Gatunki pinat cz.2 | Viva Pinata poradnik Viva Pinata - Xbox 360
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Cinnamonkey
Nazwa: Cinnamonkey Zwierzę: Małpa Wartość podstawowa: 2800 monet Koszt domu: 1540 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie jest małpi orzechowiec.
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest w pełni wyrośnięty małpi orzechowiec.
Wymagania - zamieszkanie: W ogrodzie wyrosły i rozwinęły się 3 małpie orzechowce. Zjadł 8 małpich orzechów.
Wymagania - romansowanie: Ma ubrany fez, zjadł 4 banany i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu chili robi się czerwony, nasiona jeżyny - fioletowy, a kwiatu lilii wodnej - różowy.
Dodatkowe informacje: Podlewanie Cinnamonkey wodą z konewki zwiększa jego poziom szczęścia.
Cluckles
Nazwa: Cluckles Zwierzę: Kurczak Wartość podstawowa: 1000 monet Koszt domu: 550 monet |
Wymagania - pojawienie się: Cluckles jest udomowioną pinatą. Można kupić go za 1110 czekoladowych monet w sklepie z papierowymi zwierzakami w wiosce.
Wymagania - romansowanie: Zjadł kolbę kukurydzy, nasionko dyni i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu nasiona dzwonka robi się niebieski, nasiona dębu - zielony, a lekarstwa - różowy.
Dodatkowe informacje: Skierowanie Cluckles na jajko sprawi, że mała pinata wykluje się znacznie szybciej (i jednocześnie odblokujemy achievement).
Buzzenge
Nazwa: Buzzenge Zwierzę: Myszołów Wartość podstawowa: 2100 monet Koszt domu: 1155 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie jest 1 Candary.
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest 5 Candary.
Wymagania - zamieszkanie: W ogrodzie jest jodła. Zjadł 3 Candary.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 2 Pudgeony, 2 Sparrowminty i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu jaskra robi się żółty, nasiona dzwonka - niebieski, a lekarstwa -różowy.
Buzzlegum
Nazwa: Buzzlegum Zwierzę: Trzmiel Wartość podstawowa: 1000 monet Koszt domu: 550 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie są 2 jaskry.
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie są 4 jaskry.
Wymagania - zamieszkanie: W ogrodzie jest 6 jaskrów.
Wymagania - romansowanie: Zjadł dwa dowolne owoce i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu pinatołapki robi się pomarańczowy, lekarstwa - jasnoróżowy, a nasiona klejnotowca - purpurowo-biały.
Dodatkowe informacje:
1. Buzzlegumy mogą produkować miód. Należy zakupić ul od Willy'ego Buildera i wysłać je do niego. Aby miód mógł być wytworzony ponownie, pinata musi zjeść stokrotkę. W celu uzyskania automatycznej produkcji miodu, Buzzlegumowi należy zakupić czapkę nadzorcy.
2. Będzie walczył z Raisantem.
Candary
Nazwa: Candary Zwierzę: Kanarek Wartość podstawowa: 600 monet Koszt domu: 330 monet |
Wymagania - pojawienie się: Nakarmienie jaskrem Sparrowminta czyni z niego Candary.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 1 żółtego Flutterscotcha i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu nasiona lilii wodnej robi się różowy, dzwonka - niebieski, a deseru agrestowego - jasnozielony.
Chewnicorn
Nazwa: Chewnicorn Zwierzę: Jednorożec Wartość podstawowa: 4500 monet Koszt domu: 2475 monet |
Wymagania - pojawienie się: Staliśmy się mistrzem romansowania Horstachio (trzeba mieć 7 Horstachio).
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest klejnotowiec.
Wymagania - zamieszkanie: W ogrodzie wyrósł i rozwinął się klejnotowiec. Zjadł 15 klejnotów.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 3 tęczowe klejnoty i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu nasiona lilii wodnej robi się różowy, kolby kukurydzy - żółty, a kwiatu lilii wodnej i kwiatu dzwonka - niebieski.
Dodatkowe informacje:
1. Skierowanie Chewnicorna w kierunku chorej pinaty uleczy ją (i odblokuje achievement).
2. Będzie walczył z Zumbugiem i Horstachio.
Chippopotamus
Nazwa: Chippopotamus Zwierzę: Hipopotam Wartość podstawowa: 3600 monet Koszt domu: 1980 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie jest 400 pinometrów kwadratowych wody (40% powierzchni).
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest 500 pinometrów kwadratowych wody (50% powierzchni) oraz 14 lilii wodnych, 14 rukwi wodnych lub 14 roślin sitowia.
Wymagania - zamieszkanie: W ogrodzie jest 600 pinometrów kwadratowych wody (60% powierzchni). Zjadł 10 lilii wodnych, 10 rukwi wodnych i 10 roślin sitowia.
Wymagania - romansowanie: W ogrodzie jest 700 pinometrów kwadratowych wody (70% powierzchni) i 1 Candary. Jesteśmy mistrzami romansowania Candary. Zjadł 4 kwiaty strelicji królewskiej i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu kwiatu rukwi wodnej i muchomora robi się żółto-zielony, nasiona lilii wodnej i kwiatu strelicji królewskiej - różowo-fioletowy, a lekarstwa i słoika dżemu - różowy.