Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2004Najciekawsze recenzje gier

Recenzje gier opublikowane w 2004 roku.

Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2004

„Mroczne Wieki” to strategia czasu rzeczywistego, próbująca wiernie odtworzyć realia Średniowiecza. Myliłby się ten, kto uznałby EU: MW za zwykłego RTS-a. Jest to ogromna i skomplikowana gra, która pozwala wcielić się nam w jednego z władców tamtej epoki.

Europa Universalis: Mroczne Wieki - recenzja gry

Manhunt - recenzja gry

recenzja gry21 maja 2004

Kolejna, po trzech częściach serii Grand Theft Auto, brutalna propozycja firmy Rockstar. Zalicza się do modnego obecnie gatunku - stealth/action.

Manhunt - recenzja gry

Homeworld 2 - recenzja gry

recenzja gry9 stycznia 2004

Druga część najlepszego kosmicznego RTS-a jaki pojawił się na komputerach osobistych PC. Gra posiada podobną budowę jak oryginalny Homeworld, tzn. elementem posuwającym fabułę do przodu są liczne przerywniki filmowe występujące w trakcie trwania misji...

Homeworld 2 - recenzja gry
Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

recenzja gry29 kwietnia 2004

Gra stworzona została przez doświadczony zespół BioWare Studios, twórców m.in. najpopularniejszego cyklu cRPG Baldur’s Gate. Fabuła przenosi nas 4000 lat wstecz przed wydarzeniami poznanymi w filmach z serii Gwiezdne Wojny, w realia Starej Republiki.

Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL
Half-Life 2 - recenzja gry

Half-Life 2 - recenzja gry

recenzja gry17 listopada 2004

Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.

Half-Life 2 - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry

recenzja gry26 listopada 2004

GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry
Beyond Good & Evil - recenzja gry

Beyond Good & Evil - recenzja gry

recenzja gry30 stycznia 2004

Beyond Good & Evil to ambitna przygodowa gra akcji stworzona przez Michela Ancela, twórcę słynnej serii Rayman. Akcja rozgrywa się w alternatywnej rzeczywistości na planecie Hyllis zamieszkałej przez pokojową nację Hyllian.

Beyond Good & Evil - recenzja gry

Warlords IV: Bohaterowie Etherii - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2004

Warlords IV: Heroes of Etheria podobnie jak części poprzednie serii Warlords, jest strategią turową z elementami cRPG osadzoną w świecie fantasy. Gracze ponownie mogą stanąć na czele wojsk złożonych ze smoków, pegazów, mrocznych elfów...

Warlords IV: Bohaterowie Etherii - recenzja gry

Painkiller - recenzja gry

recenzja gry16 kwietnia 2004

Painkiller to gra akcji FPS stworzona przez rodzimy zespół People Can Fly, wzorująca się na klasycznych shooterach, jak QuakeWorld czy Unreal Tournament. Painkiller to pseudonim najemnika zajmującego się zabijaniem nieumarłych istot...

Painkiller - recenzja gry

Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry

recenzja gry5 sierpnia 2004

Ekstra pomysły, wzorowe odwzorowanie militariów i pola walki... Engine, na jakim stworzono „Soldiers”, jest fenomenalnym środowiskiem, które pozwala przeżyć w niespotykany dotąd sposób zdarzenia dziejące się na monitorze.

Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry
Far Cry - recenzja gry

Far Cry - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2004

Far Cry jest na pierwszy rzut oka zwyczajną grą z gatunku FPS, propagującą widok z perspektywy pierwszej osoby. Jednak porzucając pozory, stajemy przed niesamowitą grą akcji, wykorzystującą do granic możliwości rozległe środowisko.

Far Cry - recenzja gry

Warlords: Battlecry III - recenzja gry

recenzja gry1 października 2004

„Warlords Battlecry 3” to bogaty w treść i ubogi w efekty słuchowo-wzrokowe RTS, który może przypaść do gustu fanom serii „Warlords” oraz starszym graczom, którzy przedkładają grywalność i wielość możliwości nad graficznymi fajerwerkami.

Warlords: Battlecry III - recenzja gry

Harvest Moon: Friends of Mineral Town - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2004

Nim się za tę grę weźmiecie, przemyślcie, czy jesteście gotówi poświęcić jednym haustem ponad 100 godzin waszego życia na poza miejskie życie.

Harvest Moon: Friends of Mineral Town - recenzja gry
Gun Metal - recenzja gry

Gun Metal - recenzja gry

recenzja gry5 marca 2004

Gun Metal to niezwykle dynamiczna gra akcji stworzona pierwotnie na konsolę Xbox, a następnie przeniesiona na komputery klasy PC. Akcja przenosi gracza w odległą przyszłość...

Gun Metal - recenzja gry
Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2004

Prince of Persia: The Sands of Time jest czwartą edycją popularnej serii gier zręcznościowych, zapoczątkowanej w 1989 roku za sprawą Jordana Mechnera i firmy wydawniczej Broderbund.

