[Opis przejścia] Akt 4 cz.3 poradnik X-Men Legends II: Rise of Apocalypse
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Szybko zostaniesz przyblokowany polami siłowymi (oczywiście, gdy zostaniesz zaatakowany zacznij od zniszczenia pułapki emitującej promienie oszałamiające). Odnajdź panel i zlikwiduj jedno z nich, a otrzymasz dostęp do Tech Station Body (+8 Body). W rogu między ogrodzeniami leży sobie Sketch Book. Gdy dotrzesz do rury, przepchnij ją torując sobie drogę. Idź wpierw na wprost i opróżnij Weapon Cache. Wróć i skręć w lewo, wyłącz pole siłowe i przejdź po Data Disc. W pomieszczeniu z ogromnymi wrotami jest kolejny Danger Room Disc. Przejdź do Brain Trust. | |
! Get access codes from Mirrin Mirrin to słabeusz. Dorwiesz go idąc jak najdalej w prawo. Po wszystkim otrzymasz kod - użyj go w panelu obok. ! Get acces codes from Schill Po Schillu nie spodziewaj się więcej niż po Mirrinie. Siedzi on za polem siłowym, które możesz zobaczyć z pokoju Mirrina. Po prostu obejdź je dookoła i zrób z nim porządek, na końcu użyj panelu. ! Create a psychic demon to help defeat Strife Lenzira, który posiada odpowiedni kod capniesz bardzo szybko idąc bezpośrednio od wejścia na wprost. W jego pomieszczeniu znajdziesz Danger Room Disc oraz Weapon Cache. Użyj obydwu konsol. Zyskasz sojusznika, bez którego i tak byś sobie poradził | |
Jeśli masz przy sobie demona, to droga to głównego szefa nie będzie zbyt trudna. Likwiduj tylko pułapki oszałamiające. W korytarzu znajdziesz dwa Weapon Caches. Otwórz drzwi Boss: Strife | |
Szybko przekonasz się, że przechwałki tego typa absolutnie nie mają pokrycia w rzeczywistości. Nie ma sensu atakować go od razu, gdyż zawsze się zregeneruje. Wpierw zniszcz trzy kapsuły. Reszta to już formalność. Wróć przez portal do bazy i porozmawiaj z Banshee oraz Shaw'em. |