Gangi w grze This is the Police 2 This is the Police 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 sierpnia 2018
W Sharpwood, będziesz miał do czynienia z dwiema gangami. Przedarcie się przez ich szeregi tak, by doprowadzić, do aresztowania lidera, będzie wymagać rozwiązywania szeregu śledztw. Po każdym z nich schwytasz kolejnego członka ganku, znajdującego się coraz wyżej w hierarchii. Całość pokazana jest na poniższym schemacie.
Każdy odblokowany portret oznacza postać, schwytaną w czasie śledztw. Symbolizuje to łańcuch dowodzenia w mafii. Musisz jednak uważać. Jeśli schwytasz osobę powiązaną z mafią i zdecydujesz się od razu oddać ją pod sąd, stracisz możliwość przesłuchania jej, a co za tym idzie zdobycia cennych informacji. O tym czy świadek powiedział czy już wszystko zostaniesz powiadomiony odpowiednim komunikatem. Oczywiście zmuszenie podejrzanego do zeznań nie będzie łatwe. Musisz odpowiednio poprowadzić przesłuchanie, tak by zdradził on odpowiednie informacje. Zazwyczaj informacje te, umożliwiają ci podjęcie śledztwa, w którym schwytasz kolejnego członka gangu.
Ludzie Lasu
Jest to pierwszy gang, a którą będziesz musiał się zmierzyć, w czasie gry w This Is The Police 2. Pojawi się ona, już w drugim śledztwie, jakie musisz samodzielnie rozwiązać. Poniżej znajdziesz opis śledztw, które są związane z mafią Ludzi Lasu.
Tajemnica czarnego pudełka
To śledztwo wydaje się z pozoru proste. Okaże się jednak, że dzięki niemu wejdziesz na trop gangu. Musisz złapać sprawcę kradzieży, która miała miejsce w budynku sądu.
Kto popełnił zbrodnię: Zakapturzony mężczyzna
Sekwencja:
- Mężczyzna wchodzi do sądu przez tylne drzwi
- Mężczyzna wyważa drzwi do archiwum za pomocą drewnianego kołka
- Podejrzany przeszukuje pudła z dokumentami ze starych spraw
- Mężczyzna wyrzuca część dokumentów z pudła
- Podejrzany opuszcza budynek sądu z półpełnym pudłem
Po ułożeniu sekwencji, będziesz mógł aresztować podejrzanego. Jeśli zdecydujesz, że będzie on twoją wtyczką to będziesz mógł go przesłuchać. Żeby zdradził ci on wszystkie informacje musisz wybrać następujące opcje dialogowe:
- Zapytaj, czy naprawdę chciał pomóc kobietom, których akta ukradł
- Poprzyj go, mówiąc że sytuacja w Sharpwood jest zła
- Podtrzymuj poparcie. Poproś o zdradzenie lokalizacji działań gangu, tak by funkcjonariusze mogli ich unikać
W wyniku tego przesłuchania dowiesz się akcji, która ma dzieje się w szpitalu. Odblokuje to kolejne śledztwo.
Zagadka skradzionych danych
Drugie śledztwo dla gangu Ludzi Lasu. Zeznania złodzieja z sądu doprowadzają cię do kolejnej sprawy kradzieży. Tym razem miała ona miejsce w budynku sądu.
Kto popełnił zbrodnię: Mężczyzna w kabriolecie
Sekwencja:
- Kabriolet podjeżdża pod szpital
- Właściciel kabrioletu przeciska się przez kraty w oknie
- Mężczyzna kradnie komputer
- Mężczyzna wkłada komputer do samochodu
- Kabriolet odjeżdża
Po poprawnie ułożonej sekwencji, będziesz mógł aresztować podejrzanego. Jeśli nie oddałeś do sądu sprawcy kradzieży z sądu, to po raz kolejny będziesz mógł zwerbować sprawcę jako wtyczkę. Będziesz mógł go wówczas przesłuchać. Do zdobycia wszystkich niezbędnych informacji musisz wybrać następujące opcje dialogowe:
- Powiedz, że kojarzysz jego nazwisko z filmów, gdzie pracował jako dubler
- Poproś, by dokładniej wyjaśnił co miał on na myśli
- Zapytaj czy trudno jest znaleźć odpowiednie "naczynie"
Po tej rozmowie, odblokuje się kolejne śledztwo, które naprowadzi cię na kolejnego członka gangu.
