Sponsoring | Podstawy Total Club Manager 2003 poradnik Total Club Manager 2003
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Sponsoring
Aby zapewnić sobie bezpieczny przebieg sezonu pod względem kwestii finansowej powinniśmy od razu rzucić się w wir poszukiwań, aby znaleźć dobrego i strategicznego sponsora. Zresztą początkowo sami ruszają z inicjatywą i składają swoje oferty. Pamiętaj jednak, aby zawsze dołożyć swoje widzimisię i wynegocjować kontrakt na jak najlepszych dla nas warunkach. Zapewne początkowe uczucie, jakim pałali do nas reklamodawcy, trochę przygaśnie, ale przypłynie dodatkowa rzeczka pieniędzy, a kontrakt mimo wszystko zostanie sfinalizowany.
Na tym się jednak nie kończy nasza działalność na tym polu, gdyż zainteresowanym możemy również odstąpić miejsca na szyldach stadionowych. Otaczające reklamy boiskowe są oczywiście wolne i czekają na możnego sponsora, a jedynym wymogiem jest nasza cena. No właśnie, nasza! Polecam też korzystanie na tym polu z pomocy Ad Agency, która za niewielką kwotę znajdzie nam z łatwością naprawdę wielu chętnych do zapełnienia boiskowych blankietów. W ostateczności, jeśli będziesz miał naprawdę kiepską sytuację materialną, możesz sprzedać na ustalony okres czasu prawa do nazwy stadionu. W dzisiejszym świecie nie jest to już nic nadzwyczajnego, więc przykładowe przemianowanie z Westfalenstadion na EA Sports Stadium pozwoli nam przetrwać finansowo.