostrzału
- mechanika flankowania która daje bonusy do zadawanych obrażeń
- uproszczenie systemu umiejętności bohaterów (przy awansach na wyższy poziom) w stosunku do przekombinowanej 6tki, co uczyniło ten system bardziej przejrzystym
- system karawan
- żadnych bugów o których tyle czytałem/słyszałem, choć płynność faktycznie nie jest za idealna, ale na moim względnie współczesnym kompie (choć z półki poniżej średniej) nie mam żadnych istotnych przycinek
- fabuła jako motyw pretekstowy do przechodzenia kolejnych mapek ujdzie, choć wiadomo że to raczej sztampowa fantasy
Mam trochę mieszane uczucia, że w 7mce, podobnie jak w klasycznej 3ce, na polu walki kluczowe wydają się jednostki dystansowe, które redukują oddziały do walki wręcz, zanim te przejdą całą planszę (co nieraz zajmuje 3 tury). Z jednej strony dobrze (bo z trójką byłem oswojony i ciężko było mi przyzwyczaić się np. do 6tki, gdzie "dystansowce" nie były tak ważne), z drugiej źle, bo jednak oddziały melee są przez to deczko słabe. No ale to jest kwestia preferencji nie można tego zapisać w zaletach czy wadach.
A z wad:
- niski poziom trudności, choć ustawiłem grę na trudny
- na to powyższe składa się m.in. głupia SI, skrypty są źle napisane, np. jednostki przeciwnika gubią się przy wspomnianych wyżej przesłonach, chowają się za nimi, gdy powinny raczej walić bezpośrednio na mnie, aby jak najszybciej dojść, a w dodatku mają nieraz problem żeby z za tych zasłon wyjść, zanim to robiły i dochodziły do moich jednostek, to często miałem już je bezpiecznie zredukowane
- nie wiem czemu nie ma pełnego obrotu kamerą (niezależnie czy przy mapie strategicznej czy bitewnej), to jest niewygodne
- w trakcie bitwy bardzo ciężkie ustawianie kierunku jednostki na danym polu, po wykonaniu przez nią ruchu
- nie jestem estetą, który czepiałby się grafiki, ale przy projektach miast mogli się bardziej postarać
- no i ta 3D, niby można się przyzwyczaić, ale trochę rozumiem narzekania miłośników trójki, bo jednak mapa strategiczna w starych odsłonach z 2D była dużo czytelniejsza.
Generalnie H7 z jednej strony jakoś bardzo mocno nie wciąga, ale z drugiej gra się bez większych oporów. Dla mnie na razie 7,5/10. Nie wiem jeszcze czy się do tego bardziej przysiądę czy zostawię na wieczne "kiedy indziej". Na pewno gra wstępnie zrobiła na mnie lepsze wrażenie niż przedobrzona 6tka.
W tych strategiach turowych jest jakaś magia i moc hehe^^^ , zwykłe strategie albo RTS'y średnio mi się podobają, a ta seria bardzo mi odpowiada. Pod TV leży XOX z kolekcją gier , a ja gram w M&M H VII, oraz VI 8-). Z nowych olewam tylko V, zupełnie nie podoba mi się styl graficzny tej odsłony, to główny powód. Po przejściu wszystkich kampanii oraz zabawą w trybie Hot-Seat nadal uważam ze to najlepsza odsłona
"Ubisoftowych" Heroesów, tak szczerze to seria ewoluowała z każdą kolejną grą
( chodzi mi o np: unikalne zdolności każdej z ras oraz podumiejętności każdego z talentów, magia lodu zamraża, magia powietrza ogłusza itp)
PS: co myślicie o Disciples III Reincarnation, warto zagrać? Grałem tylko w dwójkę, i nie przypadła mi do gustu.
Świetna. Grałem we wszystkie części. Każda fajna na swój sposób. Po za 6tką. Ta mnie odrzuciła.
W H7 brakuje mi tabeli wyników.
Ubi, nie róbcie już kolejnej części. Proszę.
JPRD... Redaktorze naczelny Mateuszu! Za każdym razem kiedy włączam stronę musze oglądać filmiki z twoim ryjem? Zasłon go chociaż. Będzie się przyjemniej oglądało.
Przegrałem w tą grę bardzo dużo .Z pewnością z kilkadziesiąt godzin , jeśli nie kilkaset .Na moim komputerze ( 8GB RAM , 1GB karta grafiki , 4 rdzenie CPU ) i miałem bardzo duże problemy z wydajnością gry na najwyższych ustawieniach .Oceniam Ją jako dość solidną, nie przełomową ,ale jednak solidną . Myślę ,że po Heroesach 6 ,które chciały być bardzo przełomowe i inne niż wszystkie dotychczas , studio Limbic Entertaiment było ostrożniejsze przy tworzeniu tej gry .I myślę,że wyszło to grze na dobrze ,chociaż Heroes 6 również bardzo lubię .
znam serie Might & Magic: Heroes od jedynki . Siódma część otrzymałem nie dawno i godne następstwo wcześniejszych serii .
Dobra gierka. Nigdy nie będzie ideałem jak IV, ale na pewno lepsza niż V i III. Polecam generator map. Niestety - czasami generator tworzy mapy, których nie da się ukończyć. Zdarzyło mi się, że jedyna droga do jednego z przeciwników była zablokowana przez kopalnię. Plus jest taki, że łatwo można zapisać mapy, które nam się spodobają i nie będą miały błędów.