Poziom 14 - Jałowa ziemia | Truck Tycoon poradnik Truck Tycoon
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Poziom 14 - Jałowa ziemia
Na poziomie czternastym przyjdzie nam się zmierzyć z rozległą równiną i opustoszałymi ziemiami, które nie wróżą nic dobrego. Na tych jałowych terenach musimy wykonać trudne zadanie - rozwinąć pięć dowolnych przedsiębiorstw do trzeciego poziomu. Mamy na to czas od roku 1970 do 1995.
Od początku misji mamy już własny garaż i 600.000 dolarów na firmowym koncie. Musimy pracować w pięciu przedsiębiorstwach, które trzeba wybrać już teraz. Będą to: gospodarstwo w lewym górnym rogu, huta żelaza po lewej stronie nad jeziorem, kopalnia węgla w prawym górnym rogu, fabryka lekkiego sprzętu przy głównej drodze i giełda poniżej fabryki.
Na początku składamy dwa ciągniki Altair z dwoma Sardelami (typ naczepy: furgonetka) i jedziemy nimi do gospodarstwa opisywanego w poprzednim akapicie. Pracujemy tylko dla niego przez kilka miesięcy, aż otrzymamy od jednego z największych producentów samochodów lawetę Ibis - jest ona jednak za mało ładowna, dlatego sprzedajemy ją od razu i za zarobione pieniądze kupujemy kolejnego Altaira z Sardelą. W czasie pierwszych przejazdów zatrudniamy do naszego biura kierowników. Mechanika najmujemy, jak zawsze, później - gdy jakiś pojazd ulegnie zniszczeniu.
Jeździmy z towarami dokupując cały czas Altairy z Sardelami - gdy w gospodarstwie zabraknie kontraktów, kolejnymi dokupowanymi maszynami pracujemy dla fabryki lekkiego sprzętu. Gdy na giełdę wejdą ciągniki Menkar, przestajemy kupować Altairy na rzecz nowszych Menkarów. Inwestujemy w Menkary z Sardelami do czasu, gdy dostaniemy wiadomość mówiącą o wzroście cen przewozu węgla i rudy żelaza. Wtedy zaczynamy składać Menkary z przyczepami Emu i kupujemy ich tyle, dla ilu wystarczy kontraktów w kopalni węgla. Potem znowu kupujemy Menkary z Sardelami.
W kupowaniu Menkarów z Sardelami zatrzymujemy się na 15. Gdy będziemy ich już tyle mieli, możemy pracować dla wszystkich trzech przedsiębiorstw potrzebujących furgonetek: gospodarstwa, fabryki i giełdy. Później kupujemy Menkary z przyczepą kontenerową Granat. Kupujemy ich osiem i na tym kończymy nasze samochodowe inwestycje. Nowymi kontenerami przewozimy towary dla huty żelaza.
Podpisując kontrakty i przewożąc liczne dobra pomagamy w rozbudowie kolejnych przedsiębiorstw. Gdy któreś przedsiębiorstwo rozwinie się do trzeciego stopnia, sprzedajemy nasze samochody, które w nim pracowały (możemy ewentualnie pojechać nimi do innego przedsiębiorstwa, jeśli jest taka potrzeba). W 1982 roku otrzymamy komunikat informujący o zalewie rynku pracy przez doświadczonych kierowców - my jednak raczej nie będziemy ich już potrzebowali.
Kolejne przedsiębiorstwa się rozwijają, a my sprzedajemy kolejne samochody do czasu, aż wszyscy nasi partnerzy rozbudują się do trzeciego stopnia. Jeśli będziemy trzymać się rad, powinno to się stać w 1983 roku lub wcześniej.