[Misja 6.5] Nevada Dam - The Doctors cz.3 | Tom Clancy's Rainbow Six Vegas poradnik Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Zerknij na mapę. Do kolejnego pomieszczenia prowadzą dwie ścieżki, ale nie powinieneś tracić czasu na koordynację ataków. Ustaw się więc przy najbliższych drzwiach (#1). Drużyna powinna stać nieco z boku, tak żeby móc włączyć się do niektórych walk. Otwórz drzwi i zacznij strzelać (zza zasłony!) do widocznych wrogów (#2).
Praktycznie wszyscy wrogowie prędzej czy później znajdą się na wprost od Twoich drzwi, tak więc będziesz ich mógł spokojnie zdejmować (#1). Dopiero po załatwieniu większości wrogów wejdź z drużyną do środka (#2). Ewentualne niedobitki będą skrywały się po lewej stronie. Możesz już bezpośrednio skierować się w stronę zaznaczonego celu. NIE PRÓBUJ natomiast wchodzić na wyżej położony balkonik!!
Upewnij się, że cała drużyna znajduje się przy ukazanej na screenie konsoli (#1). Wybierz domyślną akcję. Spowoduje to, iż w okolicy zaczną pojawiać się pierwsi wrogowie. USTAW drugiego członka drużyny przy konsoli (#2).
Przerywnik ten cechuje się bardzo niejasnymi zasadami, które zdecydowanie warto byłoby przybliżyć:
1) Twój nadrzędny cel to zapewnienie bezpiecznej pracy żołnierzowi stojącemu przy komputerze. Nie będziesz się jednak musiał w tak dużym stopniu martwić o jego stan i o stan komputera, jak miało to miejsce w misji w kasynie.
2) Nie możesz dopuścić do śmierci członka stojącego przy komputerze. Radziłbym też nie dopuścić do sytuacji, w której postrzelony zostanie drugi kolega z drużyny.
3) Przeciwnicy będą atakowali głównie z dwóch stron. Należy ich błyskawicznie likwidować, nie pozwalając na dłuższy ostrzał. Maszynę można wykorzystywać w formie zasłony, ale nie na zbyt długo. Koniecznie pomagaj sobie mapą taktyczną.
i wreszcie najistotniejsza kwestia:
4) NIE MOŻESZ opuścić tego rejonu mapy, gdyż doprowadziłoby to do ucieczki Ireny i zarazem zawalenia całej misji. To zdecydowanie najbardziej niejasny cel tej misji, tym bardziej, iż niektórych wrogów nie będziesz mógł początkowo zlokalizować. Jest to jednak bardzo ważne. Po prostu nie możesz wyjść z tej kryjówki.
Przeciwnicy będą pojawiali się po lewej stronie (#1) oraz na wprost od Ciebie (#2). Jedyny wyjątek stanowi początkowa faza obrony. W tym przypadku kilku gostków pojawi się przy prawych skrzyniach.
Podobnie jak w misji rozgrywanej w kasynie, nie będziesz niestety mógł doprowadzić do zakończenia tego przerywnika dopóki nie zginą wszyscy wrogowie. Doprowadzi to niestety do paradoksalnych sytuacji, gdyż nie będziesz mógł się za bardzo wychylić, tak aby nie doprowadzić do zawalenia misji. Często korzystaj z granatów (#1). Najwięcej problemów sprawią ci zapewne ci przeciwnicy, którzy ukryją się po prawej stronie (#2). Musisz się odpowiednio ustawiać, tak aby ich załatwić.
Gdyby zdarzyło się tak, że jeden z gostków nie będzie chciał się wychylić, a nie będziesz go mógł bezpośrednio dosięgnąć, spróbuj skorzystać z granatu. W ostateczności BARDZO OSTROŻNIE i BARDZO POWOLI przesuń się w lewo (#1). Po otrzymaniu stosownego komunikatu zacznij przesuwać się w stronę schodów (#2). Zauważ jednak, że działasz w pojedynkę. Musisz się więc bardzo pilnować, tak aby nie stracić tu życia.
Kiedy tylko znajdziesz się na schodach, obróć się i zacznij przesuwać do tyłu. Na górze przyczaiło się dwóch ostatnich gostków, których należy błyskawicznie zlikwidować (#1). Ruszaj przed siebie. Irena skrywa się w prawym pomieszczeniu (#2). Chwilowo nic tu nie możesz zrobić. Zajmiemy się nią w kolejnym etapie kampanii.
Ruszaj dalej. Podejdź do znajdujących się tu drzwi (#1). Musisz zaczekać aż się one otworzą. Zaczekaj również na resztę drużyny.