Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS
Dead Island 2
Dead Island 2
Dead Island 2 Game Box

Najciekawsze materiały do: Dead Island 2

Dead Island 2 - poradnik do gry
Dead Island 2 - poradnik do gry

poradnik do gry10 maja 2023

Dead Island 2 poradnik to najlepsze porady na start, do walki, ulepszania broni, rozwoju postaci, craftingu. Opisujemy wszystkie warsztaty, karty umiejętności, zamknięte skrzynki, schematy broni, przeciwników, bohaterów, wymagania sprzętowe, długość gry.

Recenzja Dead Island 2 - warto było czekać 9 lat
Recenzja Dead Island 2 - warto było czekać 9 lat

recenzja gry18 kwietnia 2023

Światowa premiera 21 kwietnia 2023. Na Dead Island 2 czekaliśmy długo, ale warto było tyle poczekać. To nieskomplikowana, przeurocza rzeźnia zombie w luźnym stylu filmów akcji, która nie stawia przed moralnymi dylematami, stawia po prostu na dobrą zabawę!

PS Plus Extra i Premium na październik 2024 z 14 grami. Prym wiodą wciąż świeże Dead Island 2 i mocno nostalgiczne Dino Crisis
PS Plus Extra i Premium na październik 2024 z 14 grami. Prym wiodą wciąż świeże Dead Island 2 i mocno nostalgiczne Dino Crisis

wiadomość9 października 2024

W październiku do usług PS Plus Extra i Premium trafi w sumie 14 gier, w tym Dead Island 2, Dino Crisis czy Return to Monkey Island. Z drugiej strony, z abonamentu Sony wypadnie 10 tytułów.

Miliony graczy Dead Island 2 skróciło męki 24 miliardom zombie. Embracer podał faktyczną sprzedaż gry
Miliony graczy Dead Island 2 skróciło męki 24 miliardom zombie. Embracer podał faktyczną sprzedaż gry

wiadomość9 maja 2024

Od premiery Dead Island 2 minął już ponad rok. Z tej okazji Dambuster Studios pokusiło się o drobne podsumowanie minionych 12 miesięcy.

Po roku w Epic Games Store bestsellerowe Dead Island 2 trafiło na Steama. Jest dostępne 50% taniej, ale i tak ma „mieszane” oceny. Powód jest dosyć błahy
Po roku w Epic Games Store bestsellerowe Dead Island 2 trafiło na Steama. Jest dostępne 50% taniej, ale i tak ma „mieszane” oceny. Powód jest dosyć błahy

wiadomość23 kwietnia 2024

Debiut Dead Island 2 na Steamie nie przebiegł zgodnie z planem. Głównym powodem są wątpliwości graczy związane z korzystaniem z launchera Epic Games.

Najlepsze gry z targów gamescom 2022
Najlepsze gry z targów gamescom 2022

artykuł28 sierpnia 2022

Gamescom jak co roku przysporzył nowych obiektów oczekiwań. Przygotowaliśmy listę najlepszych gier, które pojawiły się na najważniejszej imprezie w branży.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
04.05.2023 07:45
RafNex
😊
odpowiedz
RafNex
32
Pretorianin
16.07.2023 06:25
😁
odpowiedz
bolek2018
83
Generał

Denuvo złamane kolejny raz. Jak zwykle pyskowanie empress w swoim info na cały świat żałosne to już się robi i dziecinne.

