

Najciekawsze materiały do: Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut

Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut - Brothers to the End. A Prequel to the Sega Genesis Shadowrun game v.4-10-22
modrozmiar pliku: 22,3 MB
Brothers to the End. A Prequel to the Sega Genesis Shadowrun game. to modyfikacja do gry Shadowrun: Dragonfall, której autorem jest The Juice.
- Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut - mod Clean Fire Dragonfall v.0.56beta - 4,4 MB
- Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut - mod Underground Fight Club Dragonfall v.8.05 - 162,9 KB
- Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut - mod Shadowrun Unlimited v.1.201 - 30,8 MB
- Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut - mod Shadowrun Soundtrack Manager v.1.0 - 476,2 KB
- Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut - mod Los Angeles UGC v.0.1 - 418,1 KB

Shadowrun Trilogy za darmo na GOG.com
wiadomość25 czerwca 2021
Do 28 czerwca na GOG.com zdobędziecie za darmo Shadowrun Trilogy, czyli trzy części cyklu klasycznych turowych gier RPG.
![Hitman od dziś za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]](/i/w/h1/720_336236607.jpg)
Hitman od dziś za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]
wiadomość27 sierpnia 2020
Dziś od godziny 17:00 czasu polskiego na platformie Epic Games Store będzie można zdobyć za darmo Hitmana z 2016 roku oraz zestaw RPG-ów Shadowrun Collection. Gry będą dostępne bezpłatnie do 3 września.

Wieści ze świata (ESO, The Raven Remastered, AO Tennis, Shadowrun: Dragonfall) 10/01/2018
wiadomość10 stycznia 2018
Dziś piszemy o zapowiedzi dużej aktualizacji i DLC Dragon Bones do MMO The Elder Scrolls Online, marcowej premierze remastera przygodówki The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei, wersji PC sportowego symulatora AO Tennis i odtworzeniu Shadowruna na SNES-a (1993) wewnątrz Shadowrun: Dragonfall. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
- Najlepsze gry mobilne bez mikropłatności (#8 – cyberpunk) 2016.03.24
- Najlepsze gry mobilne bez mikropłatności (#2 – RPG) 2016.01.28
- Promocje mobilne na weekend 16-17 maja (m.in. The Room Two, Tablet Tennis Touch, Shadowrun) 2015.05.16
- Gry mobilne w natarciu! Tydzień z GramyNaWynos.pl (1-7 grudnia) 2014.12.07
- Shadowrun: Dragonfall – cyberpunkowe cRPG na iOS i Androidzie 2014.12.06
- Wieści ze świata (Shinra Technologies, Need for Speed Rivals, Shadowrun: Dragonfall) 18/9/14 2014.09.19
- Wieści ze świata (Galactic Civilizations III, Shadowrun: Dragonfall, Q.U.B.E. 2) 18/8/14 2014.08.18

W oczekiwaniu na Baldur's Gate 3 - najlepsze izometryczne gry RPG
artykuł15 sierpnia 2021
Baldur's Gate 3 może okazać się zbawicielem izometrycznych RPG, które powoli znów osuwają się w niszę. Na premierę pełnej wersji jeszcze poczekamy, więc zobaczcie, czym możecie umilić sobie odliczanie do tego wydarzenia.
- Niedosyt cyberpunka - to czułem, śledząc fabułę Cyberpunka 2077
- Cyberpunks Not Dead, czyli w co zagrać czekając na Cyberpunk 2077
- Cyberpunks Not Dead, czyli w co zagrać czekając na Cyberpunk 2077
- Role play na turowo – 25 najlepszych taktycznych gier RPG
- Role play na turowo – 25 najlepszych taktycznych gier RPG

@up- Nie był pijany (chyba)
Pierwotnie Dragonfall było rozszerzeniem, które wymagało podstawowej wersji gry. Dopiero wersja "Director's Cut" jest samodzielna i nie wymaga podstawki.

