Gatunki pinat cz.8 | Viva Pinata poradnik Viva Pinata - Xbox 360
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Rashberry
Nazwa: Rashberry Zwierzę: Świnia Wartość podstawowa: 1500 monet Koszt domu: 825 monet |
Wymagania - pojawienie się: Rashberry jest udomowioną pinatą. Można kupić go za 1650 czekoladowych monet w sklepie z papierowymi zwierzakami w wiosce.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 1 zgniłego orzecha, 1 zgniłą paprykę chili, 1 zgniły owoc agrestu i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu nasiona rukwi wodnej robi się zielony, nasiona maku - czerwony, a wilczej jagody - fioletowy .
Dodatkowe informacje: Podlewanie wodą z konewki zwiększy jego poziom szczęścia.
Reddhott
Nazwa: Reddhott Zwierzę: Świetlik Wartość podstawowa: 2100 monet Koszt domu: 1155 monet |
Wymagania - pojawienie się: Reddhotta można stworzyć podpalając Taffly za pomocą pochodni i szybko gasząc go wodą z konewki.
Wymagania - romansowanie: W ogrodzie są 3 jakiekolwiek źródła światła. Zjadł 3 chili i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu nasiona dzwonka robi się niebieski, kwiatu lilii wodnej - różowy, a kawałka ciasta marchewkowego - czerwony.
Dodatkowe informacje: Będzie walczyć z Arocknidem i Dragumfly.
Roario
Nazwa: Roario Zwierzę: Lew Wartość podstawowa: 5500 monet Koszt domu: 3025 monet |
Wymagania - pojawienie się: Jesteśmy na 38 poziomie lub wyższym.
Wymagania - odwiedziny: Ogród jest warty 40 000 czekoladowych monet. Jest w nim 5 Doenutów i 5 Zumbugów.
Wymagania - zamieszkanie: Ogród jest warty 50 000 czekoladowych monet. Zjadł 2 Doenuty i 2 Zumbugi.
Wymagania - romansowanie: Ogród jest warty 60 000 czekoladowych monet. Zjadł pinatę wartą 4 500 czekoladowych monet. Ma ubraną koronę.
Warianty: Po zjedzeniu lekarstwa robi się różowy, nasiona dzwonka - niebieski, a nasiona słonecznika - żółty.
Dodatkowe informacje: Będzie walczyć z Barkbarkiem.
Salamango
Nazwa: Salamango Zwierzę: Salamandra Wartość podstawowa: 2800 monet Koszt domu: 1540 monet |
Wymagania - pojawienie się: Salamango można stworzyć karmiąc Newtgata chili.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 1 Reddhotta i 2 nasiona chili.
Warianty: Po zjedzeniu agrestu robi się zielony, banana - żółty, a butelki mleka i nasiona wilczej jagody - biały.
Dodatkowe informacje: Podlewanie wodą z konewki zwiększy jego poziom szczęścia.
Shellybean
Nazwa: Shellybean Zwierzę: Ślimak Wartość podstawowa: 600 monet Koszt domu: 330 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie mieszka już jeden Shellybean (poskromiony).
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest 1 oset.
Wymagania - zamieszkanie: Zjadł 1 kwiat ostu.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 1 nasionko dzwonka i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu kwiatu dzwonka robi się niebieski, agrestu - zielony, a kolby kukurydzy - żółty.
Dodatkowe informacje: Jeśli mamy udomowionego Shellybeana, nie musimy wynajmować Pielinki - pinata będzie wykonywać jej pracę (zjadając chwasty).
Zgorzkniały Shellybean
Nazwa: Shellybean Zwierzę: Ślimak Wartość podstawowa: brak Koszt domu: brak |
Wymagania - pojawienie się: Jesteśmy na 4 poziomie lub wyższym.
Wymagania - odwiedziny: Jesteśmy na 5 poziomie lub wyższym.
Wymagania - zamieszkanie (poskromienie): Zjadł 1 nasionko jabłka.
Dodatkowe informacje: Zjada nasiona w naszym ogrodzie. Po poskromieniu przerzuca się na chwasty.
Sherbat
Nazwa: Sherbat Zwierzę: Nietoperz Wartość podstawowa: 1000 monet Koszt domu: 550 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie mieszka już jeden Sherbat (poskromiony).
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie mieszkają 3 Mothdropy.
Wymagania - zamieszkanie: Zjadł 2 Mothdropy.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 1 kwiat tulipana i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu kwiatu dzwonka robi się jasnoniebieski, nasiona słonecznika - żółty, a nasiona chili - czerwony.
Dodatkowe informacje: Jeśli skierujemy Sherbata na Dastardosa, odstraszy go i wypędzi z ogrodu (jednocześnie odblokujemy achievement).
Zgorzkniały Sherbat
Nazwa: Sherbat Zwierzę: Nietoperz Wartość podstawowa: brak Koszt domu: brak |
Wymagania - pojawienie się: Jesteśmy na 9 poziomie lub wyższym.
Wymagania - odwiedziny: Jesteśmy na 10 poziomie lub wyższym.
Wymagania - zamieszkanie (poskromienie): Zjadł 1 lampkę z dyni.
Dodatkowe informacje: Zaraża inne pinaty chorobą.