16.07.2023 15:39
dzony85
😁
odpowiedz
dzony85
51
Generał

Denuvo pękło, brawa kolejny raz dla cracerów :) Alei tak nie zagram bo akurat ta gra to kilo mułu

post wyedytowany przez dzony85 2023-07-16 15:39:57
16.07.2023 22:26
TraXsoN
odpowiedz
TraXsoN
126
Generał

Czas przetestować "demo" czy warto to kupić :)

18.07.2023 00:19
wafel_15_84
odpowiedz
wafel_15_84
77
Konsul

Za te kasę kompletnie nie warto tego brać głupie i nudne jedynie grafika daje rade i nic poza tym jak już chcecie kupić obczajcie najpierw na piracie to wam się odechce poniżej 100zł max

18.07.2023 12:02
ExEM_PL
👍
odpowiedz
ExEM_PL
66
Pretorianin

Cesarzowa rozkodowała denuvo supcio , pogram pare godzin jak mi się spodoba kupię na steam :) pozdro

21.07.2023 03:33
odpowiedz
Cordite
44
Generał

kolejny zbugowany crap. karta do pierwszej rezydencji oczywiscie zniknela razem z zombiakiem, ktory ja dropi. gdybym nie zmienial postaci i trafil takiego buga na wejsciu to bym do usranej smierci szukal jak przejsc poczatek gry.

26.07.2023 13:37
😐
odpowiedz
JÓZEK2
163
Generał

Poczytałem recenzje i ... nic nie wiem. Dla jednych gra extra dla innych kicha i za droga. Weź tu wypośrodkuj, ilu grających tyle opinii.
W DL 2 pograłem do momentu jak jakiś "idiota" kazał mi iść po czerwoną sukienkę dla jakiejś laski i to nocą. Odinstalowałem w mig :(

26.07.2023 20:34
odpowiedz
sebastianp258
9
Legionista

Dużo lepiej bawiłem się w Dying Light 2. Jak ktoś lubi coś w stylu idź z punku A do punktu B a pomiędzy punktami wieje nudą to zachęcam. Grafika też nie powala, były ochy i achy a nie potrafią nawet wygenerować w grze prawidłowego odbicia postaci w lustrze. Nie polecam. O fabule nie wspominam bo jest według mnie zerowa.

post wyedytowany przez sebastianp258 2023-07-26 20:37:05
02.08.2023 01:03
odpowiedz
Gbulzur
1
Junior

Pomyslalem sobie dzisiaj w pracy, ze fajnie bedzie zagrac w DI2
Siadam do tego gówna i przypomniałem sobie ze poleciało wczoraj alt+f4 a całą porażkę wymazałem z pamięci.
Twoja postać jest leszczem, chłopcem na posyłki. Gra wyglada jak dead islans 1 na modach, a kopanie wyglada identycznie. Oeasu, dramat, ****a
Czekałem na to tyle lat i dostałem takie gówno, że szkoda gadać.
dziękuję ci Techland za Dying Light 1, potulnie podkulam ogon i kupuję Dying Light 2

06.08.2023 22:11
odpowiedz
wwad
126
Generał
8.0

Żadna rewelacja ale zagrać można, zwłaszcza jak się trochę pogra to idzie się wkręcić.
Klimat ma fajny, wizualnie w hdr ma momenty rewelacyjne a cała reszta grafiki jest tylko dobra.
Mapy są małe, liniowe za to różnorodne.
Fabuła główna z perspektywy ukończenia gry ok, balans wszystkiego leży jest tragiczny i wiele mechanik mających utrudnić/wydłużyć grę psuje całość zwłaszcza te same zagadki co mapę np. znajdź bezpiecznik by zamknąć bramę ...
Oceniam grę na 8.0, mimo wszystko się w nią wczułem i poza kilkoma momentami sporego wnerwu na balans dobrze się bawiłem te 24h :)

post wyedytowany przez wwad 2023-08-06 22:33:43
17.08.2023 11:32
Rumcykcyk
1
odpowiedz
Rumcykcyk
123
Głębinowiec

Lubiłem grać w Dead Island i nawet ukończyłem go kilka razy ale to było już X lat temu.

Co mi się nie podoba w DI2 i mocno irytuje od samego początku czyli prezentacja bohaterów wszyscy to pajace i zero powagi. Już wiedziałem na starcie, że fabuła będzie słabiutka i mało angażująca. Gra jest targetem jakiś 12 letnich dzieci żeby się tym jarali ale OK po wybraniu bohatera z grona pajaców przyszła pora na rozgrywkę.