Wyświetlana ocena to ocena czytelników... Ktoś trolluje? Gierka jest naprawdę niezła.
Gra jest nudna i dretwa nigdy przy grze nie usnalem a tu masz akurat przy niej az 2 razy ale nie przez to ze wciaga tylko przez to ze strasznie nudna a zagrac musialem praca jak praca :)
I gre oceniam jednak na 5/10 wiecej nie dam mniej bym mogl ale niech strace :) Bo prawidlowo dalbym jej 3,5 .
Gra jest pewnie świetna, bo nawet na metacritic wysoko oceniona, ale ode mnie też gra dostaje 0/10. Nie ma PL więc nie pogram. Na zachętę twórcom daje 0,5pkt.

15h za mną i póki co wrażenia jak najbardziej pozytywne. O ile Shadowrun Returns odpychał mnie swoją miałkością i wyraźnymi brakami, tak Shadowrun: Dragonfall Director's Cut to jedno z większych zaskoczeń wśród tytułów z zeszłego roku. Względem pierwszej części znacznie poprawiona i rozbudowana na każdym polu, zwłaszcza fabularnym. W końcu dostajemy naprawdę świetnie napisaną historię, która niesamowicie wciąga, a dopełniają ją równie solidnie zarysowane postaci- zarówno te z naszej drużyny, jak i NPC, z którymi po ukończonej misji można porozmawiać na nowe tematy, odkryć więcej niuansów z ich przeszłości czy trapiące problemy.
Im dalej zagłębiam się w tę grę, tym lepiej rozumiem drugie miejsce cRPGa roku 2014 (wybór zarówno redakcji jak i czytelników) na RPG Codex.
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9721
A ocena na GOLu? Cóż, gimbusy oderwały się od swoich konsol i nie rozumieją, że są jeszcze gry, które mogą wymagać użycia szarej komórki, lub dwóch zamiast naparzania w button na padzie i zbierania bezużytecznego lootu, lub też uporczywie odmawiają nauki języka, w odwecie zaniżając ocenę. Ich strata :]
Osobiście polecam.
[Jestem niesłyszący]
Trzeba być wielkim ignorantem, żeby dać tej grze aż 1-3 /10 ! Po prostu brak mi słów! XD Albo nie grali w tej dodatku, albo nie znają j.angielskiego!!! Albo mają uczulone na turowe i wolą całkowicie otwarty świat a la Skyrim. Albo to robota trolle. Ja daję tej grze ocena 9/10.

Oczywiście że gra jest świetna, szkoda tylko że nikt się nie pokusił o jej przetłumaczenie, ale może GPP się tym zajmie. Ode mnie także !

W końcu znalazłem czas, by przejść całą grę (przy okazji sprawdzając dwa różne zakończenia), jakieś 36h mi to zajęło.
Moja opinia o grze się nie zmieniła, to niezwykły przypadek produkcji, która trzyma wysoki poziom do samego końca. Może i pod względem gameplayu ustępuje takiemu Divinity: Original Sin, ale fabularnie gniecie tamtą produkcję. Z wielkim zaciekawieniem wypatrywałem jak dalej potoczy się ta cała historia i nie czuję się zawiedziony. Nasi towarzysze im bardziej się przed nami otwierają, im więcej poznajemy z ich przeszłości, tym bardziej zaskakują swoją głębią.
Jeden z moich faworytów 2014 roku.

--->Herned - najsmutniejsze w tym jest to że gra nie dostała polskiej paczki, dlatego wiele osób w Polsce nawet nie miały okazji jej poznać. Uważam podobnie jedna z najciekawszych gier rpg 2014 roku.
Boli mnie społeczność tej strony. 4.2 / 10 to tak naprawdę kiepska wizytówka GOLa, a nie Shadowrun'a.
Wynika to z tego, że wypowiadają się tu albo takie typy jak misteriogimbusista, który spuszcza się nad Inquisition, albo upośledzeni, którzy nie potrafią dwóch słów po angielsku powiedzieć. Garstka osób potrafiących docenić kapitalną fabułę i klimat nie podniesie niestety oceny, całe właśnie szczęści, że jest taki metacritic.