Zagadka piszczących opon
Trzecie śledztwo prowadzące do rozbicia gangu Ludzi Lasu. Dzięki pomocy złodzieja ze szpitala, natrafisz na trop porwania spod budynku myjni samochodowej.
Kto popełnił zbrodnię: Kierowca ciemnego samochodu
Sekwencja:
- Niebieski van podjeżdża do myjni
- Kierowca wyskakuje z furgonetki
- Kierowca mierzy do Tiny z rewolweru
- Kierowca wpycha Tinę do vana
- Van odjeżdża
Po ułożeniu sekwencji, jak najszybciej aresztuj podejrzanego. Będziesz mógł go wówczas przesłuchać. Do zdobycia wszystkich niezbędnych informacji musisz wybrać następujące opcje dialogowe:
- Powiedz podejrzanemu, że dobrze się ubiera
- Zapytaj go czy w gangu nie brakuje my prawdziwej literatury
- Zasugeruj, że Ludzie Lasu nie są miejscem dla podejrzanego
Rozmowa ta naprowadzi cię na kolejne śledztwo.
Zagadka zgubionych butów
Kolejne śledztwo, mające na celu rozbicie gangu Ludzi Lasu. Zeznania porywacza z myjni, doprowadzają cię do klubu ze striptizem, gdzie miało miejsce kolejne porwanie.
Kto popełnił zbrodnię: Mężczyzna w wełnianej czapce
Sekwencja:
- Podejrzany udaje się do pokoju prywatnego tańca
- Podejrzany rozmawia z Melbą i Peggy
- Peggy wychodzi z pokoju
- Podejrzany podaje ofierze nieznaną substancję
- Mężczyzna wynosi Melbę przez okno
Ułożenie sekwencji pozwoli ci na aresztowanie podejrzanego. Tradycyjnie, aby odblokować kolejne śledztwo musisz przesłuchać podejrzanego. Zdobycie wszystkich niezbędnych informacji będzie wymagało wybrania następujących opcji dialogowych.
- Powiedz podejrzanemu, że dobrze radzi sobie ze strzykawkami
- Powiedz, że sprawca poprzedniego porwania już powiedział ci wszystko
- Zapytaj w co naprawdę wierzy
Po tej rozmowie, odblokuje się kolejne śledztwo, które naprowadzi cię na kolejnego członka gangu.
Tajemnica spuchniętych twarzy
To ostatnie śledztwo w ramach polowania na gang Ludzi Lasu. Zeznania członków gangu doprowadziły cię na miejsce tajemniczego rytuału, gdzie w ofierze złożone zostały kobiet, których zaginięcie badałeś w poprzednich śledztwach.
Kto popełnił zbrodnię: Kobieta w białym płaszczu
Sekwencja:
- Podejrzana prowadzi ofiary nad strumień
- Kobieta w białym pałaszu uwalnia ofiary z kajdan
- Podejrzana daje ofiarom drewniane miski
- Podejrzana otwiera torbę i wysypuje z niej brązowy proszek
- Ofiary piją wodę ze strumienia
Ułożenie sekwencji odblokuje misję taktyczną, w której twoim zadaniem jest pojmanie Margaret Olson, przywódczyni Ludzi Lasu.
Aresztowanie Margaret Olson
Misja taktyczna, która pozwoli ci definitywnie zlikwidować gang Ludzi Lasu. Jest to stosunkowo niedługa misja.
Będziesz musiał nie tylko aresztować Margaret, ale także przenieść ją do radiowozu. Jeśli zostanie ona aresztowana przed obezwładnieniem pozostałych podejrzanych, to zostanie podniesiony alarm i zacznie się strzelanina. To utrudni przeniesieni Margaret do radiowozu. Jeśli więc planujesz rozegrać misję w ten sposób, to warto zabrać ze sobą policjanta z cechą Atlas.
Jeśli natomiast chcesz to załatwić po cichu, to najpierw musisz obezwładnić pięciu podejrzanych. Paradoksalnie tylko jeden z nich pilnuje wejścia do budynku. Patroluje on podwórze wzdłuż tylnej ściany budynku. Jego obezwładnienie nie powinno sprawić ci problemów.