Ubicie zwykłego zombiaka to z 10-15 uderzeń. Nawet 2 ręcznym toporem po użyciu najsilniejszego ataku zombiakowi spadła czapka serio?

Mapki są małe i klaustrofobiczne ale najgorsze to respawn zombie czyli czyścimy pomieszczenie, robimy rundkę wkoło domu i wracając w tym samym miejscu pojawiają się zombie. Leżą tak samo czy wychodzą z tych samych miejsc. O ile w DI, DL i DL2 nie miałem z tym problemu bo mapa była duża więc często bywaliśmy w różnych miejscach. Lepszym wyjściem byłoby jakby respawn pojawiał się po resecie czy ponownym wejściu do gry.

Rozwój postaci to karty tarota? omg. W tych nowych grach rozwój postaci zalicza taki regres, że masakra jakby gracze byli z roku na rok coraz głupsi i nie potrafili stworzyć bardziej skomplikowanego builda.

Nie będę porównywał czy DI 2 lepsze od DL 2 bo uważam obie te gry za zje....

19.08.2023 13:56
pieterkov
😐
odpowiedz
pieterkov
154
Senator
6.5

Zgodnie z moimi oczekiwaniami najsłabszym elementem gry okazał się system (braku) rozwoju postaci, czyli durne karty. Na szczęście nie są one losowe, a z góry znane (grze, nie graczowi). Po przejściu gry, ukończeniu odpowiednich questów i podniesieniu kart z odpowiednich miejsc, lub otrzymaniu ich za odpowiednie wyzwania, będziemy wiec zawsze mieć dostępne do wyboru te same karty. Jedyny wyjątek to bodajże dwie karty unikalne dla postaci, ale nie zmieniają one znacząco rozgrywki, podobnie jak wybrana postać. W ogóle nie podobało mi się zmuszanie gracza na start do wybierania postaci, w sytuacji gdy gracz nie ma pojęcia co oznaczają statystyki, na które patrzy.
No ale mniejsza z tym, wracając do systemu kart – większość kart jest praktycznie bezużyteczna i nie wprowadza nic ciekawego do gry. Te w miare przydatne to proste bonusy na zasadzie więcej obrażeń lub tradeoffy na zasadzie więcej dmg ale mniej staminy.
Są też karty typu autofagia, których możemy mieć max 3, a które dodatkowo wpływają na poziom „autofagii”, czyli w praktyce zwiększają dmg ale zmniejszą staminę po raz kolejny.
Nic oryginalnego, nic ciekawego.
Graficznie bardzo ładnie momentami, zwłaszcza w ciągu dnia. Niestety wydajność mocno lata na 3070, między 144 a 70 fps. Po dopasowani ustawień graficznych i obniżeniu tekstur z ultra do high miałem dużo mniej stutteringu, niestety fpsy nadal lubiły sobie latać, zwłaszcza gdy było dużo ciał, krwi i ognia/elektryczności na ekranie.
Gameplay loop nadal bardzo proste. Chodzimy głównie po ziemi i nawalamy zombiaki kilkoma typami broni. Czasem jest prosta sekwencja platformowa, trzeba wskoczyć oknem albo przejść po deskach, ale DL2 toto nie jest. Niektóre typy broni są z góry skazane na porażkę, ponieważ mają za mały dmg, za mały zasięg lub są za wolne. Sprawia to, ze połowa broni trafia od razu do plecaka do sprzedania/zezłomowania i po kilku godzinach gry, gdy już je przetestujemy, nie bawimy się dalej w próbowanie ich.
Początkowo miałem bardzo krytyczną opinię o grze. Oczekiwałem otwartego świata, a zamiast tego dostałem latanie w te i we w te przez łączniki między mapami. Potem odblokowała się szybka podróż, ale latania wcale nie było mniej, przez natłok questów pobocznych. Gdybym chciał to mógłbym jeszcze kilkanaście godzin poświęcić na latanie z poradnikiem z yt i szukanie gdzie jest zombiak z kluczem do sejfu. Ano właśnie – sejfy. W grze znajdujemy sejfy, do których klucze dostajemy dużo później. Gdy popchniemy fabułę do przodu to w okolicy pojawi się zombiak z kluczem. Niestety nie jest on nigdzie oznaczony, czasem spotykamy go przypadkiem na drugim końcu miasta, więc bez poradników praktycznie nie da się wszystkiego pootwierać. Co gorsza, klucze nie znikają po otwarciu, przez co pod koniec gry mamy kilkadziesiąt kluczy w inventory i nie wiemy, które są już użyte, a które nie. Nie wiemy też za bardzo który klucz jest do którego sejfu – jest to niby opisane na kluczu, ale ten opis niewiele daje bo mapa jest mało czytelna i przykładowo opis, że to klucz do sejfu w knajpie X nic ci nie powie, skoro nie wiesz gdzie ta knajpa jest, bo nie ma jej na mapie.