@droovihn23
Święte słowa +1 :). Niestety GOL to nie jest serwis promujący dobre RPG-i tylko serwis promujący gry AAA, totalny mainstream, który się sprzedaje. Część społeczności tutaj jest naprawdę spoko, ale reszta nie trzyma już poziomu. Smutne :(
Średnia 4.2/10 dla jednej z lepszych gier RPG ostatniej dekady?! Szczerze gratuluję czytelnikom GOLa. Nie potrafię sobie w żaden logiczny sposób wytłumaczyć tej oceny, serio. Kompletna pomyłka.
Apel do bardziej kumatych: jeśli cenicie sobie nietuzinkowe RPGi z doskonałym klimatem, fabułą, światem, postaciami i soundrackiem to nie sugerujcie się tą średnią. Kupujcie w ciemno. 40zł za wersję Director's Cut to najlepszy stosunek ceny do jakości jaki można znaleźć obecnie na rynku. Minimum 30 godzin doskonałej produkcji.
@up podpisuje się pod tym rękami, nogami i czym tylko jeszcze mogę otrzymać pióro. Wszak nie ma sensu pruć se nerwów, po prostu GOla zdominowały dzieciaczki jarające się zbieraniem minerałów i włosów z dupy rozrzuconych po cały kontynencie jakiegoś Inquisition czy innego gniota. Generalnie się ocenami nie przejmować a mieć własne zdanie wypada, ale jak juz ktoś musi to ot choćby: http://www.metacritic.com/game/pc/shadowrun-dragonfall---directors-cut
i wiele więcej lepszych ocen w sieci.

@jęczmienię
Wszak nie ma sensu pruć se nerwów, po prostu GOla zdominowały dzieciaczki jarające się zbieraniem minerałów i włosów z dupy rozrzuconych po cały kontynencie jakiegoś Inquisition czy innego gniota.
Nie tylko dzieciaczki w postaci użytkowników, ale również niektórych "redaktorów" ;)
Nie no, jedyna kompromitacja redaktorów póki co to że nie ma w ogóle recenzji... Co ciekawe podstawkę Shadowruna, która od Dragonfalla jest nieporównywalnie gorsza ocenili i to całkiem dobrze.

To się zgadza. Od siebie dodam, że za kolejną kompromitację uznaje wystawienie Dragon Age: Inkwizycja oceny 9.5 i uznanie go za jednego z najlepszych cRPGów ostatnich lat. WTF? :(
Te dzisiejsze młodzieży... :D
[Usunięty komentarz]
Nie tutaj. Sorry. :P
Ocena 4.9....brak mi słów.
Jeden z najlepszych RPgów ostatnich lat. To bardzo dobrze pokazuje zjazd po równi pochyłej tego portalu i jego użytkowników.
Po samej wypowiedzi oceniającego i komentarzach mogę stwierdzić, że gra zasłużyła na co najmniej 8/10 bo nie podoba się niedorozwiniętym polaczkom, którzy nie umieją angielskiego i cokolwiek oprócz celowania jest dla nich w grach zbyt skomplikowane. Ci nawet jednego zdania nie umieją poprawnie sklecić. Idźcie sobie pograć w COD'a nowego jeśli wam pójdzie na kompie za hajs rodziców/hajs z pisania beznadziejnych recenzji.
Czy można już wymieniać się przedmiotami i bronią między członkami drużyny i poprawiać samodzielnie statystyki towarzyszy?
Jeden z najlepszych drużynowych RPGów ostatniej dekady. Dobra fabuła, świetni towarzysze, bardzo ciekawy świat i znakomity klimat. Możliwość ukończenia zadań na wiele sposobów, poprzez wykorzystanie umiejętności, w które inwestujemy w trakcie rozrgrywki. Za minus tej produkcji można uznać nie do końca wykorzystany potencjał Matrixa, którego użytkowanie staje się po pewnym czasie nużące. Na niezbyt pozytywny odbiór tego trybu wpływają także dosyć częste bugi, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć podczas korzystania z niego. Jenak jeśli przymknie się oko na te niedogodności Shadowrun: Dragonfall zapewni nam dziesiątki godzin wspaniałej przygody.
Jak wam redakcjo nie wstyd, że dwie świetne gry cRPG są bez recenzji? Mówię o jednej wybitnej - czyli Dragonfall, i o drugiej po prostu bardzo dobrej - Lords of Xulima.

