Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unreal - poradnik do gry

Unreal - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis broni | Unreal poradnik Unreal

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Twój arsenał to podstawa Unreal'a. Gra ta po raz pierwszy wprowadziła do branży możliwość podwójnego wykorzystywania broni. Każda broń ma dwa sposoby strzelania: Normalny (lewy przycisk myszy) - zużywający mniej amunicji, bardziej precyzyjny, ale odejmujący mniej energii przeciwnikowi oraz Alternatywny (prawy przycisk myszy) - bardziej amunicjożerny, mniej precyzyjny, ale bardziej niebezpieczny (wyjątkiem jest tu snajperka). Pierwszego sposobu strzelania najlepiej używać na odległość. Drugi jest doskonały z bliska. Omówmy pokrótce każdą z broni:

DISPERSION PISTOL

OPIS: Przydatna na pierwszych levelach gry - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Przydatna na pierwszych levelach gry. Później przydaje się jedynie do rozświetlania pomieszczeń. Jednak wartość tej broni zmienia się w końcowej fazie gry, kiedy zajdziemy do niej upgrade (szczegóły w opisie).

STRZAŁ NORMALNY (w skrócie SN) - prosta wiązka, z czasem staje się coraz mocniejsza.

STRZAŁ ALTERNATYWNY (w skrócie SA) - broń ładuje się, by przekazać jak najsilniejszą wiązkę. Po kilku sekundach trzeba oddać strzał, inaczej stanie się to automatycznie.

AUTOMAG

OPIS: Solidna broń jedynie na początek, później staje się coraz bardziej bezużyteczna - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Solidna broń jedynie na początek, później staje się coraz bardziej bezużyteczna. Nie można używać dwóch pistoletów na raz.

SN - klasyczny strzał, nie do uniknięcia.

SA - seria strzałów, pistolet traci stabilność i trudniej jest trafić.

STINGER

OPIS: Naprawdę dobra broń, przez całą grę - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Naprawdę dobra broń, przez całą grę. Szybkostrzelne żądła są nie do uniknięcia. Można łatwo skupić serię strzałów na danym przeciwniku, jednocześnie robiąc uniki.

SN - seria żądeł wysyłana z zawrotną prędkością.

SA - pakiet żądeł wystrzeliwany na zasadzie strzelby, do uniknięcia, ale odejmujący dużo energii jeżeli trafi.

ASDM

OPIS: Dobra broń wiązki skondensowanej energii, są do uniknięcia, ale nie zdarza się to często - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Dobra broń wiązki skondensowanej energii, są do uniknięcia, ale nie zdarza się to często. Broń także dobra do odrzucania przeciwników w tył i do przepaści.

SN - pojedyncza wiązka, szybka, klasyczny rail gun.

SA - mocniejsza, ale i wolniejsza wiązka energii. Doskonale odrzuca wroga.

EIGHTBALL CANNON

OPIS: Broń szalenie przydatna na większych przeciwników - jak każdy granatnik, z bliska jest dla Gracza śmiertelny - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Broń szalenie przydatna na większych przeciwników - jak każdy granatnik, z bliska jest dla Gracza śmiertelny.

SN - jeden granat, jedno trafienie. Łatwy do uniknięcia.

SA - granatnik ładuje się, aż do ośmiu granatów. Taka wiązanka jest doskonała na każdego większego przeciwnika.

FLAK CANNON

OPIS: Doskonała broń - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Doskonała broń. Najlepsza w całej grze. Działa na zasadzie strzelby, z super mocnymi strzałami oraz granatnika. Trudna od uniknięcia i silna.

SN - strzał niczym ze strzelby, ale odłamki odbijają się od ścian (ostrożnie).

SA - wystrzeliwuje silny i szybki granat, o dużym zasięgu. Świetne i skuteczne.

RAZOR JACK

OPIS: Ciekawa broń - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Ciekawa broń. Strzela wirującymi ostrzami, które odbijają się od ścian. Można to wykorzystać, ale nie ma wiele takich miejsc w grze.

SN - pojedynczy strzał, słaby, ale szybki.

SA - większa seria, skutecznie wymierzona, kończy się dekapitacją!

BIORIFLE

OPIS: Broń wystrzeliwująca ładunki zielonej mazi, które dodatkowo przyklejają się do ścian - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Broń wystrzeliwująca ładunki zielonej mazi, które dodatkowo przyklejają się do ścian. Po chwili ładunki eksplodują. Podstawowa seria z bliska jest trudna do uniknięcia.

SN - pojedynczy ładunek - mało groźny. Cała seria natomiast staje się bardziej użyteczna.

SA - strzelba ładuje się i po kilku sekundach dostarcza zabójczego ładunku mazi. Zabójcze z bliska.

RIFLE

OPIS: Klasyczny karabin snajperski - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Klasyczny karabin snajperski. Headshoty są jak najbardziej możliwe i pożądane. Przeładowanie strzelby trwa z cztery sekundy, dlatego pamiętaj o wycofaniu się.

SN - pojedynczy strzał, z tzw. "barku". Bez dokładnego celowania.

SA - po naciśnięciu prawego przycisku myszy. Ma miejsce zoom. Nie trzeba pisać, co z tą funkcją można zrobić. Headshoty jednak wychodzą po dwóch, trzech strzałach w głowę.

MINIGUN

OPIS: Ulubiona broń wszystkich, od czasów filmu Predator - Opis broni | Unreal - Unreal - poradnik do gry

OPIS: Ulubiona broń wszystkich, od czasów filmu Predator. Ciągła seria z kilkulufowego działka jest nie do uniknięcia, a jednocześnie pozwala ona na łatwe robienie uników.

SN - jeden strzał to kilka naboi, dlatego lepiej stosować ciągła serię.

SA - minigun wystrzeliwuje jeszcze więcej naboi podczas jednej serii. Stosować tylko na silnych przeciwników.