Ponadto inventory ograniczone jest do 8 slotów głównych (klawisze 1-8) i 8 dodatkowych (taki jakby plecak). Czyli można mieć tylko 16 broni na raz. No tak średnio bym powiedział. Większość gry latałem z 2-3 broniami dystansowymi i 2-3 broniami melee. Czyli już na start miałem zajęte 6 z 16 slotów. Nie było sensu trzymać więcej „dobrych” broni, nie było też sensu ich naprawiać, bo co chwilę levelujemy i broń podnosimy coraz lepszą. Niestety level scaling całkowicie zabija sensowność inwestowania w upgrade broni na wczesnym etapie. Jeżeli coś nam się spodoba to ewentualnie możemy to schować do szafki a potem zrobić wyrównanie poziomu. Ale taniej wyjdzie zrobić taką broń od nowa na tej samej bazie, jeżeli podniesiemy przysłowiową rurę kilak poziomów wyższą.
Ciekawym pomysłem są dodatkowe efekty na broni: osłabienie (pozwala nam odzyskiwać energię), krwawienie, prąd, ogień, kwas. Głupotą jest natomiast, że niektóre zombie są odporne na niektóre typy obrażeń. Tak, obrażeń, a nie efektów! Bo nie miałbym nic przeciwko temu, żeby bagniak był odporny na kwas, a zombie owinięty drutem kolczastym byłby odporny na krwawienie (chociaż to głupota), ale dlaczego takim zombiakom nie jesteśmy w stanie W OGÓLE zadać obrażeń tym typem broni? Nie wiem. Widocznie naboje kwasowe magicznie odbijają się od nich, w przeciwieństwie do zwykłych nabojów. Podobnie bejsbol nabity gwoździami magicznie nie robi obrażeń, ale taki zwykły drewniany nieulepszony (lub elektryczny lub ognisty) – już tak :D
Narzekam, narzekam, ale prawda jest taka, że w grze zrobiłem wszystkie questy poboczne i misje na zaginionych ludzi. Powiedziałbym, że to 100% gry, ale są jeszcze durne wyzwania typu otwórz 25 sejfów czy zabij 1000 zombie, które dają drobne ulepszenia dmg, hp czy staminy. Ale po prostu nie chce mi się tracić na to czasu. Wolałbym normalny rozwój postaci przez level up, a nie nudne wyzwania.
Aha, jeszcze tak odnośnie level up – daje to tylko zwiększenie hp i podniesienie poziomu dropionych broni. Ponadto dostajemy dodatkową kartę lub slot na kartę. I tyle. Poziom wrogów też rośnie więc używając tej samej broni robimy mniej dmg, dopóki nie wyrównamy jej do obecnego poziomu, a wtedy znowu wrogowie padają na 3-4 hity, z wyjątkiem mocniejszych odmian, którym trzeba szybko ucinać ręce (w większości przypadków to najsłabszy element gwarantujący lepszy drop).
Mamy kilka rzędów (typów) kart, w każdym rzędzie po kilka slotów (finalnie, bo najpierw zaczynamy od 1). Skończyłem grę na maksymalnym, 30 poziomie nie robiąc żadnych aktywności marnujących czas. Po prostu latałem od questa do questa. Już w okolicach 80% ukończenia wbiłem maksymalny level, więc ostatnie misje (w tym te, które wpadają dopiero po ukończeniu wątku głównego) robiłem tylko dla funu z gry i zdobycia legendarnych broni, które są nagrodami w niektórych questach. Szkoda tylko, że nie jest to podane z góry i większość questów nagradza kaszanką.
Podsumowując - Dying Light 2 to jednak klasa wyżej. Tutaj "fajny" jest tylko system walki, ale gra jest ogólnie nijaka i bez szans na dalszy rozwój, z wyjątkiem DLC z 1 nowym obszarem, które zostało już zapowiedziane. A tak to tylko jakieś głupie skiny do coopa i bronie.
P.S. Jeszcze odnośnie trwałości broni i broni palnej. W broni palnej magazynek zapełnia się od nowa sam po zmianie lokacji, ale jak przeładujecie broń to tej straconej amunicji już wam nie uzupełni. Na szczęście amunicja leci z zombie w dobrych ilościach, ale nie hurtowych. Nawet mając broń o 4-5 typach amunicji trzeba będzie czasem przejść na bejsbol. Zużycie broni występuje i zużywają się one szybko, nawet te najwyższej jakości. Przy czym szybko oznacza kilkadziesiąt uderzeń. Już po 1/4 gry zombie się ignoruje i walczy tylko z mocniejszymi (+ szwendaczami które przyjdą gdy walczymy z większymi) więc ta trwałość nie przeszkadza. Znajdujemy też dużo niebieskich i fioletowych broni, więc nawet nie zdążamy zużywać tego co mamy, gdy już wpadają kolejne bronie. Nie ma sensu trzymać się jednej-dwóch dobrych, ulepszonych, bo zaraz wbijemy poziom i ich dmg nie będzie już tak atrakcyjny.