Gra bardziej przypomina szkolny projekt szesnastolatków inspirowany xcomem, niż profesjonalny produkt. Turowy gameplay zrobiony przez ludzi nie majacych bladego pojecia jak to ugryźć. Już drugi raz sie odbiłem po zaledwie kilku godzinach rozgrywki. Świat i towarzysze może i bardzo ciekawi ale nigdy ich nie poznam ze względu na szyderczo kulawą rozgrywkę.
Jeśli komuś naprawdę nie zależy na gameplayu być może gra mu podpasuje. Moim zdaniem w grach fabuła powinna wspierać i wzbogacać rozgrywkę poprzez zapewnianie kontekstu lub stanowić stanowić centrum rozgrywki. Tutaj występuje bardziej jako marchewka, w sensie: "przetraw jeszcze jedną walkę to może stanie się coś ciekawego". Szczerze uważam, że produkt byłby znacznie lepszy jako klikana Visual Novel z całkowicie wyciętym gameplayem.
Podobną krytykę miałem w stosunku do Pillars of Eternity, gdzie rozgrywka bardziej przeszkadzała w opowiadaniu historii niz jej pomagała. Jednak nawet w Pillarsy gra się nieporównywalnie lepiej niż w Shadowruna. A szkoda.
Komentarz wstawiam bardziej dla siebie, żeby nigdy nie instalować trzeci raz tego crapu.
Do fanów, którym rozgrywka nie przeszkadza: bardzo się dla was cieszę i trochę zazdroszczę. Osobiście zdzierżyć tego nie mogę a naprawdę próbowałem dać grze szansę.

Świetna fabuła, fajne i ciekawe postaci , dobre dialogi, super klimat. Niestety rozgrywka zawodzi. Bardzo dobrze to napisał
Grając w Dragonfall'a, można się po części poczuć tak, jakby się czytało książkę, bądź komiks - tak bardzo jest tu rozbudowana historia.
Ogólnie to kawał porządnego cRPG'a, nie spodziewałem się, że będzie aż tak długi, jako że nastawiałem się, iż będzie to "rozszerzenie", a to po prostu kolejna odsłona. Za nic nie nazwałbym tego żadnym dodatkiem, ani niczym w tym stylu.
Jedyny mankament to to, że gra czasami zawieszała mi się, gdy następowała kolej wroga i musiałem wczytywać... iście irytujące. Poza tym, nie mam zastrzeżeń.
W tej grze posiadamy naprawdę spory wpływ na przebieg wydarzeń i to jest ciekawe. :)
Przede wszystkim to wcale nie jest dodatek, a pełnoprawna odsłona. Przeszedłem go w dwa razy dłuższym czasie niż Returns. Nie ma żadnych zmian w stosunku do Returns w mechanice i interfejsie (poza tym, że wreszcie go przeskalowano i nie zajmuje już nieproporcjonalnie dożo ekranu), ale na pewno nie można określić Dragonfall jako dodatku.
Trochę żałuję, że dalej nie możemy wymieniać ekwipunku pomiędzy członkami drużyny i taktyka jest uboga, ale produkcja oferuje dobrą zabawę.
Mimo wszystko jestem zdania, że gra wygląda nieco jak jakiś produkt testowy. Brakuje jej wielu rozwiązań, które mogłyby uczynić z niej na prawdę produkt na wiele godzin (mapa, wspomniana wymiana ekwipunku pomiędzy członkami drużyny, możliwość dowolnego poruszania się pomiędzy lokacjami, konieczność oszczędzania amunicji, etc.).