Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

This is the Police 2 - poradnik do gry

This is the Police 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. This is the Police 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 sierpnia 2018

W tym rozdziale znajdziesz kolejne misje taktyczne zawarte w grze This Is The Police 2.

Winter Nights (2 grudzień)

Ta misja taktyczna jest zdecydowanie bardziej rozbudowana niż poprzednie. Musisz bowiem poprzedzić akcję odpowiednimi przygotowaniami. Na początku będziesz musiał przekupić sześciu świadków. Tym razem nie będziesz potrzebował, żadnych dodatkowych przedmiotów, wystarczą pieniądze.

Następnie będziesz musiał zdobyć klucze. W tym celu będziesz musiał wysłać funkcjonariusza do woźnego. Musisz to zrobić wieczorem, w innym wypadku nie zastaniesz go w domu.

Menu przypisywani policjantów do określonych policji - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry
Menu przypisywani policjantów do określonych policji

Po zdobyciu wszystkich niezbędnych danych, będziesz musiał przypisać odpowiednich funkcjonariuszy do odpowiednich pozycji. Nie mogą to jednak być dowolni policjanci. Muszą oni posiadać określone zdolności. Jeśli w czasie danej zmiany nie posiadasz policjanta z daną zdolnością, możesz następnego dnia przypisać policjanta z drugiej zmiany. Dodatkowo, chociaż nie są one wymagane to dobrze jest, aby twoi funkcjonariusze byli zaopatrzeni w granaty ogłuszające. Bardzo ułatwiają one zakończenie misji bez ofiar.

Trzeciego dnia od pojawienia się misji, po zakończonym dniu automatycznie rozpocznie się akcja. Twoi policjanci już na start będą podzieleni na dwie grupy. Każda z nich przypisana jest do jednego budynku.

W pierwsze grupie najpierw wybierz policjanta, który może przeskakiwać przez ogrodzenia. Niech otworzy on furtkę od zewnętrznej strony, umożliwiając pozostałym policjantom zbliżenie się do budynku. Możesz to zrobić od dwóch stron. Możesz skorzystać z głównych drzwi lub z okna znajdującego się na tyłach. Druga opcja będzie jednak wymagać zdolności włamywacza.

Funkcjonariusz otwierający bramę. - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry
Funkcjonariusz otwierający bramę.

W budynku najdziesz czterech przestępców. Zastosuj granat ogłuszający tak by swoim zasięgiem objął trzech podejrzanych. Czwartego obezwładnij natomiast za pomocą np. pałki lub teasera. W ten sposób możesz już na spokojnie dokonywać aresztowań.

W przypadku drugiej grupy, pracy jest więcej. Niech jeden policjantów podejdzie do okna i je otworzy. Pozostała dwójka niech także zbliży się do okna, w taki sposób by nie być widocznym. Następnie obezwładnij przestępcę patrolującego korytarz. W korytarzu znajdują się dwie pary drzwi. Zajmij się najpierw tymi po prawej. Znajdziesz tam tylko jednego podejrzanego. Niech jeden policjant otworzy drzwi, a drugi zajmie się obezwładnieniem podejrzanego.

Policjanci w czasie obezwładniania grupy podejrzanych. - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry
Policjanci w czasie obezwładniania grupy podejrzanych.

Następnie udaj się do drugiego pomieszczenia. Tam znajdziesz kolejnych czterech podejrzanych. Postąp analogicznie jak w przypadku pierwej grupy. Następnie otwórz drzwi znajdujące się na drugim końcu pomieszczenia. Znajdziesz tam ostatniego podejrzanego. Obezwładnij go, by zakończyć misję.

Przetrzymywanie zakładników (11 grudzień)

Początkowo może się wydawać, że jest to rutynowa misja taktyczna. Szybko jednak okaże się, że na twoich policjantów została zastawiona pułapka. Zabierz ze sobą komplet policjantów oraz snajpera. Najlepiej żeby każdy miał przynajmniej minimalne zdolności strzeleckie. Kiedy zostaniesz skierowany do panelu wyboru zdolności, wybieraj tylko te które polepszają zdolności strzeleckie twoich podwładnych. Szczególnie przydatna jest zdolność "Mierzony strzał". Nie będziesz bowiem w stanie w żaden sposób rozwiązać tej sprawy po cichu.

