Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 czerwca 2010, 08:33

autor: Marcin Skierski

Brink przesunięty na wiosnę 2011

Na trwających właśnie targach E3 Bethesda ogłosiła, że kolejny raz przesunięta została data premiery Brink – strzelaniny FPP autorstwa Splash Damage. Ostatnio była ona przesuwana z kwietnia na jesień, ale okazuje się że nawet ten ostatni termin nie zostanie dotrzymany.

Na trwających właśnie targach E3 Bethesda ogłosiła, że kolejny raz przesunięta została data premiery Brink – strzelaniny FPP autorstwa Splash Damage. Ostatnio była ona przenoszona z kwietnia na jesień, ale okazuje się że nawet ten ostatni termin nie zostanie dotrzymany.

Według najnowszych informacji gry możemy się spodziewać dopiero wiosną 2011 roku. Przesunięcie wydania jest o tyle zastanawiające, że tytuł ten wyglądał już na niemal ukończony, gdy był prezentowany na wszelakich pokazach. Czyżby zatem twórcy po prostu zdali sobie sprawę, że nie mają zbyt wielkich szans tej jesieni, gdy ukażą się takie produkcje jak Halo: Reach, Crysis 2, Medal of Honor, czy Call of Duty: Black Ops? Wszystko na to wskazuje.

Brink przesunięty na wiosnę 2011 - ilustracja #1

Obsuwa w żaden sposób nie wpłynęła jednak na obecność dzieła Splash Damage na targach. Na materiale filmowym znajdującym się poniżej możecie obejrzeć kilkuminutową prezentację gry. Oprócz właściwej rozgrywki warto przyjrzeć się na niej bliżej możliwościom tworzenia swojej własnej postaci, dzięki czemu można stworzyć swojego unikalnego bohatera wyróżniającego się wśród innych w potyczkach online.



Brink jest nastawiony przede wszystkim na niczym nieskrępowaną rozgrywkę, odkładając warstwę fabularną na dalszy plan. Najważniejszym założeniem w tym tytule jest konieczność kooperacji. Towarzyszący nam żołnierze mogą być kierowani przez sztuczną inteligencję lub żywych ludzi. Rozgrywka została skonstruowana tak, by zatrzeć różnice między trybem dla jednego i wielu graczy. Dzięki temu każdy może w dowolnym momencie dołączyć do naszej gry, zastępując postać sterowaną przez AI. Na pewno nie jest to typowa strzelanina jakich wiele na rynku, ale warto się nią zainteresować, gdyż w przyszłym roku możemy dostać całkiem udany tytuł z naciskiem na kooperację.