Najciekawsze materiały do: Spacebase DF-9
Spacebase DF-9 - premiera symulatora stacji kosmicznej Double Fine
wiadomość28 października 2014
Wczoraj w serwisie cyfrowej dystrybucji Steam oficjalnie zadebiutowała pełna wersja gry Spacebase DF-9. Niezależna strategia ekonomiczna studia Double Fine do tej pory była dostępna w ramach wczesnego dostępu w usłudze firmy Valve.
Spacebase DF-9 - Tim Schafer tłumaczy wczesne zakończenie prac
wiadomość22 września 2014
Tim Schafer, współzałożyciel studia Double Fine, postanowił wytłumaczyć fanowskiej społeczności powody wcześniejszego zakończenia prac nad grą Spacebase DF-9. Głównym powodem porzucenia projektu już w październiku tego roku są niezadowalające wyniki finansowe.
Double Fine porzuca Spacebase DF-9
wiadomość19 września 2014
Patch 1.0 do Spacebase DF-9 ukaże się za niecały miesiąc i nie wprowadzi do gry zbyt wielkich zmian. Po premierze finalnej wersji tej strategii ekonomicznej, studio Double Fine Productions nie będzie tworzyło nowej zawartości. Zamiast tego twórcy udostępnią kod źródłowy produkcji społeczności modderskiej.
10 najgorszych gier, które znajdziecie na Steamie
artykuł16 października 2021
Dobre gry cieszą się zasłużoną popularnością, a kiepskie kończą w zapomniane cyfrowej otchłani. Gdyby tylko życie fana cyfrowej rozrywki było tak proste… Dlatego dziś bierzemy na tapet 10 najgorszych gier ze Steama, o których wszyscy słyszeli.
po obejrzeniu trailerów i gameplayów nie mogę się doczekać premiery
tez czekam na te gre. jak sie bliżej przyjrzeć tej grze, to jest to rim world w kosmosie.
i sie zastanawiam czy kupić teraz wczesny dostęp czy poczekać na premierę?
Gra zapowiada się fajnie, ale ma jeszcze kilka błędów. Najpoważniejszy to podświetlanie korytarzy. Gdy brakuje powietrza to miga na czerwono, gra potrafi się zbugować i pomimo podłączenia do sprawnego systemu korytarze są oznaczone na szaro, trzeba wyjść, zapisać grę i po wczytaniu jest już ok. Mało czytelny system podświetlania podłóg, można przegapić gdzie jest dziura i którędy ucieka powietrze. W taki sposób straciłem prawie pół bazy zanim znalazłem dziurę. Jest niby ukrycie ścian ale nie zawsze to pomaga. Gra nie posiada opcji obrotu mapy, albo ja jej jeszcze nie znalazłem. Inteligencja kosmonautów też nie zachwyca, potrafią się zamknąć podczas budowy nowego pokoju i wtedy na szybko trzeba im budować drzwi. Postacie lubią się tez zawiesić i często giną przez brak powietrza lub z głodu.
Jak na alfę gra prezentuje się bardzo dobrze. Wiadomo, są bugi, ale te "krytyczne" zostają szybko naprawione, a pozostałe zwykle łatwo jest ominąć. Zawartości jest oczywiście bardzo mało i jak już się człowiek nauczy, jak zbudować działającą bazę, to dalej nie ma prawie nic do roboty. Jeśli jednak deweloperzy się postarają to wyjdzie świetna gra.
Jeśli jednak deweloperzy się postarają to wyjdzie świetna gra.
Gra wyjdzie, ale nie będzie świetna. Kasa się skończyła, gra w EA się słabo sprzedała więc trzeba zwijać interes. Jak widać ekipa Schafera jest tak świetna, że w ciągu miesiąca doprowadzi grę z alphy do pełnej wersji z pominięciem bety. Pan Schafer widać postanowił podążać śladem Molyneuxa.
Wiem o tym. Nie ma to jak strzelić sobie w obie stopy i kolana równocześnie. Zadziwia mnie sposób, w jaki tę grę tworzyli. Pierwsze dwa update'y wyszły z miesięcznym odstępem, następny zajął im dwa, kolejny trzy, a obecny cztery. Chyba ich głównym zajęciem było przejadanie tych 400,000$(800,000?). Nie wiem, jak oni zamierzali ludzi przyciągnąć grą na pięć godzin- tyle czasu po nauczeniu się jak grać mijało przyjemnie. Jeszcze miesiąc przed obwieszczeniem porzucenia projektu zapewniali, że nic takiego nie zrobią, że nie są byle indie. A teraz na ludzi leją i udają, że to deszcz. Na kilometr widać, że to szkielet gry, a Schafer twierdzi, że to pełna gra.
Cóż, szkoda. Gra miała potencjał, a i pomysły były ciekawe. Żal mi tych, którzy wsparli grę dość dużą sumą :( Heh... z Double Fine będzie jak z firma od Mechwarriora. Wyskoczą z nowym projektem i nie dostaną za niego złamanego centa. Ta firma chyba będzie już skończona. Ludzie jednak nie zapominają takich rzeczy i bardzo dobrze.
No to teraz nadzieja w jakimś sprytnym i myślącym modderze, który pociągnie temat dalej ( mają udostępnić też source code ). Może jeszcze coś z gry będzie, lecz nie będzie to już zasługą tFurców.
Nie no 19, przeciez to prawie 100zl. Poje....... ich. Napewno. Wszyscy(prawie) na steam smieja sie z tworcow tejze gry, ze skonczyli szybko zeby oddac?(za 19) gre modderom. Przegiecie. Ja pogralem w ostatnia wersje, byla to Alpha, bo panowie pomineli bete(termin!! termin!!). Gra jak napisal wyzej @Maddred jesli zostanie zmoddowana, moze... bedzie cos z tego.
To ta gra juz wyszla? Myslalem ze byla w bardzo wczesnym stanie, chyba przesadzaja znowu, gry powinny wychodzic jednak gotowe.
Wersja 1.0 wyszła parę dni temu.... po alphie 6. I jeżeli to wszystko, co gra ma do zaoferowania to nie warto wydawać pieniędzy. Kolejna produkcja po KSP czy Prison Architect, która pozostanie "wieczną alphą" (bo numerek 1.0 nie ma tu za wielkiego znaczenia). Szkoda, bo zapowiadała się bardzo fajnie.