GTI Racing - test przed premierą
GTI Racing ma szansę stać się udaną ścigałką. Czy tak będzie? Na parę tygodni przed premierą wciąż ciężko na to pytanie jednoznacznie odpowiedzieć.
Przeczytaj recenzję GTI Racing - recenzja gry
Artykuł powstał na bazie wersji PC.
W ostatnich miesiącach mieliśmy do czynienia z prawdziwym wysypem PeCetowych ścigałek i nie zanosi się na to, żeby sytuacja ta w najbliższym czasie miała ulec zmianie. Lada dzień na polski rynek powinna trafić trzecia odsłona kultowego Race Drivera, a w kolejce czekają inne ciekawe produkcje, takie jak chociażby Crashday czy drugi FlatOut. Do tej walki aktywnie zamierza się również włączyć rodzimy Techland, tym razem dając możliwość pokierowania kilkudziesięcioma modelami aut, pochodzącymi prosto z Wolfsburga i wyświetlanymi dzięki autorskiemu silnikowi graficznemu, który w przeszłości wykorzystano już przy okazji wydania słynnego Xpand Rally. Warto jednocześnie zauważyć, iż produkcji tej stosunkowo ciężko będzie się przebić. GTI Racing będzie musiał konkurować z wspomnianą już sagą autorstwa Codemasters, czy też wydaną jakiś czas temu kontynuacją serii World Racing. Czy rodzima produkcja wyjdzie z tej potyczki zwycięsko? Pomimo tego, iż do premiery finalnej wersji GTI Racing pozostał niecały miesiąc, nie można jeszcze wystawić jednoznacznego stwierdzenia na temat przewidywanej jakości finalnego produktu. Po więcej szczegółów na temat najnowszego dziecka Techlandu zapraszam do dalszej części artykułu.
Udostępniona mi grywalna wersja GTI Racing, na podstawie której przygotowany został ten tekst, była niestety bardzo okrojona. W rezultacie mogłem zapoznać się jedynie z kilkoma podstawowymi elementami rozgrywki. Nie mogłem natomiast szerzej rozeznać się w tych kwestiach, które zadecydują o jakości finalnego produktu. Poniższy artykuł nie należy więc stawiać na równi z wydaniem ostatecznego werdyktu, gdyż całej masy interesujących rzeczy nie mogłem w żaden sposób przetestować. Omawiana wersja gry pozwalała zapoznać się z kilkoma przykładowymi trasami, typami wyścigów oraz samochodami. Mogłem dowiedzieć się w jaki sposób skonstruowany zostanie tryb kariery, niestety bez możliwości zagłębienia się w jego poszczególne elementy.