Twoi przeciwnicy będą przemieszczać się w różny sposób. Raz podejrzani mogą skupić się w okolicach parkingu. Innym razem zaś najsilniejszy opór możesz spotkać przy głównym wejściu, w handlowej części stacji. Jedynym stałym elementem jest to, że łącznie jest 10 podejrzanych.

Najbezpieczniejszą strategią jest rozstawienie swoich podwładnych tak jak na obrazku poniżej.

W ten sposób każdy oficer, będzie pilnował określonego obszaru, jednocześnie będąc osłoniętym, w razie strzałów padających w jego stronę - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry

W ten sposób każdy oficer, będzie pilnował określonego obszaru, jednocześnie będąc osłoniętym, w razie strzałów padających w jego stronę. W ten sposób zminimalizujesz ryzyko straty któregoś ze swoich podejrzanych.

Zagrożenie terrorystyczne (12 grudzień)

W tym wezwaniu, będziesz musiał stawić czoło kultystom, którzy zajęli budynek kościoła. Z racji tego, że podłożyli oni bombę w budynku musisz zakończyć akcję w czasie 10 tur. Uzyskanie wszystkich zeznań będzie wymagać od ciebie posiadania piwa, mleka czekoladowego oraz odbiornika telewizyjnego.

Do akcji dobierz minimum 5 policjantów, ze zdolnościami negocjacji i krycia się. W ten sposób będziesz w stanie załatwić sprawę po cichu.

Kiedy tylko rozpoczniesz akcję podziel policjantów na trzy grupy. Pierwsza z nich niech uda się na lewo od budynku kościoła. Znajdziesz tam trzech podejrzanych. Są oni skupieni w bliskiej odległości, więc musisz zamknąć akcję w przeciągu dwóch tur, w innym wypadku podniesiony zostanie alarm. Następnie skieruj tą grupę w kierunku bramy, tam znajdziesz kolejnych dwóch przestępców. Ich też musisz obezwładnić, tak by nie ponieśli oni alarmu. Następnie zbliż policjantów do wybitego okna.

Pierwsza grupa - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry
Pierwsza grupa

Druga grupa udaje się natomiast na prawo od budynku kościoła. Poczekaj, aż jeden z patrolujących ten obszar wejdzie w wąskie przejście w kierunku głównego placu i tam go obezwładnij. Następnie udaj się dalej, bliżej przybudówki kościoła. Idź ścieżką, którą przyszedł podejrzany w innym wypadku wpadniesz pułapkę. Podkradnij się do drugiego podejrzanego i go obezwładnij. Da ci to dostęp do budynku kościoła. W przybudówce znajdziesz kolejnego podejrzanego do obezwładnienia. Następnie zbliż grupę do drzwi do głównej sali.

Druga grupa - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry
Druga grupa

Trzecia grupa jest najmniej aktywna. Zbliż ją do głównego wejścia i ukryj za ławami kościelnymi. Niech zostanie ona w tym miejscu do czasu, aż pozostałe grupy zbliżą się do wejścia do głównej sali.

Kiedy wszystkie grupy, będą już przy wejściach do głównej sali, będziesz mógł obezwładnić pozostałą czwórkę podejrzanych. Powinni się oni znajdować w zasięgu twoich podwładnych. Jeśli natomiast nie będzie możliwości zbliżenia się do podejrzanego, możesz zastosować dystansowe środki obezwładniające np. taser. Będziesz mieć przewagę liczebną, więc nie powinieneś mieć problemu z obezwładnieniem.

Akcja obezwładniania podejrzanych w głównej sali. - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry
Akcja obezwładniania podejrzanych w głównej sali.

Morderstwo (14 Grudzień)

Tego dnia zostaniesz wezwany do zdarzenia jakie miało miejsce w zakładzie pogrzebowym. Do akcji przypisz minimum 4 policjantów, którzy posiadają zdolności związane z kryciem się.

W pierwszej kolejności podziel policjantów na dwie grupy. Pierwsza z nich udaje się na lewo od budynku. W kierunku betonowego płotu. Za nim znajdziesz dwóch podejrzanych. Jednego stojącego nieopodal bramy [1] oraz drugiego chodzącego wokół nagrobków [2]. Obezwładnienie przestępcy stojącego przy bramie nie zaalarmuje, tego drugiego więc nie musisz się spieszyć.

