Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 18 kwietnia 2016, 15:05

Analizujemy Overwatch – 4 powody, dla których FPS Blizzarda zamiecie - Strona 5

Overwatch to organizacja próbująca utrzymać pokój na świecie. Ale Overwatch to także zlepek różnych pomysłów z innych gier. Wybraliśmy cztery dowody świadczące o tym, że Blizzard w maju wyda kolejną hitową produkcję.

OVERWATCH TO:
  • świat niczym z komiksów Marvela;
  • bohaterowie wyraziści jak w League of Legends;
  • strzelanka z naciskiem na współpracę drużyny w stylu Team Fortress;
  • zbieranie skórek (postaci) jak w Counter-Strike’u;
  • efektowne przerywniki filmowe, jakby zrobione przez Disneyowskiego Pixara;
  • dobra zabawa ważniejsza od balansu... czyli jak w grach Blizzarda.

Blizzard od lat działa jak dobrze naoliwiona maszyna – produkuje hit za hitem. Zdarzają się oczywiście potknięcia, jak przy okazji premiery Diablo III, ale nawet najwięksi krytycy firmy z Irvine muszą przyznać, że deweloper ten odkupił swoje winy, stale poprawiając grę i wspierając ją darmowymi aktualizacjami. W przypadku nadchodzącego Overwatcha amerykański gigant po raz pierwszy od dawna wypuszcza się na nieznane sobie wody – drużynowa strzelanka to absolutna nowość w portfolio Blizzarda. Na miesiąc przed premierą bierzemy tego sieciowego FPS-a pod lupę, zastanawiamy się też, skąd twórcy czerpali inspiracje, na kim się wzorowali i co z tego wyszło.

Oto cztery powody, dla których już dziś można mieć pewność, że drużynowa strzelanka Blizzarda nie przejdzie bez echa.

Adam Zechenter

Adam Zechenter

W GRYOnline.pl pojawił się w 2014 roku jako specjalista od gier mobilnych i free-to-play. Potem przez wiele lat prowadził publicystykę, a od 2018 roku pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Obecnie szefuje działowi wideo i prowadzi podcast GRYOnline.pl. Studiował filologię klasyczną i historię (gdzie został szefem Koła Naukowego); wcześniej stworzył fanowską stronę o Tolkienie. Uwielbia gry akcji, RPG-i, strzelanki i strategie. Kiedyś kochał Baldur’s Gate 1 i 2, dziś najczęściej zagrywa się na PS5 i od myszki woli pada. Najwięcej godzin (bo blisko 2000) nabił w World of Tanks. Miłośnik książek i historii, czasami grywa w squasha, stara się też nie jeść mięsa.

więcej

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Przed premierą

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.