Najciekawsze materiały do: Fracture
Fracture - recenzja gry
recenzja gry27 października 2008
Światowa premiera 7 października 2008. Idealny przykład na to, jak nowatorski pomysł potrafi rozłożyć całą grę.
Fracture już w sklepach
wiadomość8 października 2008
Koncern LucastArts poinformował nas o wprowadzeniu swojej najnowszej propozycji na półki amerykańskich sklepów. Już w najbliższy piątek, a więc 10 października, podobny ruch wykonany zostanie także w krajach Unii Europejskiej. W Polsce dystrybucją gry zajmie się firma Licomp Empik Multimedia.
18 września zagramy w demo Fracture
wiadomość11 września 2008
Firma LucasArts poinformowała wczoraj, że już 18 września, czyli w najbliższy czwartek, do usług sieciowych Xbox Live Marketplace i PlayStation Network trafi demo Fracture, futurystycznej gry akcji autorstwa Day:1:Studios. Wcielimy się w nim w Jeta Brody'ego, żołnierza Sojuszu Atlantyckiego i rozpoczniemy naszą misję zdławienia powstania Republiki Pacyficznej.
Znamy datę premiery Fracture
wiadomość22 lipca 2008
W październiku zaczyna panować coraz większy ścisk. Do zapowiedzianych na ten miesiąc co najmniej kilku wartych uwagi tytułów dołączył właśnie kolejny. Premiera Fracture, gry akcji, w której wydarzenia na ekranie śledzimy z perspektywy trzeciej osoby, została wyznaczona przez firmę Lucasarts na siódmy dzień tego miesiąca.
- Premiery gier w Polsce (13-19 października) 2008.10.20
- Nadchodzą dema Alone in the Dark oraz Fracture 2008.05.30
- Fracture ma nowego głównego bohatera 2008.01.21
- Fracture również na PC? 2007.08.24
- GOL na E3 2007: Fracture 2007.07.14
- Co i kiedy LucasArts zaprezentuje na E3? 2007.07.11
- Fracture - gra akcji nowej generacji od LucasArts 2007.05.04
Ćwierć wieku LucasArts
artykuł14 sierpnia 2007
Lubią ryzykować. Stworzyli grę na pecety, która nie uruchamiała się bez joysticka. Gdy granie przez sieć jeszcze raczkowało, wydali pozycję, która sprawdzała się wyłącznie w multiplayerze - LucasArts. Tworza gry od ćwierć wieku.
co to za gra?
koleś git ------>
Fracture jest grą akcji, ukazaną z perspektywy trzeciej osoby. Niniejsza pozycja została stworzona przez ludzi, którym zawdzięczamy m.in. popularny cykl MechAssault. Pozwolono nam przenieść się na pole walki z drugiej połowy XXII wieku (konkretnie mowa o roku 2161). Developerzy zaprezentowali futurystyczny konflikt pomiędzy dwoma przeciwległymi krańcami Stanów Zjednoczonych, podzielonymi w wyniku straszliwej katastrofy naturalnej – gigantycznej powodzi na obszarze dorzecza Missisipi. Wojnę toczy zachodnia Republika Pacifica (wspierana przez siły azjatyckie i wyspecjalizowana w manipulacjach genetycznych) oraz wschodni Sojusz Atlantycki (związany z Europą i opierający swoje działania na cybernetyce).
Rola głównego bohatera przypadła gotowemu na wszystko żołnierzowi imieniem Mason Briggs, walczącemu po stronie tego drugiego ugrupowania i dysponującemu znakomitym wyszkoleniem w dziedzinie nowoczesnej techniki wojennej, nazwanej w militarnym żargonie Deformowaniem Terenu. Protagonista wykorzystuje więc m.in. specjalne granaty tektoniczne, aby powodować wypiętrzenie się konkretnego kawałka ziemi w celu zniszczenia wrogiego oddziału lub utworzenia przejścia do wcześniej niedostępnego obszaru. Z kolei odpowiednie używanie wyrzutni rakiet owocuje powstawaniem ogromnych kraterów. Wszystko wygląda naturalnie za sprawą płynnej grafiki i solidnego systemu fizycznego. Rzecz jasna na wirtualnym polu bitwy jednocześnie walczy mnóstwo pojedynczych żołdaków, a zatem futurystyczna wojna w grze Fracture ma naprawdę spektakularny wymiar.
w skrócie napierdzielanka w której robisz co chcesz z ziemią. xD
ta gra jest jednak przestrzelona, pozdrawiam.
Zajebista gra! Nie wiem czemu takie słabe oceny!
Przeszedłem połowę gry, dalej mi się nie chciało, nuda nuda i jeszcze raz nuda ! Grasz, a nie wiesz o co w tym wszystkim chodzi. I do tego beznadziejna kreacja postaci, przeciętna grafika i dźwięk, niedopracowany tryb online, przeciwnicy to klony, ogólny brak szlifów. A na plus - fajny wstęp i deformacja terenu. Dzięki możliwości deformowania terenu, wiele elementów otoczenia można przesunąć lub zniszczyć. Szkoda, że prócz wątpliwych walorów wizualnych, nie ma to większego wpływu na rozgrywkę. Moje pierwsze wrażenie było niesamowite ! A potem nic dodać nic ująć. Na założenie gry pomysł był genialny, szkoda jednak, że realizacja kuleje na całej linii.
Krótko - średnia. 6/10