Klasy pilota | Klasy w Titanfall poradnik Titanfall
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Klasy pilota
Klasa pilota jest to zbiór wybranych broni, umiejętności oraz zestawów. Z założenia każda jest przeznaczona do innego rodzaju walki. Od poziomu piątego zostaje odblokowana możliwość tworzenia własnej klasy. Bardzo ważne, aby dobrać uzbrojenie i umiejętności do preferowanego stylu gry, celem zmaksymalizowania korzyści oferowanych przez różne bonusy.
Poniżej przedstawione zostały gotowe do wyboru klasy oraz możliwe do wyboru umiejętności i zestawy, dostępne podczas tworzenia własnej klasy.
Nazwa: Rifleman
Primary Weapon: R-101C Carbine
Anti-Titan Weapon: Archer Heavy Rocket
Sidearm: Hammond P2011
Tactical Ability: Cloak
Ordnance: Frag Grenade
Kit 1: Explosive Pack
Kit 2: Dome-Shield Battery
Pilot walczący na pierwszej linii. Wyposażony w karabin umożliwiający walkę zarówno na krótkim jak i na średnim dystansie. Bardzo mocna broń przeciw Tytanowi sprawia, że prowadząc walkę podjazdową może zadać spore uszkodzenia przeciwnikowi. Dodatkowo pomoże w tym płaszcz, dzięki czemu podejście do wroga będzie łatwiejsze. Zestawy zwiększają o 1 noszony granat oraz wydłużają tarczę chroniącą Tytana po zrzucie na ziemię.
Nazwa: Assassin
Primary Weapon: Smart Pistol MK5
Anti-Titan Weapon: Sidewinder
Sidearm: RE-45 Autopistol
Tactical Ability: Cloak
Ordnance: Frag Grenade
Kit 1: Power Cell
Kit 2: Minion Detector
Klasa ta jest przeznaczona dla graczy pozostających w ciągłym ruchu, którzy unikają otwartej walki, a raczej zakradają się i flankują wroga. Smart Pistol MK5 w połączeniu z Minion Detector pozwala na szybkie zdobywanie punktów poprzez zabijanie botów. Maskowanie zaś pozwala na zachodzenie wrogich Tytanów oraz pilotów od tyłu, a Power Cell sprawia, że wspomniane właśnie maskowanie odnawia się szybciej, co pozwala na jego częstsze używanie.
Nazwa: CQB (Close Quarters Battle)
Primary Weapon: EVA-8 Shotgun
Anti-Titan Weapon: Sidewinder
Sidearm: Hammond P2011
Tactical Ability: Cloak
Ordnance: Frag Grenade
Kit 1: Enhanced Parkour Kit
Kit 2: Dome-Shield Battery
Klasa idealna do walki na krótki dystans, szczególnie w budynkach i wąskich przejściach. Shotgun zapewnia odpowiednią siłę ognia, zaś Enhanced Parkour Kit pozwala na dłuższe bieganie oraz wiszenie na ścianie -idealne połączenie na zastawienie pułapki w chronionym punkcie.