Broń się przed mieszkańcami wyspy | 7 - Spotkanie na górze | Solucja Tomb Raider Tomb Raider poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Fight Back Against the Island's Inhabitants (Broń się przed mieszkańcami wyspy)
Zgodnie z sugestią gry do wyeliminowania bandytów dobrze byłoby użyć pozyskanego niedawno pistoletu. Nie wychodź zza zasłony, a zamiast tego wychylaj się jedynie na krótkie chwile i oddawaj strzały. W miarę możliwości polecam celować w głowy wrogów (screen), bo dzięki temu od razu zginą, a Ty za każdego zlikwidowanego przeciwnika otrzymasz 15 punktów doświadczenia (nagroda: 100 punktów doświadczenia).
Po zakończonych walkach sprawdź ciała pokonanych bandytów w poszukiwaniu zapasów i dopiero wtedy wyrusz dalej. Podejdź do zamkniętego wejścia do nowego budynku i użyj czakana, przystępując do rytmicznego wciskania przycisku/klawisza interakcji.
Po znalezieniu się wewnątrz podpalanego przez wrogów budynku wciśnij kilkakrotnie wskazany przez grę przycisk/klawisa (screen). Nie możesz się z tym zbytnio ociągać, bo w przeciwnym wypadku Lara zginie w płomieniach.
Możesz już wyruszyć dalej, wykonując po drodze mało wymagający skok. Po zbliżeniu się do nowego wzgórza pozwól Larze na dokonanie zamiany broni na prowizoryczny łuk, bo przed Tobą swego rodzaju tutorial z jego obsługi. Ustaw się za zasłoną, wejdź do trybu celowania i zlikwiduj celnym trafieniem rozstawionego na wprost od Ciebie przeciwnika (screen). Ewentualne wykrycie nie oznacza w tym przypadku natychmiastowej śmierci, ale lepiej jest nie alarmować wrogów o swoich poczynaniach.
Podejdź do nowej ściany i w poznany już wcześniej sposób się od niej dobij, przedostając się tym samym na wyższą półkę. Po dotarciu do końcowej części drewnianego balkoniku wykonaj skok, dzięki czemu Lara złapie się fragmentów lewej drewnianej konstrukcji.
Przesuń się maksymalnie w prawo i następnie w górę, docierając docelowo do wyżej położonej skalnej półki. Ustaw się tu za zasłoną i użyj łuku lub pistoletu do rozprawienia się z nowymi przeciwnikami. Oprócz dwóch bandytów licz się też z tym, że trzeci przeciwnik dotrze tu dzięki drabinie (nagroda: 100 punktów doświadczenia).