Poziom 12 - Raj rolników | Truck Tycoon poradnik Truck Tycoon
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Poziom 12 - Raj rolników
Na poziomie dwunastym przyjdzie nam pojeździć po żyznych glebach podczas wykonywania celu misji - musimy uzyskać platynowe rangi w każdym z pięciu gospodarstw na tej mapie. Na wykonanie celu misji mamy czas od 1980 do 2000 roku.
Po rozpoczęciu misji przekonujemy się, że posiadamy już swój garaż, a na firmowym koncie mamy 600.000 dolarów. Tutejsze gospodarstwa posiadają towary, które mogą być przewożone przez furgonetki i kontenery - zaopatrzmy się więc w te maszyny.
Kupujemy dwa holowniki Menkar. Do jednego z nich dodajemy przyczepę kontenerową (Granat), najmujemy kierowcę i jedziemy z pierwszym kontraktem, aby dorobić do drugiej przyczepy - tym razem Sardeli (typ: furgonetka). Jeździmy wozami do jednego z gospodarstw - jeśli zabraknie w nim korzystnych ofert, możemy też jeździć do innych, ale tylko gospodarstw. W wolnej chwili zatrudniamy kierownika kadrowego i do spraw pojazdów. Mechanika zatrudnimy dopiero, gdy pojazdy będą wymagały przeglądu.
Około lipca 1980 roku dostajemy zaskakującą wiadomość głoszącą, że nasi pracownicy kupili wspaniały wóz holowniczy z lawetą. Jest to bardzo korzystny nabytek, którym jedziemy do fabryki lekkiego sprzętu położonej tuż poniżej naszego biura - będzie zarabiał na kolejne wozy do gospodarstw.
Jeździmy ciągle z kontraktami kupując na zmianę Menkary z Granatami i Sardelami. Pracujemy na rangi w gospodarstwach. Gdy w którymś z gospodarstw osiągniemy platynową rangę pozwalamy ciężarówkom dokończyć bieżące kontrakty i skupiamy się na następnym gospodarstwie.
W latach 1985-1986 naprzemienne susze i ulewy powodują nieurodzaj. W związku z tym, spadną ceny przewozu artykułów rolniczych. Mniej przez to zarobimy, ale rangi będziemy zdobywać nadal. Również w 1986 roku z giełdy znikną przyczepy Granat i Sardela - zamiast nich do naszych Menkarów kupujemy Hiacynty i Łososie pacyficzne.
W czasie, kiedy my kupujemy tyle Menkarów z Hiacyntami i Łososiami, na ile starczy nam kasy, na rynek wejdą dwa nowe holowniki - Dschuba i Mizar. Nie ma jednak co sobie nimi zawracać głowy - są droższe i tylko niewiele szybsze od naszych maszyn. W 1990 roku wielkie plony i sumienność rolników obniżą ceny przewozu dóbr naturalnych. Kończymy kupowanie i nadal pracujemy dla gospodarstw, aż w okolicach 1993 roku ukończymy misję z pięcioma platynowymi rangami.