Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2006Najciekawsze recenzje gier

Recenzje gier opublikowane w 2006 roku.

Neverwinter Nights 2 - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2006

Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.

Neverwinter Nights 2 - recenzja gry

Heroes of Might & Magic V - recenzja gry

recenzja gry8 czerwca 2006

Ładna to gra. Mało kto patrzy już dziś na człon „Might & Magic” przez pryzmat inicjalnie związanej z nim serii cRPG. Liczą się już tylko Heroesi, i to nie bez powodu.

Heroes of Might & Magic V - recenzja gry

Titan Quest - recenzja gry

recenzja gry3 sierpnia 2006

Titan Quest jest grą szalenie podobną do Diablo, opiera się na tych samych filarach i powiela pewne schematy, jednak jest w nim coś, czego nie można było zaznać wcześniej...

Titan Quest - recenzja gry

FlatOut 2 - recenzja gry

recenzja gry17 sierpnia 2006

FlatOut 2 jest jeszcze lepszy od swojego poprzednika. Gra wprowadza wiele interesujących zmian, ze szczególnym uwzględnieniem poprawionego modelu jazdy, który zachęca do wyjątkowo agresywnej i przy tym w pełni kontrolowanej jazdy.

FlatOut 2 - recenzja gry

Anno 1701 - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2006

Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.

Anno 1701 - recenzja gry
Medieval II: Total War - recenzja gry

Medieval II: Total War - recenzja gry

recenzja gry1 grudnia 2006

Medevial II to kolejna z serii gier strategicznych Total War. Formalnie jest to też remake pierwszej gry z tej serii, którą wydano cztery lata temu. Akcję gry osadzono w latach 1080 – 1530. Celem gracza jest podbicie ówczesnego świata.

Medieval II: Total War - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2006

Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

Frater - recenzja gry

recenzja gry12 września 2006

O tym, czy bracia zakonni wiedli życie pełne uciech, czy tragicznie nudne - zdania są sprzeczne. A jakie życie oferuje Frater?

Frater - recenzja gry

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2006

Bohaterem gry jest Edward Stubblefield, nieudolny komiwojażer, który w 1933 roku zostaje zastrzelony przez potencjalnego klienta i zakopany sześć stóp pod ziemią. Wskutek nieprzewidzianych okoliczności, w roku 1959 Edward ponownie budzi się do życia...

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry

Tomb Raider: Legenda - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2006

Mamy do czynienia z jedną z najciekawiej zrealizowanych gier TPP – po latach „przerwy” Lara doczekała się udanej kontynuacji swych przygód, nie można się przy niej nudzić.

Tomb Raider: Legenda - recenzja gry

True Crime: New York City - recenzja gry

recenzja gry21 kwietnia 2006

W True Crime: New York City wcielamy się w czarnoskórego glinę Marcusa Reeda. Jego przeszłość jest równie ciemnawa jak odcień skóry...

True Crime: New York City - recenzja gry

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2006

Z różnych stron Anglii na małą wysepkę przybywa dziesięć, jakże odmiennych, osób. Chociaż preteksty, na podstawie których zdecydowali się odbyć tę niezwykłą podróż, pozostają ich tajemnicą, każda z nich została zaproszona przez pana U.N. Owena...

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry
Dead Rising - recenzja gry

Dead Rising - recenzja gry

recenzja gry19 września 2006

O takich zakupach marzyłby chyba każdy, można wejść do pustego sklepu i wziąć tyle, ile da się unieść. Wystarczy tylko przedrzeć się przez falujące tłumy zombie, których nieprzebrane ilości zalegają w niemal wszystkich kątach świątyni handlu.

Dead Rising - recenzja gry

Okami - recenzja gry

recenzja gry17 października 2006

Engine, na jakim zostało stworzone Okami, jest wprost przepiękny. Cały otaczający nas świat, z wodą, wiatrem i ogniem włącznie został wykonany w taki sposób, by imitować rysunek.

Okami - recenzja gry
Gothic 3 - recenzja gry

Gothic 3 - recenzja gry

recenzja gry13 listopada 2006

Gothic 3 jest jak rajski ogród. Wieść niesie, że jest przepiękny, screenshoty powalają na kolana, ale większość ludzi długo jeszcze go ma własne oczy nie zobaczy.

Gothic 3 - recenzja gry

The Guild 2 - recenzja gry

recenzja gry9 listopada 2006

Noc. Głucha, czarna noc. Miasto pogrążone w śnie. Gdzieś przemknie nocny padlinożerca. Gdzieś indziej da się słyszeć chłeptanie spragnionego wampira. W okolicach cmentarza pojękuje nieumarły, a po kniejach grasują ci, co krzyczą „dobytek, albo życie!”.

The Guild 2 - recenzja gry

Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2006

Pewne jest jedno, Dark Messiah of Might and Magic wart jest wydanej każdej na niego złotówki, pod warunkiem rzecz jasna posiadania odpowiedniego „kombajnu”.

Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gry

Gotowe na wszystko - recenzja gry

recenzja gry20 października 2006

Gra Desperate Housewives to ciekawa i zarazem nieliniowa przygodówka, przy której można się nieźle bawić. Dwanaście rozdziałów kampanii powinno wystarczyć na co najmniej 2-3 dni intensywnej gry.

Gotowe na wszystko - recenzja gry

Call of Duty 3 - recenzja gry

recenzja gry22 listopada 2006

Call of Duty 3 na pewno nie zaskoczy nas tak dużym skokiem jakościowym jakim była część druga serii. Zawiera jednak sporo elementów, które mogą zainteresować fanów strzelanin o tematyce wojennej.

Call of Duty 3 - recenzja gry

Bad Day L.A. - recenzja gry

recenzja gry14 sierpnia 2006

Najnowszy projekt pana McGee zdaje się nie mieć żadnych solidnych odpowiedników. Tak na dobrą sprawę dałoby się go jedynie przyrównać do drugiej części Postala, choć wiele osób takie posunięcie może nieco oburzyć...

Bad Day L.A. - recenzja gry

Just Cause - recenzja gry

recenzja gry22 września 2006

Bez wstępu, bo i ta gra nie daje nam szansy na wzięcie oddechu. W ciągu pierwszych pięciu minut gry dostajemy prosto w czoło taką dawkę dynamicznej akcji, że można by nią obdzielić kilka innych tytułów.

Just Cause - recenzja gry

Faces of War: Oblicza Wojny - recenzja gry

recenzja gry10 października 2006

Faces of War: Oblicza Wojny to jedna z najnowszych gier wojennych, osadzonych w realiach II Wojny Światowej. Jest to sequel wydanej w 2004 roku gry Soldiers: Ludzie Honoru, która zrobiła sporo zamieszania w światku graczy.

Faces of War: Oblicza Wojny - recenzja gry
The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL

The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL

recenzja gry12 lipca 2006

2600 stron, 6 tłumaczy, 3 miesiące, jeden Oblivion. Oblivion? Raczej „Otchłań”, rodacy.

The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL

Emergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gry

recenzja gry10 lipca 2006

Nowatorsko opracowany tryb kampanii z szeregiem zróżnicowanych misji, dziesiątki rodzajów sprzętu i jednostek ratowniczych, zabawa w trybie multiplayer - oto czwarta część Emergency.

Emergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gry

Rise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry

recenzja gry8 sierpnia 2006

Rise & Fall jest dość oryginalną hybrydą dwóch gatunków: klasycznego, post-age-owego RTS-a oraz gry akcji TPP. Ten międzygatunkowy miks powalony na kolana został przez beznadziejną wręcz mechanikę i interfejs.

Rise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry

Half-Life 2: Episode One - recenzja gry

recenzja gry6 czerwca 2006

Akcja epizodu pierwszego rozpoczyna się tuż po pamiętnych wydarzeniach w Cytadeli, jakie miały miejsce w końcowych scenach Half-Life’a 2. Gordon Freeman zostaje odnaleziony w rumowisku przez pieska, mechanicznego przyjaciela Alyx Vance.

Half-Life 2: Episode One - recenzja gry

UberSoldier - recenzja gry

recenzja gry18 kwietnia 2006

Wątek fabularny gry w bezpośredni sposób odwołuje się do ekspedycji Ernsta Sheffera, która miała miejsce w 1938 roku. Nazistom udało się wtedy dotrzeć do tybetańskiego miasteczka o nazwie Lhasa...

UberSoldier - recenzja gry

Commandos: Strike Force - recenzja gry

recenzja gry4 kwietnia 2006

Na nic zdały się błagania fanów starego Commandosa. Informacja o metamorfozie ze strategii do zwykłego FPS-a stała się dla wielu końcem serii, jeszcze na długo, zanim gra trafiła na półki sklepowe. Przekonajmy się, czy ich podstawy były uzasadnione.

Commandos: Strike Force - recenzja gry

Recenzja gry Driver: Parallel Lines - co oferuje nowy kierowca?

recenzja gry6 kwietnia 2006

Driver jest z rodziną PlayStation od samego początku swojego istnienia i stanowi bez wątpienia jedną z wiodących marek gier, powiązanych z tą konsolą. Oto najnowsza odsłona serii.

Recenzja gry Driver: Parallel Lines - co oferuje nowy kierowca?

We Love Katamari - recenzja gry

recenzja gry7 marca 2006

We Love Katamari to gra relaksująca. To również idealna gra dla tych, którzy narzekają na brak świeżych pomysłów i lubują się w grach „innych”. Proste zasady, niezła, pokręcona muzyka i taki sam unikalny styl.

We Love Katamari - recenzja gry