Zdecydowanie trudniej będzie poradzić sobie z pozostałą czwórką podejrzanych. Jeśli wybrałeś dla twoich podwładnych zdolność Ninja to powinni on poradzić sobie we dwójkę. W innym przypadku wyślij trzech funkcjonariuszy. Musisz zamknąć akcję w dwóch turach inaczej podejrzani podniosą alarm.
Najpierw zajmij się przestępcą, który znajduje się najdalej od grupy. Tak jak na obrazku poniżej. Obezwładnienie do zainteresuje drugiego podejrzanego, który patroluje okolice. Nie zdąży on jednak podnieść alarmu. W następnej turze będziesz już mógł obezwładnić pozostałą trójkę podejrzanych.
Po tym będziesz mieć już swobodny dostęp do Margaret. Znajduje się ona w pomieszczeniu, do którego wchodzą drzwi. W momencie, gdy będzie ona tyłem podejdź do niej i ją obezwładnij. Następnie podnieś i zanieś do samochodu. Akcja zakończy się w momencie, gdy położysz Margaret w wyznaczonej strefie.
Szpinakowi berserkowie
Drugi gang na który trafisz w czasie twojej pracy w Sharpwood. Pojawia się on niewiele później, w momencie gdy zostaniesz wezwany do pobicia ciężkiego pobicia. Poniżej znajdziesz opis wszystkich śledztw związanych z rozpracowywaniem gangu.
Tajemnica wieczornej przebieżki
W czasie trwania tego śledztwa, będziesz musiał zbadać sprawę pobicia. Sprawcą jest członek gangu Szpinakowych berserków, przechodzący rytuał inicjacji.
Kto popełnił zbrodnię: Długowłosy mężczyzna
Sekwencja
- Długowłosy mężczyzna skrada się za Elim
- Eli dostrzega napastnika
- Podejrzany dogania Eliego
- Długowłosy mężczyzna bije ofiarę
- Podejrzany oddaje mocz na ofiarę
Po ułożeniu sekwencji, będziesz mógł aresztować Długowłosego mężczyznę. Jeśli się zgodzisz, by był twoją wtyczką, będziesz mógł go przesłuchać. Zdobycie wszystkich odpowiedzi, będzie wymagać wybrania następujących opcji dialogowych:
- Zwróć uwagę, że podejrzany biegł bardzo szybko
- Zapytaj się czy to narkotyki były przyczyną, że pobił Eliego
- Zapytaj czy walka nadal trwa.
Po tej rozmowie, odblokuje się kolejne śledztwo, które naprowadzi cię na kolejnego członka gangu.
Tajemnica całej butelki
Jest to drugie śledztwo dotyczące gangu Szpinakowych berserków. Twoim zadaniem jest znalezienie sprawcy napadu na sklep.
Kto popełnił zbrodnię: Abstynentka
Sekwencja:
- Pick-up wjeżdża w witrynę sklepową
- Z samochodu wysiada podejrzana
- Za pomocą kija baseballowego podejrzana niszczy alkohol na półkach
- Abstynentka wylewa butelkę armaniaku na właściciela sklepu
- Pick-up odjeżdża
Ułożenie sekwencji umożliwi ci dokonanie aresztowania. Jeśli nie oddałeś Długowłosego mężczyzny do sądu, to będziesz mógł przesłuchać sprawczynię napadu. Do zdobycia wszystkich niezbędnych informacji musisz wybrać następujące opcje dialogowe:
- Zapytaj jak to możliwe, że kobieta ma tyle mięśni
- Wspomnij, że część naukowców twierdzi, że alkohol może mieć pozytywny wpływ na organizm
- Zapytaj o hasło, które podejrzana ma wytatuowane
Po rozmowie, odblokuje się kolejne śledztwo, które naprowadzi cię na kolejnego członka gangu.
Tajemnica zmarnowanych papierosów
Trzecie śledztwo dotyczące gangu Szpinakowych berserków. Tym razem musisz znaleźć sprawcę ataku na dostawę papierosów.