post wyedytowany przez pieterkov 2023-08-19 14:10:03
19.08.2023 14:09
odpowiedz
plolak
48
Generał
5.0

Gra przyzwoita i działa przyzwoicie bo na moim srednim sprzęcie w 4k na wysokich dała radę.
Z wad zły balans poziomu trudności oraz karty które są moim zdaniem porażka.

Skupiając się tylko na grywalnosci A więc kompensujac wady pomocami takie naciągane 8.

Uwzględniając wady balans poziomu trudności (dość trudna momentami) i porażkę z kartami odejmuje 3 punkty.

post wyedytowany przez plolak 2023-08-19 14:10:12
30.08.2023 00:02
majkol3d
odpowiedz
majkol3d
12
Legionista
7.0

Daję ocenę wyższą, niż moje pierwsze wrażenia z gry. Na pewno wygląda bardzo ładnie i chodzi całkiem dobrze (tylko z jakiegoś powodu gra lubiła się crashować w ekwipunku). Charakter gry nawet nie próbuje być poważny i jest nastawiony na zabawę. Szybko odkryłem, że walka jest bardzo prosta i śmierć, choć rzadka to nie ma konsekwencji. Wrogowie są przewidywalni, więc łatwo robić perfekcyjne bloki, dlatego na tym oparłem mój build. Mimo niewielkiej głębi, to gra mnie wciągnęła. W pewnym momencie pojawiła się broń palna, ale w sumie bardzo rzadko czułem potrzebę korzystania z niej. Pod koniec pojawiają się mocniejsi przeciwnicy, ale nasza postać też jest coraz potężniejsza. W systemie z kartami najbardziej przeszkadzało mi, że nie mogę np. korzystać z bloku i uniku, bez zmiany kart. Fabuła choć mało poważna okazała się zaskakująca.

