Epoki w Tropico 6 Tropico 6 poradnik, solucja
Twoje wyspiarskie miasteczka w Tropico 6 będą przechodził przez rozmaite epoki. W naszym poradniku dowiesz się więcej o erze kolonialnej, wojnach światowych, zimnej wojnie i współczesności.
Ostatnia aktualizacja: 5 kwietnia 2019
W Tropico 6 znajdziesz cztery następujące po sobie ery. Kolejno są to: Era Kolonialna, Wojny Światowe, Zimna Wojna oraz Współczesność. Każda z tych epok rządzi się własnymi prawami, a jej realia są zupełnie inne. Poniżej znajdziesz dokładne omówienie każdej z poszczególnych epok, jakie spotykasz w grze wraz z warunkami jakie musisz spełnić, by ją odblokować. Oczywiście w zależności od misji lub wybranych parametrów przed rozpoczęciem zabawy w trybie piaskownica, nie zawsze musisz przechodzić przez wszystkie ery.
Era kolonialna
Era kolonialna to najwcześniejszy okres w historii Tropico. Nie jesteś jeszcze władcą wybranym, przez lud. Twoja kadencja jest wyznaczana przez Koronę. Oznacza to, że twój los jako przywódcy państwa jest uzależniony od tego czy wykonasz powierzone ci przez nią zadania.
Co należy zrobić by odblokować epokę?
Nic. Jest to pierwsza epoka na linii czasu.
Charakterystyka epoki
Era kolonialna jest najbardziej podstawową epoką w Tropico 6. Liczba dostępnych w niej budynków jest niewielka, a ludność ma ograniczone potrzeby. Na tym etapie łatwo jest wypracować solidne podstawy pod rozwój twojego państwa w późniejszych epokach.
W tej erze masz możliwość stawiania budynków uprawnych i hodowlanych, a także eksploatujących złoża naturalne. W tej epoce najłatwiej się dorobić stawiając Rum Distillery oraz Lumber Mill. Pierwsze z nich wykorzystuje cukier, wytworzony na Plantation ustawionej w odpowiedni tryb pracy, do produkcji rumu. Drugi zakład pozwala natomiast na produkcję desek z kłód otrzymanych z Logging Camp. Deski te można dodatkowo przetwarzać w erze wojen światowych do postaci statków w Shipyard.
Unikaj także stawiania Mine. Złoża surowców są wyczerpywalne. W późniejszych epokach możesz je wykorzystać w fabrykach, do produkcji towarów, które możesz sprzedać drożej niż podstawowy surowiec. Im więcej będziesz miał wtedy zasobów, tym później będziesz musiał skorzystać z importu.
Również dekrety, które możesz wydać w tej erze są przydatne w późniejszym czasie. Postaw, więc Library i zacznij gromadzić punkty wiedzy. Następnie spożytkuj je na opracowanie dwóch dekretów. Pierwszym z nich Advanced Boat Service. Po wprowadzeniu go w życie łodzie przybijające do portów będą szybsze a ich pojemność zostanie zwiększona. Dzięki temu zwiększy się efektywność twoich portów. Drugim zapisem jest Employee Of The Month. Dzięki temu dekretowi, wszyscy pracownicy Mine oraz budynków przemysłowych będą brać podwójne zmiany, co zwiększy tempo pracy w tych miejscach.
Tym co łatwo będzie ci utrzymać na wysokim poziomie w erze kolonialnej jest zadowolenie społeczeństwa. W tej epoce potrzeby mieszkańców są stosunkowo niewielkie. Liczy się dla nich głównie dostępność jedzenia, rozrywki oraz mieszkalnictwo.
Największym utrudnieniem na jakie natrafisz w czasie ery kolonialnej jest utrzymanie się przy władzy. Twoja posada jako gubernatora jest określona przez pewną kadencję. Jeśli się ona zakończy - przegrasz. Dlatego, dopóki nie przejdziesz do czasów wojen światowych, musisz spełniać wszystkie prośby Korony, tak aby twoja kadencja się wydłużała.
Wojny światowe
Wojny światowe to druga epoka w chronologii Tropico 6. Tym razem będziesz musiał stanąć pomiędzy aliantami i państwami osi.
Co należy zrobić by odblokować epokę?
W czasie ery kolonialnej, musisz osiągnąć relację z rewolucjonistami na poziomie przynajmniej 50%, a frakcja ta musi stanowić przynajmniej 60% populacji Tropico. Cel ten osiągniesz najłatwiej wykonując kolejne zadania zlecane ci przez Sofię Ortegę.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie