Misja trzecia - The last stand | Akt trzeci poradnik Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Główne cele misji:
1) Secure U.S. border station (Zabezpieczyć amerykańską stronę granicy)
2) Secure Mexican border station (Zabezpieczyć meksykańską stronę granicy)
3) Locate missile launch bunker (Odnaleźć bunkier z rakietą i zneutralizować pocisk)
Możliwe punkty startu:
A) Centralna część mostu, stanowiącego granicę między Stanami Zjednoczonymi, a Meksykiem
Podobnie jak w kilku poprzednich misjach, nie będziesz mógł niestety wybrać miejsca startu. Ponadto misja ta praktycznie od razu rozpocznie się od WYJĄTKOWO CIĘŻKICH walk, tak więc radziłbym się bardzo pilnować. Nie możesz sobie bowiem pozwolić na to żeby już na starcie stracić kogoś z drużyny.
Jak już powiedziałem, będzie to zdecydowanie najtrudniejszy etap spośród wszystkich, z którymi do tej pory miałeś do czynienia. Oznacza to przede wszystkim to, że będziesz się musiał do niego doskonale przygotować. Osobiście radziłbym wybierać pomiędzy domyślnie przydzieloną giwerą, a snajperką. Przydzielony przez grę karabin zapewniłby ci większą wszechstronność. Miałbyś natomiast problemy z wyeliminowaniem niektórych ciężko dostępnych stanowisk wroga. Dysponując snajperką eliminację niezbyt widocznych jednostek miałbyś ułatwioną, lecz z drugiej strony musiałbyś bardzo oszczędzać amunicję. Oznacza to też, że do wszystkich walk na krótkim dystansie musiałbyś przystępować z zapasowym lekkim karabinem maszynowym. Warto też zostawić sobie co najmniej 2-3 magazynki na wielki finał. Jeśli chodzi o drużynę, standardowo powinien znajdować się w niej snajper, nawet jeśli sam zdecydowałeś się na karabin snajperski. Pomocnik ten będzie bowiem mógł zdjąć tych wrogów, których sam pominąłeś. W dalszej części zabawy możesz ponadto liczyć na wsparcie ze strony zwykłych amerykańskich żołnierzy.
Mapa okolicy:
Czerwonym kolorem oznaczono proponowaną trasę eksploracji mapy. Pamiętaj, że poniższy rysunek ma jedynie pomóc w ogólnej orientacji na mapie. Zapoznaj się więc z pełnym opisem tej misji. Punkt A oznacza miejsce, w którym będziesz musiał rozpocząć zabawę. Wykrzyknikiem oznaczono natomiast najważniejsze lokacje czy na mapie, czyli takie, które odwołują się do zleconych przez dowództwo zadań.