01.01.2024 16:34
SlipKnoTXVI
odpowiedz
SlipKnoTXVI
61
Konsul
7.5

Gra jest bardzo dobra, pod względem graficznym, grywalności ale niebo nocą i księżyc oraz gwiazdy, wyglądają jak z gier z 2006-2007 r. Taki Skyrim graficznie co do nieba nocą, bije o kilka klas.

12.01.2024 20:52
1
odpowiedz
deafone
5
Junior
8.0

Nie wiem skąd te niskie opinie, gra jest miodna. Dostałem dokładnie to co zapowiadali - Dead Island z przymrużeniem oka.

07.04.2024 21:55
👍
odpowiedz
l7153162010
2
Junior

Gra jest po prostu znakomita ale pod jednych warunkiem , trzeba zwiększyć czułość sterowania dość mocno na około 80 procent i wtedy gra wymiata na Xbox s , grafika I rozgrywka jest niesamowita . Jedna z najlepszych gier jakie widziałem

22.04.2024 21:20
Aventador
odpowiedz
Aventador
22
Centurion
Image

Niskie oceny na GOLu są z tego samego powodu co na Steamie (screen).
Niesamowite jak ludzie się zesrali o to xD chciałbym mieć tylko takie problemy w życiu jak oni, że wymagany jest drugi klient gry. Jakby co to zmienia? Nie mogę tego pojąc od kilku lat. Staną się gorszymi ludźmi jak drugiego klienta zainstalują? Społeczeństwo ich wykluczy?
Pal sześć to, że są idiotami, ale nie widzę powodu, żeby oceniać za to grę. Te baty powinien zebrać wydawca.
Ja sobie kupie na steamie, bo lubię mieć wszystkie godziny zliczone w jednym miejscu, zainstaluje epica i o nim zapomnę po minucie gry i o tym, ze w ogóle jest na kompie. Naprawdę to takie bolesne przeżycie?

Edit: do gry wcale nie jest wymagany epic games, ale czego można się spodziewać po osobach z minusowym IQ którzy takie recki dają.

post wyedytowany przez Aventador 2024-04-22 21:22:13
26.05.2024 00:47
😜
odpowiedz
kacperc25
1
Junior

Gra Jest fajna zwłaszcza jak wyszły dwa dlc do gry polecam

27.05.2024 23:24
Senua
odpowiedz
Senua
2
Legionista
Image

Dead Island 1 i Riptide to moje ukochane gry o zabijaniu umarlaków. Jeśli można zabić oczywiście umarlaka:). Dead Island 2 chciałem pokochać, ale wyszło jak wyszło. Cudowna grafika i piękne Los Angeles. Lokacje są naprawdę cudowne. Czujemy to, jak mieszkają sławni oskarowi aktorzy i muzycy. Moja ulubiona bohaterka to Carla. Natomiast gry już nie dałem rady skończyć. Odblokowałem już tą aleje gwiazd i miałem dosyć. Nie chcę mi się rozpisywać. Ale zombiaki które pojawiają się zaraz za plecami gracza to tylko jeden z wielu irytujących czynników przez jakie nie dałem rady dalej grać. Nawet w Far Cry 6 to nie było aż tak nachalne jak tutaj.

27.05.2024 23:32
Senua
😊
odpowiedz
Senua
2
Legionista
Image

:)

28.06.2024 12:34
fakk3
odpowiedz
fakk3
107
Pretorianin

Bardzo mi się podobała. Wielki plus to oprawa audiowizualna i walka. Zombiaki wyglądają naprawdę paskudnie. Zakończenie niestety w stylu... wydamy DLC to się dowiesz, co będzie dalej. Tak czy inaczej seria Dying Light i Dead Island to najlepsze gry o zombie.

12.08.2024 13:19
pyszniak
odpowiedz
pyszniak
21
Chorąży
7.5

Ok. Wczoraj ukończyłem drugie DLC i podsumuję całość.
Cichy kilerek 2023roku.
Super humor połaczony z przyjemną siekanką.
Piękna grafika i świetna muza.
Po prostu bardzo przyjemnie się gra.