Kto popełnił zbrodnię: Mężczyzna z wozem strażackim
Sekwencja:
- Wóz strażacki dogania ciężarówkę
- Wóz strażacki spycha ciężarówkę z drogi
- Podejrzany wysiada z wozu i przygotowuje wąż
- Podejrzany zalewa wodą papierosy
- Wóz odjeżdża z miejsca zdarzenia
Po ułożeniu tej sekwencji będziesz mógł dokonać aresztowania, kolejnego członka gangu. Do zdobycia wszystkich niezbędnych informacji musisz wybrać następujące opcje dialogowe:
- Wspomnij, że aresztowany ma problem nie tylko z policją ale także z Hendersonem
- Zapytaj czy gang chce podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej
- Zapytaj czy gang chce, żeby ludzie cierpieli za swoje słabości
Rozmowa ta naprowadzi cię na kolejne śledztwo.
Tajemnica płonącej beczki
Czwarte śledztwo dotyczące gangu Szpinakowych berserków. Tym razem tyczy się ono podpalenia, w wyniku, którego śmierć ponieśli bezdomni.
Kto popełnił zbrodnię: Rolnik
Sekwencja:
- Podejrzany przyjeżdża traktorem
- Rolnik zamyka na skobel drzwi od szopy
- Podejrzany polewa szopę benzyną
- Podejrzany podpala koktajl Mołotowa
- Rolnik rzuca koktajlem w szopę
Po ułożeniu sekwencji, będziesz mógł aresztować podejrzanego. Zdobycie wszystkich odpowiedzi, będzie wymagać wybrania następujących opcji dialogowych:
- Zapytaj się dlaczego przenosi żelastwo na dworcu
- Zapytaj się czy lubi ekstremalne sytuacje
- Zapytaj czy jego misją jest oczyszczenie świata z zepsucia
Po rozmowie, odblokuje się kolejne śledztwo, które naprowadzi cię na kolejnego członka gangu.
Krwawe domino
Ostatnie śledztwo mające na celu unieszkodliwienie gangu Szpinakowych berserków. Będzie ono dotyczyć morderstwa dokonanego na grypie starców.
Kto popełnił zbrodnię: Mężczyzna w jeepie
Sekwencja:
- Jeep wjeżdża do parku
- Podejrzany wyciąga karabin maszynowy
- Starsi wywracają stolik
- Mężczyzna strzela w stolik
- Mężczyzna rzuca za stół granat, zabijając starszych
Ułożenie sekwencji odblokowuje misję taktyczną mającą na celu aresztowanie przywódcy gangu.
Aresztowania Edwina McFee
Jest misja taktyczna, w której ostatecznie rozbijesz gang Szpinakowych berserków. W tym przypadku musisz aresztować Edwina McFee, dowódcę gangu.
Całość musisz rozwiązać po cichu. Dlatego w pierwszej turze wyślij jednego policjanta w kierunku pól uprawnych, by zlikwidował podejrzanego patrolującego tamten region.
Pozostałą grupę skieruj w kierunku skupiska drzew. Szczególnie istotne jest wysłanie jednego z policjantów do miejsca zaznaczonego na obrazku poniżej. Dzięki temu będzie on mógł obezwładnić podejrzanego znajdującego się po drugiej stronie skupiska. Policjant, który był przy polach niech przemieści się w okolice stodoły. Pozostali policjanci niech czekają, aż podejrzani którzy znajdują się w jednej linii zaczną się rozchodzić, w różnych kierunkach. W tym momencie obezwładnij ich.
W tym samym czasie niech policjant znajdujący się przy stodole obezwładni podejrzanego patrolującego ten teren. Natomiast policjant znajdujący się na tyłach niech zajmie podejrzanym znajdującym się na rogu stodoły.
Następnie możesz zbliżyć się do stodoły. W pomieszczeniu znajduje się na stałe trzech podejrzanych oraz jeden, który przechodzi z jednego pomieszczenia do drugiego. Obezwładnij ich wszystkich w jednej turze. Następnie możesz podzielić swoją drużynę. Wtedy część udaje się do bocznych pomieszczeń, gdzie znajdziesz jeszcze trzech podejrzanych, a druga udaje się na wprost gdzie znajduje się Edwin z jeszcze jednym podejrzanym.
Obezwładnianie wszystkich nie jest jednak wymagane, więc nie musisz zajmować się podejrzanymi w bocznych pomieszczeniach. Możesz od razu udać się do Ediwna.