Prince of Persia: Piaski Czasu - recenzja gry

Rome: Total War - recenzja gry

recenzja gry26 listopada 2004

„Rome: Total War” to bardzo rozbudowana gra, której detale i z pozoru nieznaczące niuanse świadczą o jej wielkości. Każdy aspekt gry można by opisać w osobnym artykule... Nie bez kozery recenzja do najkrótszych nie należy.

Rome: Total War - recenzja gry

Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2004

„Apocalypse Weekend” powinien spodobać się sympatykom podstawowej wersji drugiego „Postala”. Gra sprawia jednak wrażenie tworzonej w lekkim pośpiechu. Irytuje też liniowość rozgrywki oraz niewielki stopień powiązania ze sobą kolejnych poziomów.

Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry

Silent Hill 4: The Room - recenzja gry na PC

recenzja gry8 października 2004

Silent Hill 4: The Room to bardzo porządnie wykonana gra – z ciekawym scenariuszem i kapitalną oprawą audiowizualną. Dla fanów Silent Hill’a to pozycja obowiązkowa. Jednak ci, którzy chcą się przekonać o kunszcie autorów zagrać powinni w część drugą.

Silent Hill 4: The Room - recenzja gry na PC

Fire Emblem - recenzja gry

recenzja gry1 października 2004

W odróżnieniu od militarnej serii gier Intelligent Systems, Fire Emblem pozwala wkroczyć nam w bajkowy, fantastyczny świat wypełniony magicznymi krainami, niebotycznie wysokimi łańcuchami górskimi oraz pięknymi lasami.

Fire Emblem - recenzja gry

ShellShock: Nam '67 - recenzja gry

recenzja gry13 października 2004

Rzecz dzieje się w Wietnamie, w gorącym roku 67. Fabuła wciela nas w postać szeregowego żołnierza Armii Amerykańskiej, który rzucony w wir wojny otrzymał od Wuja Sama tylko jedno zadanie – zabijać jednocześnie nie dając się zabić.

ShellShock: Nam '67 - recenzja gry

Worms Forts: Oblężenie - recenzja gry

recenzja gry10 listopada 2004

Worms Forts: Oblężenie zalet ma co niemiara: masa trybów rozgrywki, ciekawe bronie, świetną grafikę oraz stary, dobry klimat serii, który nie został zabity przez wprowadzenie trzeciego wymiaru oraz budynków. W zasadzie jedyną wadą jest praca kamery.

Worms Forts: Oblężenie - recenzja gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry

recenzja gry24 grudnia 2004

Jest to gra warta polecenia nie tylko osobom, które zaślepione są samym napisem „Lord of the Rings” na opakowaniu. Jest to porcja naprawdę solidnego software`u, potrafiąca zaskoczyć i zapewnić godziny rozrywki.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry

Second Sight - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2004

Autorzy świetnej serii strzelanin TimeSplitters wyposażają swego kolejnego bohatera w moce psioniczne. Ciekawy patent dla przygodowej gry akcji!

Second Sight - recenzja gry
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

recenzja gry3 grudnia 2004

Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Prince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gry

recenzja gry9 grudnia 2004

Książę Persji spoważniał, zmężniał, stał się wulgarny, agresywny i... mroczny. Także mroczne stało się wszystko, co go otacza – świat, wrogowie i ludzie.

Prince of Persia: Dusza Wojownika - recenzja gry

NHL 2004 - recenzja gry

recenzja gry21 stycznia 2004

NHL 2004 jest kolejną wersją rozwojową słynnej hokejowej serii zapoczątkowanej przez korporację Electronic Arts Inc. w roku 1994. Tradycyjnie już autorzy dołożyli wszelkich starań, by gra jak najwierniej odpowiadała rzeczywistości...

NHL 2004 - recenzja gry

Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gry

recenzja gry5 lutego 2004

Empires: Dawn of the Modern World to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios, który zasłynął w świecie dzięki grze zatytułowanej Empire Earth...

Empires: Dawn of the Modern World - recenzja gry

Railroad Tycoon 3 - recenzja gry

recenzja gry6 lutego 2004

Trzecia część gry strategicznej pt. Railroad Tycoon, która pierwotnie zadebiutowała w roku 1990. Rzeczony tytuł ponownie umożliwia użytkownikom pokierowanie rozwojem konsorcjum transportowego, specjalizującego się w przewozach kolejowych.

Railroad Tycoon 3 - recenzja gry

X2 The Threat - recenzja gry

recenzja gry19 marca 2004

Kontynuacja przebojowego symulatora kosmicznego X-Beyond the Frontier, stworzonego przez niemiecką firmę Egosoft. Podobnie jak poprzednio akcja przenosi nas do olbrzymiego wszechświata X, gdzie czekają nas nowe przygody i niebezpieczeństwa.

X2 The Threat - recenzja gry

Chicago 1930 - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2004

Chicago 1930 to gra strategiczno-taktyczna, w sporym stopniu przypominająca popularną serię Commandos. Za opracowanie pełnej wersji odpowiedzialny jest zespół developerski Spellbound (twórcy Desperados czy Robin Hood: The Legend of Sherwood)...

Chicago 1930 - recenzja gry