Na minus powtarzalność misji oraz przeciwników w późniejszym etapie.

Ale i tak tytuł super. Cały czas chciało się wracać do tego świata i poubijac maczetką kilka zomboli.
Moja ocena 7,5/10

28.09.2024 13:08
odpowiedz
zanonimizowany558287
180
Senator

Wróciłem do gry i ukończyłem ja drugi raz, tym razem z dodatkami. I głównie wypowiem się w kwestii dodatków.
Haus - mocno porąbana miejscówka, zombie to po prostu ubrane w lateks Zombiaki z podstawki. Całkiem fajna, porąbana fabuła. Poza tym oprócz broni kuszy (która jest najmocniejsza kiedy strzelasz zombiakom w łeb, jednocześnie przez to jak są ruchliwe jest trochę bezużyteczna) nie wnosi nic nowego.
Sola - pod względem fabuły także fajna, oferuje o wiele większy teren niż poprzedni dodatek, nowe Zombiaki (ale tylko dwa) i dwie legendarne bronie, z czego kij z piłą mechaniczną która zaczyna się kręcić po kilku atakach dzięki czemu broń jest mocniejsza jest chyba jedną z najfajniejszych i najmocniejszych broni w grze. Druga czyli wyrzutnia pił tarczowych jest ok, ale nic szczególnego. Wkurzał mnie tylko przeciwnik, który jest kopią głównego przeciwnika w dodatku oraz samo finałowe starcie z nim, które jest po prostu męczące i nienajlepiej zaprojektowane. Ale i tak mam wrażenie, że sam dodatek jest lepszy.

PS. Zapomniałem dodać, że dodatki dodają nowe karty umiejętności (oba w sumie chyba 4, ale nie jestem pewien), z czego ten z Haus powodujący wybuch dookoła nas kiedy mamy pełen pasek furii i otrzymamy obrażenia jest także jedną z najlepszych kart w grze.

post wyedytowany przez zanonimizowany558287 2024-09-28 13:31:37
19.11.2024 10:54
dolek_17
odpowiedz
dolek_17
132
pawian_akrobata
8.0

Kupić raczej bym nie kupił ale z PS+ można było spróbować. Gra całkiem spoko, ukończona w ok. 40h. Czas taki duży bo walka z zombiakami spodobała mi się bardziej niż myślałem. Nie wiem jak jest z innymi bohaterami ale Jacob jest spoko. Głupie teksty nawet bawią. Gra to taki film o zombiakach klasy B ale w pozytywnym znaczeniu.

Ogólnie gra na tyle mi się spodobała, że jak będzie w jakiejś promocji to chętnie kupię wersje pudełkową i może jakieś DLC :D

26.12.2024 22:47
😢
odpowiedz
kamo24
2
Junior
4.0

Wg mnie cieniutko. Prawie przeszedłem tę grę. Męczyłem się strasznie. W Dead Island 1 jak i riptide które przeszedłem kilka razy bawiłem się świetnie. Sposoby na zombie dosłownie widowiskowe były. Tutaj bardziej czułem się jak w robocie. Trudno stresująco. Zabijanie zombie albo jednym zamachem naciąganym kilka sekund albo walisz młotem zombiaka do te kilkanaście razy. Eliminowanie tych wysokich twardzieli? Katastrofa.
Gra jest bardzo słabo wyważona pod tym względem , nasz gracz trochę za wolny a przeciwnicy za szybcy, zombie zbyt inteligentni. Powinni się człapać.
Uwaga spoiler , finałowy boss to postaci pierwszego Dead Island czyli rastafarianin biegający szybko, zamiast rąk ma coś na wzór mieczy. Grę da się bezstresowo przechodzi tylko pod warunkiem że grasz przez sieć z kilkoma osobami. W przeciwnym razie mimo umiejętności i duże ilości apteczek plus amunicji i naprawionej broni do 100% nadal możesz skończyć z porażką. Często od wygranej dzieli avie zwyczajne szczęście albo przypadek. Bosowie trudni i brak możliwości ustawienia poziomu trudności.
Gra ma jeden tryb trudności i koniec. Więc gra sie bardzo słabo. Ja cieszę się że kupiłem na świątecznej przecenie to chociaż nie żałuję tak bardzo. No a fabuła , jak to fabuła nowych gier , słaba płytka i zupełnie nie wciągająca , żero intrygi, klimat bardziej śmieszniejszy niż straszny, muzyka jak z miłosnego serialu dla 18 latek.
Wg mnie dało się to zrobić dużo ciekawiej!
Mocne 4 tylko ze względu na grafikę i widoki.

