Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 28 lutego 2006, 12:49

autor: Jacek Hałas

GTI Racing - test przed premierą - Strona 2

GTI Racing ma szansę stać się udaną ścigałką. Czy tak będzie? Na parę tygodni przed premierą wciąż ciężko na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć.

Przeczytaj recenzję GTI Racing - recenzja gry

W ostatnich miesiącach mieliśmy do czynienia z prawdziwym wysypem PeCetowych ścigałek i nie zanosi się na to, żeby sytuacja ta w najbliższym czasie miała ulec zmianie. Lada dzień na polski rynek powinna trafić trzecia odsłona kultowego Race Drivera, a w kolejce czekają inne ciekawe produkcje, takie jak chociażby Crashday czy drugi FlatOut. Do tej walki aktywnie zamierza się również włączyć rodzimy Techland, tym razem dając możliwość pokierowania kilkudziesięcioma modelami aut, pochodzącymi prosto z Wolfsburga i wyświetlanymi dzięki autorskiemu silnikowi graficznemu, który w przeszłości wykorzystano już przy okazji wydania słynnego Xpand Rally. Warto jednocześnie zauważyć, iż produkcji tej stosunkowo ciężko będzie się przebić. GTI Racing będzie musiał konkurować z wspomnianą już sagą autorstwa Codemasters, czy też wydaną jakiś czas temu kontynuacją serii World Racing. Czy rodzima produkcja wyjdzie z tej potyczki zwycięsko? Pomimo tego, iż do premiery finalnej wersji GTI Racing pozostał niecały miesiąc, nie można jeszcze wystawić jednoznacznego stwierdzenia na temat przewidywanej jakości finalnego produktu. Po więcej szczegółów na temat najnowszego dziecka Techlandu zapraszam do dalszej części artykułu.

Oto jeden z ciekawszych błędów testowej wersji gry. :-)

Udostępniona mi grywalna wersja GTI Racing, na podstawie której przygotowany został ten tekst, była niestety bardzo okrojona. W rezultacie mogłem zapoznać się jedynie z kilkoma podstawowymi elementami rozgrywki. Nie mogłem natomiast szerzej rozeznać się w tych kwestiach, które zadecydują o jakości finalnego produktu. Poniższy artykuł nie należy więc stawiać na równi z wydaniem ostatecznego werdyktu, gdyż całej masy interesujących rzeczy nie mogłem w żaden sposób przetestować. Omawiana wersja gry pozwalała zapoznać się z kilkoma przykładowymi trasami, typami wyścigów oraz samochodami. Mogłem dowiedzieć się w jaki sposób skonstruowany zostanie tryb kariery, niestety bez możliwości zagłębienia się w jego poszczególne elementy.

Jacek Hałas

Jacek Hałas

Z GRYOnline.pl współpracuje od czasów „prehistorycznych”, skupiając się na opracowywaniu poradników do gier dużych i gigantycznych, choć okazjonalnie zdarzają się i te mniejsze. Oprócz ponad 200 poradników, w swoim dorobku autorskim ma między innymi recenzje, zapowiedzi oraz teksty publicystyczne. Prywatnie jest graczem niemal wyłącznie konsolowym, najchętniej grywającym w przygodowe gry akcji (najlepiej z dużym naciskiem na ciekawą fabułę), wyścigi i horrory. Ceni również skradanki i taktyczne turówki w stylu XCOM. Gra dużo, nie tylko w pracy, ale także poza nią, polując – w granicach rozsądku i wolnego czasu – na trofea i platyny. Poza grami lubi wycieczki rowerowe, a także dobrą książkę (szczególnie autorstwa Stephena Kinga) oraz seriale (z klasyki najbardziej Gwiezdne Wrota, Rodzinę Soprano i Supernatural).

więcej

Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4
Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4

Przed premierą

Największy rywal Diablo obrał kurs kolizyjny i planuje pokrzyżować plany Blizzarda. Path of Exile 2 to w zasadzie całkiem nowa gra i wygląda na to, że na rynku gier hack’n’slash dojdzie do pojedynku samców alfa o przewodnictwo w stadzie.

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Przed premierą

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.