Druga grupa natomiast w tym samym czasie udaje się na prawo od budynku w kierunku parku - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry

Druga grupa natomiast w tym samym czasie udaje się na prawo od budynku w kierunku parku. Tam znajdziesz trzech podejrzanych patrolujących kolejne obszary parku. Każdy działa poza zasięgiem wzroku swojego towarzysza, dzięki czemu możesz bez problemu ich obezwładnić.

Pierwsza grupa natomiast po akcji, przy nagrobkach może przenieść się do budynku. Wykorzystaj do tego celu okno znajdujące się nieopodal nagrobków. Obezwładnij podejrzanego, który się tam znajduje oraz ustaw jednego z funkcjonariuszy przy drzwiach, by widzieć kolejnych dwóch podejrzanych znajdujących się w pomieszczeniu obok. Dzięki temu będziesz mógł bez problemu obezwładnić ich w kolejnej turze. Z tego pomieszczenia będziesz mieć także swobodny dostęp do korytarza, gdzie będziesz mógł obezwładnić kolejną dwójkę podejrzanych.

Ostatnim działaniem jakie powinna wykonać pierwsza grupa jest udanie się do pokoju znajdującego się po tej samej stronie, co pokój przez którego okno dostali się do budynku. Tam muszą obezwładnić kolejnego podejrzanego.

Druga grupa natomiast udaje się w kierunku wejścia do budynku. W tym miejscu sprawę możesz rozwiązać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest poczekanie, aż jeden z podejrzanych opuści budynek, a ty w tym momencie go obezwładnisz. Następnie niech twoja grupa wejdzie do budynku i przejdzie do pokoju obok, gdzie obezwładni drugiego podejrzanego.

Podejrzany patrolujący kaplicę i przylegający park. - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry
Podejrzany patrolujący kaplicę i przylegający park.

Drugą opcją jest wejście od razu do budynku. Wówczas niech jeden z policjantów obezwładni podejrzanego znajdującego się przy wyjściu, a drugi niech ustawi się za jedną z ławek. Dzięki temu gdy do pomieszczenia wejdzie drugi podejrzany, będziesz w stanie go obezwładnić.

Atak na siedzibę krawacików (15 Grudzień)

Jest to akcja analogiczna jak w przypadku Winter Nights. Cała akcja zaczyna się 15 grudnia jednak właściwy atak ma miejsce dopiero 4 dni później.

Aby odpowiednio przygotować atak musisz najpierw wysłać inteligentnego i najlepiej umiejącego się kryć policjanta do lasu. Musi mieć ze sobą butelkę armaniaku. Po tej akcji policjant stanie się alkoholikiem, więc jeśli już posiadasz alkoholika o podanych zdolnościach to możesz go wysłać.

Następnie będziesz musiał przekupić świadków. Dzięki temu poznasz kilka dodatkowych szczegółów odnośnie funkcjonowania bazy. Dodatkowo jeśli udało ci się zdobyć aparat podsłuchowy to możesz wysłać policjanta, by zdobył kilka nowych informacji. Ostatnią czynnością którą musisz wykonać przed atakiem jest przypisanie policjantów do odpowiednich stanowisk.

Po za zdolnościami narzuconymi przez wymagania misji, dobierz wszystkie zdolności tak by ułatwiały ci ciche załatwienie sprawy. W tej misji bowiem wykrycie równa się rozpoczęciu misji od nowa. Zacznij od przemieszczenia grupy znajdującej się przy bocznym wejściu, w kierunku furtki. Jako pierwszy powinien pójść policjant ze zdolnością łowcy, tak by odkryć pułapki znajdujące się w okolicy. Całą grupę ustaw tak by w następnej turze móc aresztować podejrzanego znajdującego się przy bramce, a pozostałą dwójkę funkcjonariuszy ustaw w miejscach zaznaczonych na poniższym obrazku numerami 1 i 2.

Dzięki temu policjant z lokalizacji nr 2 będzie mógł w następnej turze udać się za jednym z podejrzanych w kierunku beczek, gdzie będzie mógł go swobodnie obezwładnić i sabotować beczki - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry

Dzięki temu policjant z lokalizacji nr 2 będzie mógł w następnej turze udać się za jednym z podejrzanych w kierunku beczek, gdzie będzie mógł go swobodnie obezwładnić i sabotować beczki. Pozostała dwójka natomiast czeka, aż widoczny podejrzany stanie w miejscu zaznaczonym na poniższym obrazku. Wówczas niech jeden z policjantów go obezwładni, a drugi zajmie się podejrzanym znajdującym się między wozami, przy okazji sabotując kolejne beczki. Następnie ukryj tych funkcjonariuszy za skrzynią obok namiotu.

Niech ukrywają się tam do momentu, gdy dwójka podejrzanych zbliży się na tyle byś był w stanie ich obezwładnić - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry

Niech ukrywają się tam do momentu, gdy dwójka podejrzanych zbliży się na tyle byś był w stanie ich obezwładnić. W tym samym momencie, niech trzeci policjant zbliży się do kolejnych beczek i generatora. Zostanie on tam praktycznie do końca misji, jako policjant odpowiedzialny za sabotowanie generatora.

W tym samym czasie druga grupa musi zacząć od podzielenia się. Jeden funkcjonariusz udaje się na lewo od głównej bramy i chowa się za namiotem, tak by w następnej turze obezwładnić patrolującego ten teren podejrzanego. Pozostałych dwóch wyślij na prawo gdzie znajduje się kolejny podejrzany, którego musisz obezwładnić. Z racji różnicy odległości policjant po lewej szybciej zajmie się swoim podejrzanym. Od razu wyślij go by obezwładnił podejrzanego pilnującego bramę po lewej stronie. Następnie niech skieruje się w przejście prowadzące do niewielkiego obozu wozów, gdzie obezwładni kolejnego podejrzanego. Potem niech ukryje się za wozem i poczeka, aż pozostała dwójka zajmie się drugim strażnikiem bramy i dołączy do niego. Teraz będziesz mógł zająć podejrzanymi znajdującymi się na placu. Ważne jest abyś wysłał jednego z funkcjonariuszy do lokalizacji zaznaczone na poniższym obrazku, tak by mógł on się zająć podejrzanym, który pojawi się przy wozie w następnej turze. Znajdziesz tutaj także ostatnie beczki, które będziesz musiał sabotować.

W tym samym czasie pierwsza grupa obezwładni dwóch podejrzanych patrolujących okolice namiotów - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry

W tym samym czasie pierwsza grupa obezwładni dwóch podejrzanych patrolujących okolice namiotów. I skieruje się w okolice namiotu znajdującego się najbliżej furtki prowadzącej na parking. Tam znajdziesz dowódcę krawacików, którego musisz zneutralizować. Możesz go zabić lub po prostu aresztować i tak wszyscy podejrzani zginą w wybuchu.

Druga grupa natomiast szykuje się do obezwładnienia pozostałej czwórki podejrzanych znajdującej się na parkingu. Ustaw ich przy wejściu na parking. Następnie niech zajmą się oni dwójką z nich: stojącym przy bramie [1] i patrolującym okolice auta [2]. Jest to też moment, w którym sabotujesz generator. Od tego czasu będziesz mieć 6 tur na ucieczkę.

Na koniec druga grupa zajmuje się pozostałą dwójką podejrzanych - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry

Na koniec druga grupa zajmuje się pozostałą dwójką podejrzanych. Dzięki temu funkcjonariusze mogą swobodnie opuścić teren.

Obrona posterunku (30 Grudzień)

Jest to finalna walka w grze. Twoim zadani jest obrona posterunku. Dzień przed zostaniesz poproszony o wybranie 10 funkcjonariuszy, którzy będą brać udział w akcji. W dniu akcji nie pojawią się żadne wezwania, więc jeśli zajdzie taka potrzeba to, możesz spokojnie doszkalać swoich podwładnych.

Paradoksalnie misja ta nie jest trudna. Wybierz swoim funkcjonariuszom umiejętności związane ze strzelectwem, by zwiększyć szansę na trafienie przeciwnika.

Wszyscy podejrzani pojawią się od przodu, albo z lewej strony komisariatu. Możesz przenieść część policjantów z tylnych barykad na przód, dzięki czemu będziesz mógł oddać więcej strzałów. Twoim jedynym zadaniem jest likwidowanie pojawiających się podejrzanych. Właściwie jedyną rzeczą, która w tej misji może sprawić trudność jest lokalizacja kolejnych podejrzanych.

Ranni wrogowie zaznaczeni są podobnie jak sprawni, co utrudnia identyfikację zagrożenia. - Misja taktyczne w grze This is the Police 2 cd. - This is the Police 2 - poradnik do gry
Ranni wrogowie zaznaczeni są podobnie jak sprawni, co utrudnia identyfikację zagrożenia.