04.01.2025 19:58
antoniio
odpowiedz
antoniio
78
Pretorianin

Nie no gra jest nudna, momentami mamy stawiane cele żeby zrobić to samo tylko w kółko (zabijać zombiaki w tylko jeden określony sposób i tak kilka fal, ok niczego innego nie oczekiwałem, ale jest to za mocno przeciągnięte), nasza postać porusza się wolno, uniki czy bloki za dużo nie pomagają, bo zombiaki spawnują się tuż za nami. Jak już pokonamy specjalnego zombi to ten zaczyna pojawiać się na mapie często jak nie bardzo często, co po czasie zaczyna denerwować, niektóre można minąć, ale są takie które szybko biegają, wystarcz że zaczniemy z nimi walkę i kolejne 5 pojawia sie tuż obok. Co do fabuł jakaś tam jest, z początku myślałem, że fajnie do tego podejdą z humorem pobawią sie motywami z filmów o zombie, ale musieli dodać na naszej drodze kilka strasznie irytujących postaci, które ani nie giną, ani nie możemy ich zaatakować. Także to też słabo. Cutscenki na szczęście można pomijać. Walki z wspomnianymi wcześniej bosami są też niektóre mocno irytujące, a czasem zabugowane także jak komuś się uda to przebrnie przez to w miarę szybko.

post wyedytowany przez antoniio 2025-01-04 19:59:58
08.01.2025 16:24
mastarops
odpowiedz
mastarops
143
Generał
7.5

Bardzo spoko gra. Fajnie się walczy, fabuła nawet OK, animacje i dialogi zrobione dobrze - grałem Carlą. Graficznie bardzo dobrze, 60 FPS, nie zauważyłem spadków.

Na minus crafting i leveling - strasznie męczyłem się na początku bo byłem 1-2 levle za wrogami, walki z bossami były dla mnie nie do ukończenia ale wystarczyło zrobić kilka side questów i było ok. Crafting wymaga często rzadkich składników, więc jak to zwykle robię w tego typu grach oszczędzałem je by ich nigdy nie użyć :)

System kart bardzo fajny, pozwala na eksperymentowanie.

Polecam, zwłaszcza, że można nówkę za kilkadziesiąt zł kupić.

17.03.2025 15:39
mackal83
odpowiedz
mackal83
152
Konsul
5.5

Na dłuższą metę straszny średniak z kretyńskimi dialogami.
Wolę mimo wszystko Dying light 2 z poważniejszą i mroczniejszą fabułą oraz eksploracją.
Przeszedłem tylko fabułę główną(24/24)z kilkoma pobocznymi questami ,ale im dalej tym trudniej jeśli chodzi o solo(ostatecznie wbiłem 22 level) i całe szczęście, że pod koniec gry dołączył do mnie jakiś gracz dzięki ,któremu udało się przejść finałowego bossa. Szkoda tylko, że nie pomyślałem o kooperacji(publiczna) wcześniej to bym zaoszczędził sporo czasu ,bo w tej grze bardzo często się ginie,a wrogów czasem trzeba uderzać kilkadziesiąt razy,a ty jesteś nie raz martwy na 2-3 hity.
System rozwoju postaci jak dla mnie leży i nie ma porównania z Dying light 2.

post wyedytowany przez mackal83 2025-03-17 15:43:31
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze